    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: [żale] W21W
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Thu, 26 Nov 2015 12:27:18 +0100

    Thu, 26 Nov 2015 01:21:23 -0800 (PST), s...@g...com

    > żarówka taka do tyłu, miesiąc temu zmieniana i znowu spalone wszystkie z tyłu.

    To chyba masz coś nie tak z instalacją, bo to normalne nie jest. Ja
    jeździłem na swoich W21W przez 5 lat i ze 120 tkm. Chwilę później padła
    druga. Te wymienione świecą już 2 lata.

    > Na obwodnicy Krakowa tylko jeden kierowca wykazał się determinacją żeby
    > zwrócić mi uwagę na brak świateł z tyłu, podziękowania mu za to. [...]
    > Ostatecznie wracałem bez świateł przez miasto :(.

    Bo kierowca to ma obowiązek sprawdzić auto przed jazdą. ;)
    Dla przykładu ja sprawdzam odbicie świateł na ścianie,
    czasami na autobusie, ogólnie, gdzie się da... ;) :P

    > Swoją drogą kupić ją na stacji benz. jest niemożliwością. Ale za to
    > 'hotdogi polecam' albo zdrapkę to i owszem. Aż tak niechodliwy model
    > to jest? Obleciałem kilka kibelmarketów, supermarket makro i nic.
    > Pobliskie ASO już zamknięte.

    Piętnowałem to samo w ten sam sposób dwa lata temu jak mi się spaliły moje
    żarówki na pl.pregierz ;) Też musiałem do ASO jechać, bo na stacjach nie
    mieli (prędzej właśnie kondomy i parówki).

    --
    Pozdor Myjk