  • 11. Data: 2010-04-27 11:07:28
    Temat: Re: z cyklu: ile moze kosztowac
    Od: DoQ <p...@g...com>

    MarcinJM pisze:

    > Bardziej chodzi o "radosna tworczosc" :)

    Moze pospinal na krotko i teraz wylacza sie dopiero jak BSI przejdzie w
    economy-mode?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 12. Data: 2010-04-27 11:44:33
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Mniej wiecej :)

    Stopien komplikacji czesci uzasadnia taka cene ;)

    Ja mam cos ciekawszego - http://bit.ly/9lhZRi

    Pod linkiem kryje sie fota tej nizmiernie skomplikowanej czesci za 770 zl
    brutto... :)

    --
    Picasso

  • 13. Data: 2010-04-27 11:56:14
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-04-27 07:26, MarcinJM pisze:
    > Ile moze kosztowac przelacznik w ASO?
    > http://www.allegro.pl/item981419367.html
    > (aukcja pierwsza z brzegu)
    >
    > Dla ulatwienia: szacunkowo wychodzi, ze 206'tka poskladana z czesci
    > serwisowych kosztowalaby ok pol miliona zl. ;)
    >
    > Pytanie dodatkowe: czy w 206 musi byc tak, ze wentylator chlodnicy
    > pracuje jeszcze kilkanascie minut po wylaczeniu auta? Jaki to ma miec
    > sens? Bo ja nie znajduje zadnego.

    Nie wiem jak w PEUGEOT, ale nowe części do Mercedesów w 80% przypadków
    na allegro są droższe niż w ASO.

  • 14. Data: 2010-04-27 12:27:22
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    P_ablo pisze:
> [...]
    >
    > Ja mam cos ciekawszego - http://bit.ly/9lhZRi
    >
    > Pod linkiem kryje sie fota tej nizmiernie skomplikowanej czesci za 770 zl

    Nie ma szans... tego nie mogla zrobic ludzka reka. Jestesmy dopiero na
    etapie latania wahadlowcami w kosmos ;)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 15. Data: 2010-04-27 12:28:19
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Miecio pisze:
    > Nie wiem jak w PEUGEOT, ale nowe części do Mercedesów w 80% przypadków
    > na allegro są droższe niż w ASO.

    W tym przypadku jest taniej na Allegro. Duuuzo taniej :)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 16. Data: 2010-04-27 14:45:39
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 27 Apr 2010 11:44:33 +0200, P_ablo napisał(a):

    > Ja mam cos ciekawszego - http://bit.ly/9lhZRi
    >
    > Pod linkiem kryje sie fota tej nizmiernie skomplikowanej czesci za 770 zl
    > brutto... :)

    Nieźle. Do jakiego auta to?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 17. Data: 2010-04-27 22:02:58
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Borys Pogoreło pisze:

    > Nieźle. Do jakiego auta to?

    Pewnie niemieckiego. Żeby do żab i makaronów, to brakuje 1-ki z przodu. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 18. Data: 2010-04-28 11:46:01
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Nieźle. Do jakiego auta to?

    VW w skorze Porsche - Cayenne, przewod laczacy wiazke samochodu z
    reflektorem :)

    Jako ciekawostke napisze, ze na allegro dostepny za 30 zl :)

    --
    Picasso