  • 11. Data: 2019-03-28 09:56:06
    Temat: Re: wymiana reduktora gazu
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-03-25 o 20:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > U mnie się mowi na takie działania ze to leczenie syfa pudrem.

    To prawda, raz już to rozbierałem i czysciłem złączki, nowe opaski,
    pomogło na chwilę, drgania robią swoje, zobaczymy na jak długo "puder"
    pomoże.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 12. Data: 2019-03-28 09:57:42
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-03-25 o 22:07, kk pisze:

    > No to może uszczelka pod głowicą
    U mnie np: było mokro pod reduktorem więc diagnozę miałem prostą.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 13. Data: 2019-03-28 20:21:31
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2019-03-25 o 10:51, irko pisze:

    > dzwonilem do
    > gaziarza i mowil zeby samochod zostawic bo musi ostygnac ze 4-5 godzin,

    Po 2h temperatura się pewnie wyrówna z otoczeniem, ale w ciągu pół
    godziny ostygnie i tak do 20-30C - przy dzisiejszych temperaturach
    wolałbym robić w silniku który ma 30C niż 3C :)

    --
    Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
    Engine power, torque and gear ratios calculator online:

  • 14. Data: 2019-03-29 12:02:07
    Od: irko <i...@g...com>

    godzinke czasu i silnik był lekko ciepły, wymienili jakies kolanka i
    uszczelki i zobaczymy :)