  • 21. Data: 2009-04-29 19:56:13
    Temat: Re: [zakupy] LCD 22-24'' do 2tys
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Apr 2009 20:41:45 +0200, A_Zet <a...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >Kupiłem 26 marca ten monitor. Całkiem przypadkowo dowiedziałem się o
    >tej miesiecznej gwarancji, zadzwoniłem 23 kwietnia na infolinie
    >serwisu, facet po wysluchaniu o co biega, podał mi bez najmniejszego
    >marudzenia nadany mi numer usługi, adres wysyłkowy oraz telefon do UPS
    >co bym zawołał posłańca. Umówiłem się na jutro, bo UPS też wiedział o
    >co biega gdy zadzwoniłem, i nawet chcieli przysłac umyślnego w piątek,
    >ale nie chciałem się uwijać z pakowaniem. W sumie, jak na razie, nie
    >widzę żadnych problemów, jakkolwiek do finału jeszcze trochę. :-)))

    Rzecz trudna do uwierzenia, ale na tyle zabawna, że opowiem Państwu...

    Jak wiadomo, posłałem w poniedziałek, dziś w środę mi dostarczono,
    z nowszej serii, nowiutki ale... DWA!!! O żesz kurna. Gdy wróciłem do
    domu, było już po 18:00 i katarynka w serwisie mi odpowiedziała, że
    pracują do 18:00 więc zadzwonię jutro z pytaniem, czemu aż takie
    prezenty robią. Ale to nie koniec komedii omyłek: dwukrotnie podałem
    swój adres, ale jak zwykle w formacie dom/mieszkanie czyli 9/124.
    Oczywiście adres w liście przewozowym i na dwóch pudłach brzmiał
    9/24 :-) (to mi przy dostawach z Allegro już się zdarzało). Nie było
    mnie w domu, ale napisali dobry telefon na pudłach i posłaniec
    dzwonił, więc go pokierowałem. :-)
    Muszę się oduczyć i zacząć pisać 9 m 124, bo okazuje się, że wielu ten
    ukośnik w sąsiedztwie jedynki przysparza zamrtwień. :-)))

    Jak pisał Przedpiśca, z wymianą mogą był potęzne problemy, ale takich
    chyba nie przewidywał. No i ta szybkość działania, tu olbrzymie brawa
    dla LG.

    BTW, poprzednik miał oznaczenia 208WA a obecny 2094D, i dużo więcej
    piktogramów na obudowie, z innym interfejsem obsługi, lepszym na
    pierwszy rzut oka od poprzednika, z lepiej mocowaną podstawą do
    obudowy i lepiej działającym przechylaniem. Jak na pierwsze dwie
    godziny użytkowania, jestem zachwycony...

    --
    Adek

  • 22. Data: 2009-04-29 21:03:29
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    barum pisze:
    > Więc uważaj z krytycznymi uwagami jak chodzi o panele LG ;)

    Oj, czytanie ze zrozumieniem to musisz jeszcze poćwiczyć ;)

    --
    PSYLO

  • 23. Data: 2009-04-30 08:37:50
    Od: "barum" <b...@g...pl>

    PSYLO <p...@o...pl> napisał(a):
    > Oj, czytanie ze zrozumieniem to musisz jeszcze poćwiczyć ;)

    Wyjaśnij.

    barum