  • 11. Data: 2020-01-17 15:03:28
    Temat: Re: zachowaj odstep
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-01-17 o 13:53, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Czarek"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ale akurat na tym to zakaz.
    >
    > Tylko ... czy ewentualne wyprzedzanie bylo "na skrzyzowaniu" czy przed ?
    >
    > J.

    Przed nie było skoro nie wyprzedził.

  • 12. Data: 2020-01-17 15:44:52
    Od: adam <a...@a...pl>

    Serce mi na chwile stanęło jak oglądałem.
    Zwróćcie uwagę, że to nie w Polsce, mogą tam być nieco inne przepisy.

  • 13. Data: 2020-01-18 09:02:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.01.2020 o 15:44, adam pisze:

    > Zwróćcie uwagę, że to nie w Polsce, mogą tam być nieco inne przepisy.

    Oczywiście, że w innym - w takim gdzioe obowiązuje zasada "najpierw
    masa, potem rzeź^H^H^H przepisy". Znamienne, że wielu powołuje się na tą
    zasadę u nas na grupie.

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2020-01-18 09:51:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WS,

    Friday, January 17, 2020, 12:08:00 AM, you wrote:

> [...]
    czekac i nie wbijac sie obok niej.
    > jest to sensowne dzialanie, ale PoRD pozwala mu omijac z dowolnej
    > strony, a nawet wyprzedzac z prawej...
    > Art.24.12.Kierujący rowerem może wyprzedzać inne niż rower powoli
    > jadące pojazdy zich prawej strony.

    Idiotyczny przepis, wprowadzony niedawno pod dyktat pedalarstwa.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2020-01-18 10:04:56
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-01-18 o 09:51 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Idiotyczny przepis, wprowadzony niedawno pod dyktat pedalarstwa.

    Wręcz przeciwnie, przepis bardzo życiowy - dzięki niemu rowerzysta nie
    musi przejeżdżać przed maską samochodów tylko po to, by za chwilę
    wrócić na prawą stroną jezdni. Idiotami są raczej ludzie stojący w
    korku w dwutonowych puszkach i pomstujący na niczemu winnych
    rowerzystów.

    Mateusz

  • 16. Data: 2020-01-18 10:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    > Idiotyczny przepis, wprowadzony niedawno pod dyktat pedalarstwa.

    A jak brzmiał kiedys?
    Bo miałem wrażenie ze przepisy zawsze pozwalały...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 17. Data: 2020-01-18 21:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

> [...]
    > wrócić na prawą stroną jezdni. Idiotami są raczej ludzie stojący w
    > korku w dwutonowych puszkach i pomstujący na niczemu winnych

    Napisałes tak, jakbys naprawde chciał rzeczowo rozmawiac z kims kto o
    uzytkowniku roweru mowi pedalarz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 18. Data: 2020-01-18 22:04:34
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-01-18 o 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    > A jak brzmiał kiedys?
    > Bo miałem wrażenie ze przepisy zawsze pozwalały...

    O ile pamiętam, to 'od zawsze' można rowerem wyprzedzać z prawej.
    Podobnie motorem.

    --
    MN

  • 19. Data: 2020-01-18 22:21:36
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-01-18 o 22:04, Marcin N pisze:

    > O ile pamiętam, to 'od zawsze' można rowerem wyprzedzać z prawej.
    > Podobnie motorem.

    Młody widać jesteś, skoro od zawsze znaczy 2011r.
    http://wrower.pl/prawo/wyprzedzanie-rowerem-z-prawej
    -strony,5785.html

  • 20. Data: 2020-01-19 08:57:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.01.2020 o 22:04, Marcin N pisze:

    > O ile pamiętam, to 'od zawsze' można rowerem wyprzedzać z prawej.
    > Podobnie motorem.

    Motocyklem wolno? Bo że można to wiem;)

    --
    Shrek