  • 41. Data: 2017-11-21 03:57:53
    Temat: Re: zajetosc CPU - tylko 25%, wiec o co chodzi?
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2017 o 21:52 Marek S <p...@s...com> pisze:

    > Wiesz... moim zdaniem problem pojega na braku Microsoftowego,
    > standardowego resource monitora. Ten, który dali pokazuje prawie nic
    > wiarygodnego. Równie dobrze mogliby go zlikwidować. Więcej Ci powie
    > migająca lampka od dysku - o ile ją masz.

    Wybierz się do Animki na przeszkolenie :)

    Podpowiadany przeze mnie Moo0 System Monitor dużo pokaże w tej konkretnej
    sytuacji.
    Obok migającej lampki na dysku - info, który proces to powoduje.
    Informacja, czy rzeczywiście system jest blokowany przez operacje dyskowe
    (może być więcej przyczyn).
    Parametry dysku to zajętość, poszukiwanie, czytanie i zapis, wszystkie
    wykazywane i analizowane niezależnie.

    --
    Trefniś

  • 43. Data: 2017-11-21 03:57:54
    Od: Trefniś <t...@m...com>

  • 42. Data: 2017-11-21 03:57:54
    Od: Trefniś <t...@m...com>

  • 44. Data: 2017-11-21 04:18:38
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2017 o 03:57 Trefniś <t...@m...com> pisze:

> [...]
    > dyskowe (może być więcej przyczyn).
    > Parametry dysku to zajętość, poszukiwanie, czytanie i zapis, wszystkie

    Sorry za zwielokrotniony post.
    Muszę używać lekko skopanego drivera urządzenia USB, wtedy klik na myszce
    USB jest też wielokrotny, a program pocztowy nie czyści bufora.
    Zwykle sobie z tym radzę...

    --
    Trefniś

  • 45. Data: 2017-11-21 15:01:15
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-11-21 o 03:57, Trefniś pisze:

    > Wybierz się do Animki na przeszkolenie :)

    Jajcarz :P

    > Podpowiadany przeze mnie Moo0 System Monitor dużo pokaże w tej
    > konkretnej sytuacji.

    Wierzę. Akurat z obecnym sprzętem i oprogramowaniem mam spokój. Pewnie
    dlatego, że SSD sobie kiedyś sprawiłem. Jednakże gdy problemy na innym
    sprzęcie pojawią się, to posadzę w/w soft z pewnością. Dokładnie
    opisałeś już wcześniej co to narzędzie potrafi.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 46. Data: 2017-11-21 21:48:10
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Marek S w news:ouvfal$u5b$1@node1.news.atman.pl
> [...]
    > wiarygodnego. Równie dobrze mogliby go zlikwidować. Więcej Ci powie
    > migająca lampka od dysku - o ile ją masz.

    migajaca lampka od dysku podpowiada o tyle, ze (np. podczas dzialania
    wspomnianego IDM downloadera) pali sie bez przerwy, a diagnozy dopelnia
    Moo0 --> https://s8.postimg.org/ajr1bua11/screen.png
    czyli zatkanie I/O dysku (jesli "zajecie HDD" oznacza to, co mam na mysli)

  • 47. Data: 2017-11-21 21:59:44
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-11-21 o 21:48, 1634Racine pisze:

    > migajaca lampka od dysku podpowiada o tyle, ze (np. podczas dzialania
    > wspomnianego IDM downloadera) pali sie bez przerwy,

    No to masz winowajcę.

    > a diagnozy dopelnia
    > Moo0 --> https://s8.postimg.org/ajr1bua11/screen.png
    > czyli zatkanie I/O dysku (jesli "zajecie HDD" oznacza to, co mam na mysli)

    Wkurzające jest to, że Windows ze swoimi narzędziami milczy na ten temat.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 48. Data: 2017-11-21 22:58:01
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 21 Nov 2017 21:59:44 +0100, Marek S wrote:

    > No to masz winowajcę.

    > Wkurzające jest to, że Windows ze swoimi narzędziami milczy na ten temat.

    A słyszeliście o "Monitorze wydajności"? Dostępny w Windows od co najmniej
    20 lat.

    http://snap.ashampoo.com/uploads/2017-11-21/9e5mTzOi
    .png

    Liczba możliwych parametrów do monitorowania jest ...olbrzymia.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 49. Data: 2017-11-21 23:17:21
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > dyskowe (może być więcej przyczyn).
    > Parametry dysku to zajętość, poszukiwanie, czytanie i zapis, wszystkie

    Naprawiłeś już coś dzięki temu programikowi?
    Jeśli chciałeś zamknąć proces, który był pokazany jako szkodliwy, czy
    niewlaściwy, to nie zamknęła Ci się przeglądarka, strona internetowa,
    czy może nie zamknął się system i wyłączył Ci komputer?

    --
    animka

  • 50. Data: 2017-11-21 23:51:35
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > dopelnia Moo0 --> https://s8.postimg.org/ajr1bua11/screen.png
    > czyli zatkanie I/O dysku (jesli "zajecie HDD" oznacza to, co mam na

    No nie wiem, czy Trefniś w takim przypadku wymienia wentylatory jak
    spowolnione w którymś tam momencie.
    Zasugerowałam się strzałka na IDMan.

    --
    animka