  • 21. Data: 2017-02-24 12:51:02
    Temat: Re: zatrzymywanie się na zielonej strzałce
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.02.2017 o 12:38, Miroo pisze:

    > I jeszcze policja. W/w grupy wypatrywać na swojej drodze i otoczeniu.
    > Policję (i ew. kamery na skrzyżowaniu) wszędzie w zasięgu wzroku.*

    I BORowiki;) Ale to zawsze:P

    Shrek

  • 22. Data: 2017-02-24 13:00:40
    Temat: Re: zatrzymywanie się. dureń Chorzempa.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Manik g...@o...pl ...

    > ale dać debilowi jakieś udogodnienie to będzie chciał więcej
    > i ciągle będzie mu mało.

    Całe szczescie ze ludzie tak maja... bo inaczej bys pewnie nadal w jaskini
    siedział.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 23. Data: 2017-02-24 13:31:43
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Manik"

    > Zatrzymywanie się każdego skręcającego samochodu przed strzałką nie ma
    > żadnego sensu, zwiększa szansę na kolizję i powoduje utrudnianie ruchu.
    >
    > Pawel Chorzempa

    Powyższe napisał dureń Pawel Chorzempa, który jest mądrzejszy
    od wielu ludzi, którzy przedyskutowali i uchwalili takie prawo.
    ---
    Nie musisz go słuchać, ale idź stąd z takimi tekstami

  • 24. Data: 2017-02-24 13:34:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Miroo"

> [...]

    Policję (i ew. kamery na skrzyżowaniu) wszędzie w zasięgu wzroku.*

    > Bo szczególnie te ostatnie dwie grupy lubią sie pojawić niewiadomo skąd.

    Policja też :)
    Jest duża szansa, że oleją, ale po co sprawdzać?

    Pozdrawiam

    * i dochodzimy do paradoksu, że wypatrując policji rozjeżdżamy pieszego
    :( To jak z fotoradarami stawianymi 20m przed przejściem dla pieszych -
    automatycznie patrzy się, czy fotoradar nie błyska, zamiast obserwować
    okolicę przejścia. A piesi i tak nie przejdą spokojnie, bo samochody
    hamują tuż przed fotoradarem.
    ---
    No dokładnie, koncentrowanie się na tym by uniknąć kary a nie by jechać
    bezpiecznie

  • 25. Data: 2017-02-24 13:38:42
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Adam"

    > Oj... Też tak myślałem, dopóki niedawno skręcając w prawo na zielonej
    > zetknąłem się z pieszym, który też miał zielone. Nic się nie stało,
    > posłał mi tylko lodowate spojrzenie, a ja zbaraniałem na moment.
    > Tak więc jest kompletny galimatias, nie tylko z tą zielona strzałką, ale
    > bardzo często też z oddzielnym sygnalizatorem do skrętu w lewo, który
    > teoretycznie nie pozwala zawracać.

    A nie mylisz przypadkiem S-2a (strzałka warunkowa) z S-3b (sygnalizator
    kierunkowy)?
    ---
    Pisałem, te strzałki powinny być żółte a nie zielone i by tematu nie było

  • 26. Data: 2017-02-24 14:46:46
    Temat: Re: zatrzymywanie się. Budzik pop...ło ci się.
    Od: "Manik" <g...@o...pl>

    wiadomości news:XnsA7267DC35927Bbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Manik g...@o...pl ...

    > Całe szczescie ze ludzie tak maja... bo inaczej bys pewnie nadal w jaskini
    > siedział.
    >
    > Pozdrawia... Budzik

    Pop...ło ci się dążenie do wygodniejszego, lepszego życia dla wszystkich
    z egoizmem debili kierowców, którym nie chce się zatrzymać
    przed strzałką warunkową i chcą legalnej jazdy w prawo
    przy czerwonym świetle.

    Było kiedyś skrzyżowanie z światłami tylko na głównej. Na podporządkowanych
    były tylko znaki "ustąp pierwszeństwa" Bardzo mi się to odpowiadało,
    ale zlikwidowali. Teraz są światła wszędzie.
    Domyślam się, że było zbyt niebezpiecznie, bo debile nie wiedzieli
    kiedy wjeżdżać na skrzyżowanie od strony bez świateł, chociaż widoczność
    tam jest idealna.

  • 27. Data: 2017-02-24 15:22:49
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

> [...]
    >
    > Policja też :)
    > Jest duża szansa, że oleją, ale po co sprawdzać?

    we Wrocławiu olewają, sprawdzałem wielokrotnie. Ale faktem jest że np.
    na "rondzie na Powstańców Śl." jeszcze kilka lat temu jak się zapalała
    strzałka to dwa pasy do skrętu w prawo ruszały praktycznie zawsze, a
    teraz co któryś samochód się zatrzyma i blokuje ruch dopóki nie dostanie
    zielonego :)

    Łukasz

  • 28. Data: 2017-02-24 15:32:07
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 24.02.2017 o 14:46, Manik pisze:
> [...]
    > z egoizmem debili kierowców, którym nie chce się zatrzymać
    > przed strzałką warunkową i chcą legalnej jazdy w prawo

    Nie przy czerwonym, bo strzałka świeci się na zielono :)

    Są takie zacofane kraje w których można przechodzić przez jezdnię na
    czerwonym (Szwecja, Wielka Brytania), ciekawe - oni jeszcze nie wiedzą
    jakie to niebezpieczne, u nas chodzą po ulicach idioci czy może mamy do
    dupy prawo (wiem, że ostatnia opcja nie potrafi zaistnieć w twojej głowie)

    Łukasz

  • 29. Data: 2017-02-24 16:48:33
    Od: "Manik" <g...@o...pl>

    Użytkownik "ddddddddddddd" <d...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dupy prawo (wiem, że ostatnia opcja nie potrafi zaistnieć w twojej głowie)

    Głupi jesteś. Piszesz, że wiesz, ale "wiesz tyle co zjesz".
    Mamy największą ilość zabitych i rannych w Europie, a ty chcesz tą liczbę
    zwiększyć poprzez liberalizację prawa.
    Dla głupków prawo musi być precyzyjne : stój, jedź. Nie może być miejsca
    na wybór, bo na pewno głupek wybierze źle.

  • 30. Data: 2017-02-24 17:04:05
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 24-02-2017 o 10:21, Manik pisze:
    > Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Powyższe napisał dureń Pawel Chorzempa, który jest mądrzejszy
    > od wielu ludzi, którzy przedyskutowali i uchwalili takie prawo.

    PLONK