  • 11. Data: 2019-11-07 10:55:54
    Temat: Re: znów lemingi
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, November 7, 2019 at 10:31:37 AM UTC+1, ąćęłńóśźż wrote:
    > Ponieważ wjechał na przejście dla pieszych nie upewniając się, czy nie ma na nim
    pieszych.

    no, nie da sie ukryc, ze dal d...
    ale na jego korzysc: ruszyl jak nikogo nie bylo na przejsciu (choc na 99,9999%) ich
    nie widzial

    >Z filmu widać, że przyspieszał.
    hm... stal przed, jak mozna ruszyc nie przyspieszajac?

  • 12. Data: 2019-11-07 11:11:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ruszył gdy już były, przyjrzyj się.
    Do tego jechał cały czas po przejściu i po przechodzących.
    I nie musiał stawać 0,0001 milimetra przed pasami jeżeli ma taką maskę.
    Bo jak ma zauważyć np. dziecko?
    A on nie zauważył dwóch dorosłych kobiet w tym jednej na rowerze.
    Debil, a debili trzeba eliminować, np. odbierając im prawo jazdy.
    Niestety, nasze sądy są równie groźne dla parkujących jednym kołem na klepisku jak i
    dla podobnych temu kierowcy debili.

    -----

  • 13. Data: 2019-11-07 11:29:02
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, November 7, 2019 at 11:12:01 AM UTC+1, ąćęłńóśźż wrote:
    > Ruszył gdy już były, przyjrzyj się.

    Dzieki filmowi mamy lepsza sytuacje niz on, np. w 12 sek. filmu widac, ze one sa
    jeszcze na chodniku, a samochod juz jedzie (zakryla sie linia zatrzymania)

    Czyli formalnie chyba jest to wtargniecie ;) wlazly przed jadacy pojazd, ktory bul
    juz nawet za linia warunkowego zatrzymania

    > Do tego jechał cały czas po przejściu i po przechodzących.

    zgadza, sie, bo ich nie widzial, a dla takiej ciezarowy pieszy raczej oporu nie
    stawia :(

    > I nie musiał stawać 0,0001 milimetra przed pasami jeżeli ma taką maskę.

    w sumie stoi rowno z linia warunkowego zatrzymania

    > Bo jak ma zauważyć np. dziecko?
    > A on nie zauważył dwóch dorosłych kobiet w tym jednej na rowerze.

    moze popatrzyl na pasy, nikogo nie ma to jade... w tej sytuacji wszyscy uczestnicy
    wypadku mieli troche pecha :(

  • 14. Data: 2019-11-07 11:31:56
    Temat: Re: znow lemingi
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2019-11-07 o 10:44 +0100, Poldek napisał:
    > Np. wychylić się do przodu na siedzeniu, spojrzeć w lusterko, które
    > wiele TIRów ma do tego celu.

    Ano powinien. Widocznie kierowca-zombie. U TIRowców to się zdarza
    przerażająco często - z różnych powodów, m.in. przez często nieludzkie
    warunki pracy (choć w żaden sposób nie jest to usprawiedliwienie). No i
    przede wszystkim powinien był zatrzymać się w taki sposób, aby mieć
    pełną widoczność na pasy.

    Ciekawe, czy CWEB zadziałałoby w takiej sytuacji...
    https://www.youtube.com/watch?v=LBT3tB_AQQA

    To technologia, która powinna stać się obowiązkowa w pojazdach zarówno
    ciężarowych jak i osobowych. Co prawda dwa lata temu Volvo podawało, że
    "[CWEB] does not currently trigger on pedestrians", ale być może od
    tego czasu się rozwinęło. W osobówkach najwyraźniej działa:
    https://youtu.be/MLW4ATtPPKw?t=20

    Nie wiem czy poniżej zareagował CWEB czy kierowca, ale niezależnie od
    tego system hamowania w TIRach Volvo jest zachwycająco sprawny (pewnie
    bez ładunku, no i miał pod górkę, ale jednak):
    https://www.youtube.com/watch?v=P-giC24SxwE

    Mateusz

  • 15. Data: 2019-11-07 12:23:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I nie musiał stawać równo z linią warunkowego zatrzymania jeżeli ma taką maskę.
    To kandydat do nagrody Darwina za przejechanie własnego dziecka na własnym podwórku.
    I niech tam pozostanie.

    -----

  • 16. Data: 2019-11-07 12:45:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ąćęłńóśźż,

    Thursday, November 7, 2019, 10:32:18 AM, you wrote:

    > A wszyscy wiedzą, że Ty jesteś ch_jem.
    > I co?

    Nie masz zdolności, żeby mnie obrazić. Jesteś nikim.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2019-11-07 12:48:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-11-07 o 12:23, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > maskę.
    > To kandydat do nagrody Darwina za przejechanie własnego dziecka na

    Ile by nie stanął, rowerzystka weszła jak już linię przejechał.
    Ciekaw jestem jak ty byś rozwiązał ten problem z punktu widzenia kierowcy.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2019-11-07 12:53:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Trudno obrazić jakiś minus.
    Nawet jeśli minus się uważa za miszcza z pms.

    -----

  • 19. Data: 2019-11-07 12:55:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    U mnie film zaczyna się zbyt późno, daj lepszy link lub zrzut pierwszej klatki.

    -----

  • 20. Data: 2019-11-07 12:55:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-11-07 o 12:53, ąćęłńóśźż pisze:
    > Trudno obrazić jakiś minus.
    > Nawet jeśli minus się uważa za miszcza z pms.

    Nawet nie zrozumiałeś co ci napisał.

    --
    Liwiusz