  • 11. Data: 2017-08-10 20:38:32
    Temat: Re: zasięg Play
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Akarm" napisał:

    > Także czysta fikcja.

    > Co jest czystą fikcją także?

    Daj spokój, tego nie da się wyplenić, pomimo syzyfowych wysiłków:

    http://filolozka.brood.pl/takze-a-tak-ze/

    Także tego... ;->

    JoteR

  • 12. Data: 2017-08-11 09:07:45
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-08-10 o 20:38, JoteR pisze:

    > Daj spokój, tego nie da się wyplenić, pomimo syzyfowych wysiłków:
    >
    > http://filolozka.brood.pl/takze-a-tak-ze/
    >
    > Także tego... ;->

    Ejże, bez wygłupów, sugerujesz że piszący jest nieukiem?
    Ja zawsze usiłuję zrozumieć, co autor miał na myśli i w miarę możliwości
    staram się dopytać. Nie zakładam z góry, że mam do czynienia z
    kompletnym tumanem.
    Ale w tym wypadku jakoś nie uzyskałem doprecyzowania wypowiedzi, i chyba
    wszystko jasne...

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 13. Data: 2017-08-11 10:50:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-11 o 09:07, Akarm pisze:

> [...]
    > kompletnym tumanem.
    > Ale w tym wypadku jakoś nie uzyskałem doprecyzowania wypowiedzi, i chyba

    Te, nieuk, czy możesz wyjaśnić, co twoje nudne wywody mają wspólnego z
    telefonią gsm? Wypad do piaskownicy!

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2017-08-11 13:13:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Tomasik" 598c349e$0$5141$6...@n...neostrada.pl

    > PLAY się sprawdzał. Z faktu,ze wszyscy stamtąd uciekli wnoszę, że chyba
    > nie było zbyt kolorowo.

    Virgin daje taniej niż Play, na którym bazuje?
    [jak to dziewica -- jeszcze nie zna swej ceny...]

  • 15. Data: 2017-08-11 16:50:21
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 9.08.2017 o 13:38, Jingiel pisze:

> [...]
    tmobile-orange/

    > Po prostu play ma duże zadłużenie u innych operatorów i nie chcą im już
    > włączać roamingu. Tak kończy się stosowanie cen dumpingowych.

    Skąd bierzesz te "rewelacje"? Bo moja bezproblemowo loguje się do TM i +.

    --
    ALEX MR
    "Nasze rządy będą zaprzeczeniem rządów prawa" Jarosław Rajmundowicz

  • 16. Data: 2017-08-11 18:25:04
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Ja nigdy w PLAY-u nie miałem telefonu, ale wielu znajomych się
    > przesiadało, bo w górach każda sieć miewała dziury i tu teoretycznie
    > PLAY się sprawdzał. Z faktu,ze wszyscy stamtąd uciekli wnoszę, że chyba
    > nie było zbyt kolorowo.
    >
    > Pamiętam, jak kolega kiedyś próbował w tym PLAY-u znaleźć coś w
    > Internecie. Jakąś pierdołę. Chyba dokładny adres. I ja kierowałem, a on
    > w telefonie przez 100 km grzebał. Nigdy nie był na tyle w Internecie, by
    > to znaleźć. W końcu zatrzymałem się i w mało funkcjonalnym internetowo
    > SOLID znalazłem to w kilkadziesiąt sekund.

    Używam od bardzo dawna, karty Play mam zarówno w telefonie jak i w
    modemie do internetu. I muszę powiedzieć że trochę zagadkowe są te
    przenosiny dotychczasowych użytkowników do innych operatorów. U mnie nic
    na gorsze się nie zmienia.

  • 17. Data: 2017-08-11 18:26:52
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Robert Tomasik" 598c349e$0$5141$6...@n...neostrada.pl

    > Virgin daje taniej niż Play, na którym bazuje?
    > [jak to dziewica -- jeszcze nie zna swej ceny...]

    Ale nie ma opcji "internet na kartę" do wyboru..

  • 18. Data: 2017-08-11 20:04:13
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-08-10 o 09:15, Trybun pisze:
    > Telefon nie przełącza automatycznie? Dziwne.. a może nie masz
    > ustawionego aparatu na "automat"?

    Przełącza się. Jak całkiem Play zniknie. Nie przełączy się jeżeli da się
    jakoś zalogować mimo że nie da się już rozmawiać.
    Po prostu zbyt agresywnie ciągnie do siebie. A tu u mnie są górki a nie
    płasko.

    --
    Irokez

  • 19. Data: 2017-08-11 22:57:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-08-17 o 18:25, Trybun pisze:

> [...]
    > modemie do internetu. I muszę powiedzieć że trochę zagadkowe są te
    > przenosiny dotychczasowych użytkowników do innych operatorów. U mnie nic

    Ja nigdy nie używałem, natomiast mogę się opierać tylko i wyłącznie na
    rozmowach ze znajomymi. Z uwagi na specyfikę wykonywanej przez nas pracy
    zależy nam na maksymalnym pokryciu. Stąd wielu miało tego PLAY, bo
    pozornie w górach był niezłym rozwiązaniem. Teraz zaczynamy kombinować z
    użycie kart słowackich.

  • 20. Data: 2017-08-12 22:12:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    >modemie do internetu. I muszę powiedzieć że trochę zagadkowe są te
    >przenosiny dotychczasowych użytkowników do innych operatorów. U mnie

    Odkad firma przeniosla sie do Play, to jest gorzej.
    W Plusie yanosik nie mial problemow w trasie, w Play sie zdarza.

    W dodatku telefonowi zdarza sie jakos dziwnie zawiesic - rozmawiac
    mozna, internetu nie ma.
    Nie konczy sie tez wykrywania dostepnych sieci.
    I tak jak Robert pisze - cztery sieci do wyboru, a zadna nie dziala.

    To moze byc wina telefonu ... ale dawniej tego nie bylo.

    J.