  • 11. Data: 2010-06-30 05:00:35
    Temat: Re: złącze futryna/ drzwi do kamery zamiast wizjera?
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Jarosław Sokołowski pisze:

    > To znaczy zgniatane trwalsze? Trudno mi w to uwierzyć.

    Skręcanie ( i to na długim odcinku ), nie zginanie.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 12. Data: 2010-06-30 05:19:18
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >A poduszka powietrzna na kierownicy?

    A czujnik ABS przy kole, cały czas pracuje góra-dół, a przednie koła
    prawo-lewo dodatkowo. :-)

    Kumpel miał problem z czujnikami ABS i wstawili mu zwykły przewód typu
    linka (zamiast oryginalnego), taki jak kabelek do sprzętu RTV. Po miesiącu
    czujnik znowu raz działał a raz nie. :-)

  • 13. Data: 2010-06-30 05:58:25
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PeJot napisał:

    > Skręcanie ( i to na długim odcinku ), nie zginanie.

    Jest jakiś powód, by w drzwiach do mieszkania przewody podlegały
    zgniataniu, a nie skręcaniu (i to na długim odcinku)?

    --
    Jarek

  • 14. Data: 2010-06-30 08:18:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jarosław,

    Wednesday, June 30, 2010, 7:58:25 AM, you wrote:

    > Jest jakiś powód, by w drzwiach do mieszkania przewody podlegały
    > zgniataniu, a nie skręcaniu (i to na długim odcinku)?

    Ale co Ty masz z tym zgniataniem? Po co chcesz zgniatać przewody?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2010-06-30 09:49:07
    Temat: Re: z??cze futryna/ drzwi do kamery zamiast wizjera?
    Od: Patryk <a...@o...pl>

    "Micha?" <g...@p...pl> wrote:
    > witam, klient mnie meczy ?eby mu zrobiae kamere zamiast wizjera, jako? nie
    > widze przewodu po??czeniowego miedzy drzwiami a futryn?, bo pewnie raz w
    > miesi?cu bedzie sie prze?amywa?:) co do kabla na drzwiach - bedzie zabudowa
    > drewniana wiec nie bedzie widaae.
    > Wykombinowa?em, ?e mo?na u?yae czego? jak do drzwi przesuwnych w autach, z
    > jednej strony styki, a z drugiej takie na spre?ynkach- zamkniete drzwi,
    > styki podaj? zasilanie na kamere, przy otwartych nie musi go byae. Czy kto?
    > sie spotka? z jakim? dedykowanym rozwi?zaniem, bo te do aut sa sporych

    Potwierdzę słowa kolegów:
    skręcany wokół osi na długim odcinku.
    Ja miałem tak w zamku na kartę zbliżeniową do drzwi, gdzie czytnik i
    przyciski były zamontowane na drzwiach i jakoś przez pięć lat żadnej usterki
    od kabla.

    --
    Patryk

  • 16. Data: 2010-06-30 09:52:18
    Temat: Re: z3?cze futryna/ drzwi do kamery zamiast wizjera?
    Od: "Michał" <g...@p...pl>

[...]

    Tak też chyba zrobię, tylko jakieś złączki trzeba żeby się dało kabel
    wymienić, bo na drzwi idzie drewniana zabudowa, będzie porblem z całym
    odcinkiem:)
    pozdrawiam
    michal

  • 17. Data: 2010-06-30 11:32:33
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Puszka połączeniowa I
    |-------|
    | |-----
    |-------| |

    | |-------|
    |----| |
    |-------|
    Puszka połączeniowa II

    Tak to powinno wyglądać (mam nadzieję, że się nie porozłazi). Możesz
    zastosować dowolne puszki połączeniowe i w nich łączyć wtyczki.

    PC

  • 18. Data: 2010-06-30 12:22:33
    Od: "Michał" <g...@p...pl>

    Dzięki za rysunek:) ale trochę lat już dłubię takie rzeczy i zwykle coś się
    wymyśli, ale kłopot w tym, że teraz jest tak, że ściana i drzwi są
    zabudowywane drewnem za jakies 20tyś, także dlatrego też chciałem zrobić coś
    niewidocznego a taki kabel pomijając kwestię wytrzymałości za dobrze nie
    będzie wyglądać, no ale coż- chce klient luksusy, to niech ma też kable w
    drzwiach:)

    przy okazji, jakby ktoś widział taką kamerę w formie wizjera, ale ip, to
    byłbym wdzięczny za niamiary.
    pozdrawiam

  • 19. Data: 2010-06-30 12:52:10
    Od: Patryk <a...@o...pl>

    "Micha?" <g...@p...pl> wrote:
    > Dzieki za rysunek:) ale troche lat ju? d?ubie takie rzeczy i zwykle co? sie
    > wymy?li, ale k?opot w tym, ?e teraz jest tak, ?e ?ciana i drzwi s?
    > zabudowywane drewnem za jakies 20ty?, tak?e dlatrego te? chcia?em zrobiae co?
    > niewidocznego a taki kabel pomijaj?c kwestie wytrzyma?o?ci za dobrze nie
    > bedzie wygl?daae, no ale co?- chce klient luksusy, to niech ma te? kable w
    > drzwiach:)

    Czy przewidujesz łatwy dostęp do kamery od strony drzwi? Jakaś klapka
    rewizyjna, czy coś takiego?

    Może da się zrobić tak, że poprowadzić rurkę (pcv, peszel, itp) i równolegle
    z przewodem w rurce poprowadzić mocną, cienką linkę, czyli tzw. pilot.

    Przewód się uszkodzi - wyjmujesz go z obu stron, a za pomocą pilota
    przeciągasz nowy przewód razem z nowym pilotem.

    --
    Patryk

  • 20. Data: 2010-06-30 13:02:27
    Od: "henry1" <henry1(spam)@icpnet.pl>

    Użytkownik "Michał" <g...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Dzięki za rysunek:) ale trochę lat już dłubię takie rzeczy i zwykle co?
    > się wymy?li, ale kłopot w tym, że teraz jest tak, że ?ciana i drzwi s?
    > zabudowywane drewnem za jakies 20ty?, także dlatrego też chciałem zrobić
    > co? niewidocznego a taki kabel pomijaj?c kwestię wytrzymało?ci za dobrze
    > nie będzie wygl?dać, no ale coż- chce klient luksusy, to niech ma też
    > kable w drzwiach:)
    >
    > przy okazji, jakby kto? widział tak? kamerę w formie wizjera, ale ip, to
    > byłbym wdzięczny za niamiary.

    Przykład kamer:

    http://jured.istore.pl/pl/cctv?&page=1
    KPC-190/CDV door viewer