  • 61. Data: 2017-02-27 12:45:02
    Temat: Re: zatrzymywanie się na zielonej strzałce
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 26 Feb 2017 12:21:27 +0100, w
    <1...@i...dyndns.org.invalid.17
    0226.invalid>, 007
    <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(-a):

    > r...@k...pl w

    0224.invalid>, 007

    > Czytasz na co odpisujesz?
    >
    > Zatrzymanie przed sygnalizatorem S-2 z założenia miało zapewnić
    > bezpieczeństwo pieszym/pedalarzom dla których jest zielone na
    > przejściu/przejeździe *przed* skrętem.

    To te założenie można sobie rozbić... Na najbliższym znanym mi skrzyżowaniu ze
    strzałką piesi mają czerwone *przed skrętem* podczas świecenia się tejże.

  • 62. Data: 2017-02-27 13:44:36
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    r...@k...pl w

    > Sun, 26 Feb 2017 12:21:27 +0100, w
    > <1...@i...dyndns.org.invalid.17
    0226.invalid>, 007

    0224.invalid>, 007

    > To te założenie można sobie rozbić... Na najbliższym znanym mi skrzyżowaniu ze
    > strzałką piesi mają czerwone *przed skrętem* podczas świecenia się tejże.

    A za skrętem?

    --
    'Tom N'

  • 63. Data: 2017-02-27 14:08:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 27 Feb 2017 13:44:36 +0100, w
    <1...@i...dyndns.org.invalid.17
    0227.invalid>, 007
    <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(-a):

    > r...@k...pl w

    0226.invalid>, 007

    0224.invalid>, 007

    > A za skrętem?

    Za skrętem nie ma nawet przejścia :)

  • 64. Data: 2017-02-27 14:10:08
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2017-02-27 o 03:01, Akarm pisze:

    > Czy możesz napisać, gdzie jest takie skrzyżowanie?
    > Bo to ciekawostka taka jest.
    > Jeszcze nie spotkałem sytuacji, żeby samochody miały czerwone a piesi w
    > tym samym kierunku zielone.

    Niestety nie zapamiętałem, a szkoda, bo to raczej błąd nadzoru ruchu,
    czy kogo tam. Warto byłoby zgłosić.

  • 65. Data: 2017-02-27 14:16:20
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2017-02-24 o 10:37, Adam pisze:
    > A nie mylisz przypadkiem S-2a (strzałka warunkowa) z S-3b (sygnalizator
    > kierunkowy)?

    Teraz to głowy nie dam, ale tak na 80% to była strzałka warunkowa