  • 11. Data: 2009-04-27 09:13:04
    Temat: Re: [zakupy] LCD 22-24'' do 2tys
    Od: "barum" <b...@g...pl>

    PSYLO <p...@o...pl> napisał(a):
    > Tak mówi teoria, bo w praktyce ponoć są z taką wymianą potężne problemy.
    > Stąd też bardziej należy zwrócić uwagę na porządną matrycę, a nie na
    > takie chłyty marteinkowe ;) Do 2 tys. zł można spokojnie kupić np. Della
    > z całkiem niezłą matrycą E-IPS (i jeszcze sporo zostanie).

    Która najprawdopodobniej została wyprodukowana przez LG.

    barum

  • 12. Data: 2009-04-27 12:15:18
    Od: diverek <d...@o...pl>

    Padre pisze:

    > Jak wszystko martwe, po pewnym czasie pewnie trochę capią :)

    "Cieszy mnie to niezmiernie", że odpowiedzi w wątku są "na temat" i "na
    poziomie technicznym", co od kilku miesięcy stało się już niestety
    tradycją większości wątków, poza paroma wyjątkami wiernych guru grupy.

    Niemniej dziękuję szczególnie następnym odpowiadającym w temacie i na
    temat :)

    Tom

  • 13. Data: 2009-04-27 14:12:22
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    barum pisze:
    > Która najprawdopodobniej została wyprodukowana przez LG.

    Wobec tego z pewnością LG sprzedaje monitor z tą matrycą. Podasz
    konkretnie jaki to model?

    --
    PSYLO

  • 14. Data: 2009-04-27 17:33:05
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Mon, 27 Apr 2009 14:15:18 +0200, diverek napisał(a):

> [...]
    > tradycją większości wątków, poza paroma wyjątkami wiernych guru grupy.
    >
    > Niemniej dziękuję szczególnie następnym odpowiadającym w temacie i na

    Niektórzy resellerzy Dell-a mają teraz promocję na monitory 24" z
    matrycą TN ale w technologii WLED za mniej niż 1,5k zł brutto. 3 lata
    gwarancji NBD.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 15. Data: 2009-04-28 08:52:22
    Od: "barum" <b...@g...pl>

    PSYLO <p...@o...pl> napisał(a):

    > Wobec tego z pewnością LG sprzedaje monitor z tą matrycą. Podasz
    > konkretnie jaki to model?

    Nie wiem który model LG używa tej samej matrycy, ale co za różnica? W sieci
    można znaleźć informację, że e-IPS to wymysł LG, oraz, że Dell 2209WA jest
    zbudowany na matrycy LG. I tylko tyle napisałem: że najprawopodobniej Dell
    którego masz na myśli jest na matrycy LG. Podaj o który konkretnie model
    Della Ci chodziło to sprawdzimy dokładniej.

    Żeby nie było: sam się zastanawiam czy by go nie kupić.

    barum

  • 16. Data: 2009-04-28 15:15:42
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    szkoda że to na TN, i jeszcze pytanko mam, czy można gdzieś kupić samą
    podstawę jakie miały te monitory w modelach 2407 i 2408 ??

  • 17. Data: 2009-04-28 18:28:14
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    barum pisze:
    > Podaj o który konkretnie model
    > Della Ci chodziło to sprawdzimy dokładniej.

    Właśnie ten 2209WA, korzystam z niego obecnie, jest bardzo fajny.

    --
    PSYLO

  • 18. Data: 2009-04-28 19:41:28
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Tue, 28 Apr 2009 20:28:14 +0200, PSYLO napisał(a):

    > Właśnie ten 2209WA, korzystam z niego obecnie, jest bardzo fajny.

    A czy ktoś miał już kontakt z monitorami Della z podświetleniem LED?
    Warto zainwestować? Chodzi o typowe prace biurowe i nieco grafiki
    (podgląd CAD).

  • 19. Data: 2009-04-29 06:20:05
    Od: "barum" <b...@g...pl>

    PSYLO <p...@o...pl> napisał(a):
    > Właśnie ten 2209WA, korzystam z niego obecnie, jest bardzo fajny.

    Więc uważaj z krytycznymi uwagami jak chodzi o panele LG ;)

    barum

  • 20. Data: 2009-04-29 14:50:52
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > szkoda że to na TN, i jeszcze pytanko mam, czy można gdzieś kupić samą
    > podstawę jakie miały te monitory w modelach 2407 i 2408 ??

    Jesli jest taka sama, jak w 2709, to chetnie oddam. DC Ursynow.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa