  • 1. Data: 2014-10-11 21:02:47
    Temat: wyjazd pod górkę
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jedna z najcieplejszych sytuacji. Nie ma drugiej osoby do pomocy. Tak
    wiem, żeby nie wjeżdzać ale czasem się człowiek zapomni.

    Jak sobie radzicie? Zatrzymujecie pierwszy nadjeżdzający samochód.
    Stawiacie trójkąt? Chyba nieprzystoi kozakowi stawiać trójkąt co?
    Pewnie 99% wyjeżdzą na chybił trafił hehe :)

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 2. Data: 2014-10-11 23:44:26
    Temat: Re: wyjazd pod górkę
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11.10.2014 o 21:02, PiteR pisze:
> [...]
    > Stawiacie trójkąt? Chyba nieprzystoi kozakowi stawiać trójkąt co?
    > Pewnie 99% wyjeżdzą na chybił trafił hehe :)

    He?

  • 3. Data: 2014-10-12 00:53:15
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-10-11 21:02, PiteR wrote:

    > Stawiacie trójkąt? Chyba nieprzystoi kozakowi stawiać trójkąt co?
    > Pewnie 99% wyjeżdzą na chybił trafił hehe :)

    gruby bibszon kolego, szerokosci :)

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2014-10-12 08:38:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    t...
> [...]
    >
    > Jak sobie radzicie? Zatrzymujecie pierwszy nadjeżdzający samochód.
    > Stawiacie trójkąt? Chyba nieprzystoi kozakowi stawiać trójkąt co?

    Ale po co. bo nie bardzo rozumiem?
    Nie trafiasz z zatrzymaniem się przed drogą, czy już nie jesteś w stanie
    ruszyć?
    W pierwszym przypadku - do szkolenia, w drugim - auto nie takie.

  • 5. Data: 2014-10-12 10:15:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Cavallino pisze tak:

    > Ale po co. bo nie bardzo rozumiem?
    > Nie trafiasz z zatrzymaniem się przed drogą, czy już nie jesteś w
    > stanie ruszyć?

    Nie ma miejsca na zatrzymanie. Wysiądziesz, wyjdziesz na ulice
    sprawdzisz czy nic nie jedzie, wrócisz do auta wyjedziesz a tu trafisz
    na zapierdalacza 90km/h po wiejskiej drodze i poszli obaj do nieba :)

  • 6. Data: 2014-10-12 12:12:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    t...

    > Nie ma miejsca na zatrzymanie. Wysiądziesz, wyjdziesz na ulice
    > sprawdzisz czy nic nie jedzie, wrócisz do auta

    Czyli problem nie jest z górką, tylko z zasłoniętym wyjazdem bez widoczności
    na drogę?

  • 7. Data: 2014-10-12 17:18:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Cavallino pisze tak:

    > Czyli problem nie jest z górką, tylko z zasłoniętym wyjazdem bez
    > widoczności na drogę?

    tak

    i z ukosa nie wyjedziesz bo podjazd ma szerokość samochodu

  • 8. Data: 2014-10-12 17:23:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    t...

    > tak
    >
    > i z ukosa nie wyjedziesz bo podjazd ma szerokość samochodu

    Wnioskować o jakieś lustro.
    Albo samemu postawić, jeśli często musisz tak wyjeżdżać.

  • 9. Data: 2014-10-13 08:47:40
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2014-10-11 21:02, PiteR pisze:
> [...]
    > Stawiacie trójkąt? Chyba nieprzystoi kozakowi stawiać trójkąt co?
    > Pewnie 99% wyjeżdzą na chybił trafił hehe :)

    WTF?
    Ć[pałesz? Nie pisz.

  • 10. Data: 2014-10-13 15:54:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>