eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmzasięg i prędkość internetu gsm. takie tam spostrzeżenia wakacyjne. › zasięg i prędkość internetu gsm. takie tam spostrzeżenia wakacyjne.
    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: zasięg i prędkość internetu gsm. takie tam spostrzeżenia wakacyjne.
    Date: Sat, 26 Aug 2017 18:10:27 +0200

    witam
    właśnie wróciłem z urlopu nad morzem. jeden bts, dla wielkiej trójcy.
    miałem 3 karty sim, od wszystkich po jednej, więc niema wała - jakiś net
    będzie. a tu dupa. znaczy w wieczorkiem, przy marnej pogodzie wyciągałem
    0.2 mega, czyli masakra kompletna. nieważne czy tmobile czy plus, bo
    ogrange wcale nie działał. 2.9km od nadajnika, "z drugiej strony"
    budynku miałem gsm 3/4 zasięgu g3, h+, 1/4 zasięgu. więc modem trzeba
    było wystawiać do samochodu, albo pod wiatę, bo 1/4 zasięgu wcale nie
    dawała interetu. Rankiem, gdy grzało słoneczko, transfer 3-5 mega. Jak
    to możliwe? Domyślam się że gdy pogoda była marna, wielu turystów
    "interneciło" więc system się "zatykał". Zgadzacie się z Tym?
    Jak wobec tego odczytywać informacje zawarte w reklamach? Oferujemy Ci
    transfer 150 mega, ale jeśli będziesz jedynym klientem i to w odległości
    100m od btsa? Czy nie lepiej byłoby, gdyby z nakazu UOKiK, każdy
    operator musiał podać jaką prędkość oferuje gdyby do wszystkich BTSów
    naraz, "zalogowali" się wszyscy klienci i "ciąglęli" dane? Play
    wylądowałby na szarym końcu, ale każdemu konsultantowi można by
    odpowiedzieć, po co mi 150 mega, jak według ustandaryzowanych badań nie
    jesteście w stanie wszystkim naraz "dać" nawet 1% z tych obietnic?

    ToMasz