  • 21. Data: 2017-08-13 00:32:22
    Temat: Re: zasięg Play
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 9 Aug 2017 20:11:00 +0200, w <598b5031$0$641$65785112@news.neostrada.pl>,
    Irokez <n...@w...pl> napisał(-a):

    > Nie wiem jak z roamingami krajowymi, ale zasięg Play jest czysto
    > teoretyczny, i mam miejsca u siebie w okolicy, gdzie mam zasięg PLUS,
    > T_Mobile, Orange, ale zero zasięgu Playa - tzn pokazuje kreskę, ale ani
    > nie zadzwonisz, ani nie odbierzesz. Trzeba ręcznie przełączyć na innego
    > operatora jak chcesz porozmawiać. Także czysta fikcja.

    W czym problem?
    Przełączasz na sztywno na TMobile i działa.

    Po to mam Playa, aby korzystać z TMobile, a jak brakuje to wybieram innego.

  • 22. Data: 2017-08-13 08:47:37
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-08-11 o 20:04, Irokez pisze:

    > Przełącza się. Jak całkiem Play zniknie. Nie przełączy się jeżeli da
    > się jakoś zalogować mimo że nie da się już rozmawiać.
    > Po prostu zbyt agresywnie ciągnie do siebie. A tu u mnie są górki a
    > nie płasko.

    Mimo tego że też jestem na krawędzi zasięgu (wewnątrz domu) to jednak
    telefon nie upiera się tak na Play. Tak na próbę proponuję wyłączyć
    transmisję danych 3g czy lte, bo chyba w tym leży Twój problem. Po
    prostu Play nie korzysta z roamingu innych sieci w "transmisji danych" i
    tym samym wymusza korzystanie z macierzystych nadajników.

  • 23. Data: 2017-08-13 08:48:24
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Ja nigdy nie używałem, natomiast mogę się opierać tylko i wyłącznie na
    > rozmowach ze znajomymi. Z uwagi na specyfikę wykonywanej przez nas pracy
    > zależy nam na maksymalnym pokryciu. Stąd wielu miało tego PLAY, bo
    > pozornie w górach był niezłym rozwiązaniem. Teraz zaczynamy kombinować z
    > użycie kart słowackich.

    Pozornie? A było coś lepszego od Play? Teraz lepszym rozwiązaniem wydaje
    się być skorzystania z oferty VM, bo do plusów Play dochodzi jeszcze w
    roamingu LTE kilku innych operatorów. Play LTE oferuje tylko ze swoich
    nadajników.

  • 24. Data: 2017-08-13 08:49:11
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-08-12 o 22:12, J.F. pisze:

    > Odkad firma przeniosla sie do Play, to jest gorzej.
    > W Plusie yanosik nie mial problemow w trasie, w Play sie zdarza.
    >
    > W dodatku telefonowi zdarza sie jakos dziwnie zawiesic - rozmawiac
    > mozna, internetu nie ma.
    > Nie konczy sie tez wykrywania dostepnych sieci.
    > I tak jak Robert pisze - cztery sieci do wyboru, a zadna nie dziala.
    >
    > To moze byc wina telefonu ... ale dawniej tego nie bylo.

    Prosta sprawa - korzystna oferta Play to i kupa klientów a tym samym
    przeciążona sieć. Jakiś czas temu też nie mogłem się zalogować przez
    sieć Orange, i to było świadome działanie Play, bo po kontakcie z BOK i
    reklamacji problem zniknął.

  • 25. Data: 2017-08-13 09:14:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Prosta sprawa - korzystna oferta Play to i kupa klientów a tym samym
    >przeciążona sieć.

    Maja tych BTS na tyle duzo, ze juz nie powinna byc przeciazona.

    To ostatnie to zreszta klopoty telefonu, bo wystarczy wylaczyc,
    wlaczyc i jest dobrze ... ale w plusie sie nie zdarzalo :-)

    >Jakiś czas temu też nie mogłem się zalogować przez sieć Orange, i to
    >było świadome działanie Play, bo po kontakcie z BOK i reklamacji
    >problem zniknął.

    Ale to imo kwestia cen - widac w Orange najdrozej :-)

    J.

  • 26. Data: 2017-08-13 09:21:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Akarm"

    > Daj spokój, tego nie da się wyplenić, pomimo syzyfowych wysiłków:
    >
    > http://filolozka.brood.pl/takze-a-tak-ze/
    >
    > Także tego... ;->

    Ejże, bez wygłupów, sugerujesz że piszący jest nieukiem?
    a zawsze usiłuję zrozumieć, co autor miał na myśli i w miarę możliwości
    staram się dopytać. Nie zakładam z góry, że mam do czynienia z
    kompletnym tumanem.
    Ale w tym wypadku jakoś nie uzyskałem doprecyzowania wypowiedzi, i chyba
    wszystko jasne...
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 27. Data: 2017-08-13 12:15:43
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 9 Aug 2017 10:10:56 +0200, Chris <a...@g...pl> wrote:

    >http://antyweb.pl/roaming-krajowy-w-play-nie-dziala
    -tmobile-orange/

    Szkoda że moja karta Play nic o tym nie wie ;) Inna sprawa, że i tak
    ręcznie musiałem wymusić logowanie do Plusa lub Networks!, bo w
    Play@TM internet praktycznie był nie do użytku. O zasięgu własnym
    Playa to można tam zapomnieć. Okolice jeziora Gim, Zgniłocha, Nowa
    Kaletka.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 28. Data: 2017-08-13 12:17:00
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 11 Aug 2017 09:07:45 +0200, Akarm <a...@w...pl> wrote:

    >Ale w tym wypadku jakoś nie uzyskałem doprecyzowania wypowiedzi, i chyba
    >wszystko jasne...

    To nie grupa pl.misc.językpolski.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2017-08-13 12:21:09
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 13 Aug 2017 08:47:37 +0200, Trybun <c...@j...ru> wrote:

    >Play nie korzysta z roamingu innych sieci w "transmisji danych"

    ??

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 30. Data: 2017-08-13 13:39:33

    Sun, 13 Aug 2017 08:47:37 +0200, w
    <598ff5fe$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>, Trybun <c...@j...ru>
    napisał(-a):

    > Po
    > prostu Play nie korzysta z roamingu innych sieci w "transmisji danych"

    Bzdura.