  • 21. Data: 2010-06-30 16:11:07
    Temat: Re: z3?cze futryna/ drzwi do kamery zamiast wizjera?
    Od: "Michał" <g...@p...pl>

    > Przykład kamer:
    >
    > http://jured.istore.pl/pl/cctv?&page=1
    > KPC-190/CDV door viewer
    > KPC-190DV

    Dzięki, ale szukam IP, analogów jest sporo, ale ze znalezieniem IP mam
    kłopot.... co do ceny, to praktrycznie nie gra roli:) ( żeby zawsze klienci
    mówili że by chciał - nie ważne za ile:) ) . Dlatego chcę ip, bo to ma być
    cześcią systemu typu inteligentny dom - ekran dotykowy, podgląd kamer itp. Z
    wpuszczeniem analoga do komputera jest trochę kłopot, system obsługuje ip i
    usb.
    pozdrawiam
    michal

  • 22. Data: 2010-07-01 05:56:59
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Pomijając wszelkie kwestie związane z podłączeniem kamera w wizjerze ma
    średni sens. Obraz będzie bardzo zdeformowany a obiektyw można zakleić gumą
    do żucia. Ja przekonałem klientkę do kamery na suficie klatki schodowej.
    Fakt, ze nie widać twarzy ale widać ile osób stoi i co mają w rękach.
    Najważniejsze, że klientka jest zadowolona ze zmiany koncepcji. Sygnał z
    kamery jest zmodulowany i wpuszczony w kabel od kablówki. Teraz może z
    dowolnego telewizora zobaczyć kto dzwoni do drzwi. W sumie ma 3 kamery i
    bardzo się sprawdzają.

    PC

  • 23. Data: 2010-07-01 06:21:18
    Od: Patryk <a...@o...pl>

    PC <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > kamery jest zmodulowany i wpuszczony w kabel od kablówki. Teraz może z
    > dowolnego telewizora zobaczyć kto dzwoni do drzwi. W sumie ma 3 kamery i

    Znajomy ma bar, postawił widoczną kamerę na wprost wejścia i dwie ukryte
    na skos w dol w lewo i skos dol w prawo.
    Wchodzący koleś, widząc kamerę podnosi lewą albo prawą rękę do przodu, a głowę
    skręca lekko w lewo albo prawo i w dół, gdzie jest idealnie nagrywany przez
    boczne kamery.

    Tak więc dodatkowe, zamaskowane kamery mają duży sens.

    Ja natomiast zastanawiam się nad takim rozwiązaniem:
    klatka schodowa, ukryty aparat cyfrowy (tak z 5 Mpix)
    i zdjęcie każdemu, kto przechodzi, wyzwalane fotokomórką.
    Na szczęście oświetlenie jest wyzwalane czujką ruchu, więc
    nie ma potrzeby lampy.
    Miałem kiedyś monitoring wizyjny, ale:
    1) dużo żre prądu, prąd kosztuje
    2) rozdzielczość PAL nie za bardzo pozwala na rozpoznanie twarzy

    --
    Patryk

  • 24. Data: 2010-07-01 07:14:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Patryk,

    Thursday, July 1, 2010, 8:21:18 AM, you wrote:

    [...]

    > Ja natomiast zastanawiam się nad takim rozwiązaniem:
    > klatka schodowa, ukryty aparat cyfrowy (tak z 5 Mpix)
    > i zdjęcie każdemu, kto przechodzi, wyzwalane fotokomórką.

    Paranoję ciężko się leczy :(

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 25. Data: 2010-07-01 08:05:52
    Od: Patryk <a...@o...pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
    > Hello Patryk,
    > Thursday, July 1, 2010, 8:21:18 AM, you wrote:
    > [...]
    > Paranoję ciężko się leczy :(

    No widzisz, takie czasy. Różni się kręcą. Coś ginie, nie wiadomo
    jak i kiedy.

    --
    Patryk

  • 26. Data: 2010-07-01 10:31:14
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    To nie jest paranoja tylko desperacja. Mi na parkingu pod domem najpierw
    ktoś porysował samochód, potem rozjechał skuter a w końcu go ukradli.
    Oczywiście zero świadków itd. Mam autocasco ale na odszkodowanie za auto
    czekałem 3 miesiące, za skuter mimo, ze go juz nie ma nie dostałem jeszcze
    ani grosza. Wkurw..łem się i założyłem 2 kamery z rejestracją obrazu. Jedna
    patrzy na duży obszar parkingu a druga tylko na mój sprzęt. Co dziwne to na
    osiedlu jest 27 kamer i zawsze żadna nic nie zarejestrowała.

    PC

  • 27. Data: 2010-07-01 11:48:53
    Temat: Re: złącze futryna/ drzwi do kamery zamiast wizjera?
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > witam, klient mnie męczy żeby mu zrobić kamerę zamiast wizjera, jakoś nie
    > widzę przewodu połączeniowego między drzwiami a futryną, bo pewnie raz w
    > miesiącu będzie się przełamywał:) co do kabla na drzwiach - będzie zabudowa
    > drewniana więc nie będzie widać.
    > Wykombinowałem, że można użyć czegoś jak do drzwi przesuwnych w autach, z
    > jednej strony styki, a z drugiej takie na sprężynkach- zamknięte drzwi,
    > styki podają zasilanie na kamerę, przy otwartych nie musi go być. Czy ktoś
    > się spotkał z jakimś dedykowanym rozwiązaniem, bo te do aut sa sporych
> [...]
    Przewód od głowicy z drukarki. Tylko przemyśl mocowanie, bo ono będzie
    najsłabszym punktem.

  • 28. Data: 2010-07-01 11:50:58
    Od: "Michał" <g...@p...pl>

    Obraz będzie bardzo zdeformowany a obiektyw można zakleić gumą
    > do żucia. Ja przekonałem klientkę do kamery na suficie klatki schodowej.

    Klient ma to do siebie, że nie zawsze da się przekonać:) czasami, czy ma
    sens czy nie, ma być, a później to już kwestia tego, czy zgodzi się na
    koszty. Oczywiście zawsze w miarę możliuwości staram się mieć czyste
    sumienie i mówić, delikatnie ujmując że to nie ma sensu:)
    pozdrawiam
    michał

  • 29. Data: 2010-07-01 13:36:41
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Sygnał z
    > kamery jest zmodulowany i wpuszczony w kabel od kablówki. Teraz może z
    > dowolnego telewizora zobaczyć kto dzwoni do drzwi.

    Teraz pewnie wiele osób może to na swoich telewizorach obejrzeć :)
    Co z wyciekaniem sygnału "na zewnątrz"?

    e.

  • 30. Data: 2010-07-01 20:02:45
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:4c2c9a15$0$2586$65785112@news.neostrada.pl,
    entroper <entroper-pocztaonetpeel> nabazgrał:
    > Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Teraz pewnie wiele osób może to na swoich telewizorach obejrzeć :)
    > Co z wyciekaniem sygnału "na zewnątrz"?

    Nic, co najwyzej korzystają wszyscy z tej własnie klatki.
    --
    Włodek