    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [żale] W21W
    Date: Thu, 26 Nov 2015 10:51:20 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Swoją drogą kupić ją na stacji benz. jest niemożliwością. Ale za to 'hotdogi
    polecam' albo zdrapkę to i owszem. Aż tak niechodliwy model to jest?

    bo na żarówce zarobią zeta a może ze dwa. na hotdogach też, ale po te
    ich kulinaria przylazi w cholerę osób przez co mają inne priorytety.
    Niby rozumiem bo kawa na stacji paliw na trasie to dobra sprawa ale
    olewanie zaopatrzenia samochodu to zła tendencja. Za to jak chcesz kupić
    olej? proszę bardzo - w bankach 5l możesz przebierać jak w ulęgałkach.
    Kto na trasie tyle oleju kupi?
    Trzeba wozic takie bzdety ze sobą. Swoją drogą wybitnie krótka żywotność
    tych twoich... jakieś trefne kupiłeś. Nie kupuj najtańszych żarówek na
    allegro (żadnych!). Ja kiedyś przyoszczędziłem i zapłaciłem za h4 ze
    4pln. Za wymianę wyjaranego gniazda i kabla masy bodaj 50 czy 100. Tak,
    to żarówka wyjarała (sprawdziłem).