  • 11. Data: 2009-04-25 17:46:27
    Temat: Re: wymienic n70 na co ?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 25 Apr 2009 19:41:11 +0200, Atlantis napisał(a):

    > doprowadzić do rozpaczy. Uruchomienia cięższej przeglądarki,
    > przypominającej Safari z iPhone'a (mam na myśli Operę 9.5) sobie nie
    > wyobrażam...

    Błąd, Opera chodzi całkiem nieźle, a w dodatku sa jeszcze lżejsze i szybsze
    przeglądarki, np Iris Browser.

    > Z tym to może być różnie. Ogólnie mobilny klient Skype na urządzenia
    > mobilne jest dość krowiasty - na jednym urządzeniu śmiga, na innym nie.
    > I bynajmniej nie rozchodzi się tylko i "Megaherce". Potrafi doskonale
    > działać na PDA sprzed paru lat, ale już na takim HTC Universal (PXA520
    > MHz) wyraźnie słychać przycięcia podczas rozmowy niebędące bynajmniej
    > winą łącza...

    Na Artemisie działa, jest tylko zasadniczy problem - włącza głośnik zamiast
    słuchawki. Trzeba używać po słuchawce na kabelku.

    > Hmm... Co do tego, to nie jestem pewien. Próbowałem oglądania YT na
    > wspomnianym wcześniej Wizardzie za pomocą dwóch programów: Youtubeplay
    > oraz Kinoma Free Play. Pierwszy - makabra, jeden wielki pokaz slajdów.
    > Drugi - nieco lepiej, chociaż wciąż było widać efekt "freeze".

    Zależy od rozdzielczości - Artemis bez problemu odtwarza filmy
    przeskalowane na QVGA, nawet w Divx.
    Bez problemu tez odtwarzałem pliki flv z Youtube, tylko ściągnęte już na
    kartę - byc może miałeś problemy z szybkością transmisji danych.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 12. Data: 2009-04-25 18:21:02
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Błąd, Opera chodzi całkiem nieźle, a w dodatku sa jeszcze lżejsze i szybsze
    > przeglądarki, np Iris Browser.

    Czy aby na pewno mówisz o sprzęcie takim jak HTC Wizard? Na nim
    poprzednia wersja Opery Mobile (8.5) chodziła dość opornie. Tą nową
    trudno mi sobie wyobrazić z tymi wszystkimi udogodnieniami i bajeranckim
    interfejsem graficznym - nawet nie miałem odwagi jej instalować na tym PDA.
    No chyba, że mówisz o Operze Mini. Ona śmiga pomimo tego, że jest
    napisana w Javie. To jednak głównie zasługa zewnętrznych serwerów, które
    odwalają większą część roboty. Ponoć najnowsza wersja Opery Mobile 9 też
    ma wspierać to rozwiązanie. :)

    W każdym razie rozmawiałem kiedyś z byłym użytkownikiem Artemisa i z
    tego co mówił jego doświadczenia z WWW były zbliżone do moich na
    Wizardzie...

    > Zależy od rozdzielczości - Artemis bez problemu odtwarza filmy
    > przeskalowane na QVGA, nawet w Divx.

    Z tym to radzi sobie praktycznie każdy trochę nowszy PDA - nawet IPAQ
    sprzed lat, z procesorami StrongARM 200 MHz. Oczywiście zmiana
    rozdzielczości jest nieodzowna, tylko niektóre urządzenia obsłużą DivXa
    w normalnej formie, co zresztą sensu nie ma - po co sobie zaśmiecać
    kartę pamięci? ;)

    > Bez problemu tez odtwarzałem pliki flv z Youtube, tylko ściągnęte już na
    > kartę - byc może miałeś problemy z szybkością transmisji danych.

    Nie. To z całą pewnością nie to. Testowałem zarówno na mojej domowej
    sieci WiFi (na wejściu ADLS 1 Mbps), kiedy nie była niczym innym
    obciążona. Sprawdzałem też na kilku innych AccesPointach - u znajomych,
    na mieście itp. Wspomniany efekt zawsze występował na Wizardzie, ale
    nigdy na innym sprzęcie. Może Artemis akurat posiada ten wymagany zapas
    mocy.

  • 13. Data: 2009-04-25 21:11:22
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Sat, 25 Apr 2009 12:26:12 +0200, TGor napisał(a):

    > 6500 Slide - absolutnie unikaj. Dla kogoś, kto rozmawia przez telefon a
    > nie puszcza strzałki oznacza to ładowanie co 2 dni.

    Nie chcąc wywoływać flejma napiszę, iż mam aktualnie przejściowo Toshibę
    G900 (na czas naprawy mojego codziennego telefonu) i przyzwyczaiłem się do
    ładowania jej codziennie.

    Nie rozmawiam jakoś bardzo dużo, ale nie ma szans, aby bateria wytrzymała
    drugo dzień do wieczora, chyba, że w weekend, gdy mało rozmawiam.

    Raz musiałem doładowywać popołudniem, bo więcej pogadałem i już padała.

    Piszę o stadardowej, dobrze działającej baterii, takie jej działanie
    potwierdzają inni użytkownicy.

    Więc da się przyzwyczaić, mam nawet wrażenie, że taka dyscyplina ładowania
    powoduje, że nie zapominam o tym, bo wiem, że muszę ładować każdej nocy.

    Bo dla mnie ma sens ładowanie telefonu raz w tygodniu, w weekend. Jak ma to
    być częściej, to już nie jest to komfortowe i tak, więc można nawet
    codziennie.

    Pozdrawiam
    Tony

  • 14. Data: 2009-04-27 07:13:29
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

> [...]
    > działać na PDA sprzed paru lat, ale już na takim HTC Universal (PXA520
    > MHz) wyraźnie słychać przycięcia podczas rozmowy niebędące bynajmniej winą

    A u mnie na HTC S710 (Vox) 200MHz spokojnie daje się rozmaiwać. Tzn wiadomo,
    jakość nie jest taka na PC, ale zupełnie wystarczająca.

    Pozdrawiam;
    JA

  • 15. Data: 2009-04-27 19:45:20
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Michass pisze:

    > n71 --> nokia z klapka......niepodoba mi sie
    > chyba jednak zostane przy pierwszej mysli i kupie zadbana spv m650.....

    Chodziło mi o E71, przepraszam.

    TG

  • 16. Data: 2009-04-27 19:49:50
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Tony pisze:

    > Nie chcąc wywoływać flejma napiszę, iż mam aktualnie przejściowo Toshibę
    > G900 (na czas naprawy mojego codziennego telefonu) i przyzwyczaiłem się do
    > ładowania jej codziennie.

    Wiesz, ja zaczynałem od S6 "power" (co to za power był, do teraz nie
    wiem) i ten przy "puszczaniu strzałek" (rozmowy po 3,66zł) czyli
    sporadycznym (na obecną chwilę) dzwonieniu trzymał do 2 dni.

    Ale potem przesiadka na 6310 i tydzień bez problemu - i stąd moja
    obsesja. Ale po paru zabiegach moja N73 trzyma 4 dni a N95 2 z zapasem.

    To już uznaję za dobry czas. Nie zawsze pamiętam o podłączeniu telefonu
    na czas a N95 już przechodzona i jak widzę 80% wieczorem to ona do
    następnego wieczora nie wytrzyma.

    TG

  • 17. Data: 2009-05-11 00:38:18
    Od: "Michass" <l...@i...pl>

    no i w koncu i tak kupilem XDA Orbit z 2gb karta za 4stuwy...
    Dzieki wszystkim za pomoc...