  • 21. Data: 2019-11-07 13:00:52
    Temat: Re: znów lemingi
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Na pasy wjechał, gdy kobiety były na środku przed jego maską.
    Debil.
    Z punktu widzenia kierowcy jeżeli jest biały niech tak rozjedzie kogoś w czarnej
    dzielnicy, wówczas jego problem sam się rozwiąże.
    Pieszy nie ma obowiązku wiedzieć, co to jest "linia warunkowego zatrzymania".

    -----

  • 22. Data: 2019-11-07 13:04:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Od takich ch_jów mam Liwiusza.

    -----

  • 23. Data: 2019-11-07 13:05:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-11-07 o 13:00, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > czarnej dzielnicy, wówczas jego problem sam się rozwiąże.
    > Pieszy nie ma obowiązku wiedzieć, co to jest "linia warunkowego

    Ponowię pytanie, skup się i złóż poprawnie litery w słowa, i poproś
    kogoś, aby przeczytał ci ze słów zdanie:

    jak byś rozwiązał ten problem ze strony kierowcy? jak byś wjechał na te
    pasy, abyś sam siebie nie nazwał debilem?

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2019-11-07 13:13:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jeżeli auto ma taką maskę, że kierownik nie widzi co ma przed sobą, to nie powinien
    się zatrzymywać tuż przed przejściem dokładnie
    na linii.
    Gdyby stanął dwa metry wcześniej i stamtąd ruszył powoli, to piesze by go zauważyły,
    że już jedzie.
    A tak nie dał im szansy (czasu).
    A to on miałby być uważany za profesjonalistę (którym jak się okazuje nie jest).
    Pieszy może nie mieć świadomości, że kierownik (i to zawodowy) to półślepak.

    -----

  • 25. Data: 2019-11-07 13:32:47
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    https://youtu.be/ctAZwNS2sYs

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 26. Data: 2019-11-07 13:47:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W którym momencie wg Was ten kierowca zaczął hamować?
    A tak przy okazji dlaczego bordowe auteczko wyprzedza na pasach??

    -----

  • 27. Data: 2019-11-07 14:07:02
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 07-11-2019 o 10:31, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ponieważ wjechał na przejście dla pieszych nie upewniając się, czy nie
    > ma na nim pieszych. Z filmu widać, że przyspieszał.
    > Takim debilom należy odbierać prawo jazdy (bo innym razem pójdą na
    > czołowe i/lub "po osobówce"), jest wiele innych pożytecznych zawodów np.
    > zbieranie wózków w markecie.
    > Polak, Białorusin, Litwin?

    Czy zdarzyło Ci się kiedyś niechcący potrącić inną osobę lub nadeptać na
    jej stopę (w domu, pracy, na chodniku, w sklepie, autobusie, tramwaju)?

    yabba

  • 28. Data: 2019-11-07 14:10:37
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie.
    Zapewne na cmentarzu jest osobna alejka dla potrąconych niechcący.

    -----

  • 29. Data: 2019-11-07 14:19:18
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, November 7, 2019 at 1:47:06 PM UTC+1, ąćęłńóśźż wrote:
    > W którym momencie wg Was ten kierowca zaczął hamować?
    > A tak przy okazji dlaczego bordowe auteczko wyprzedza na pasach??

    Chyba faktycznie nie widziales tego filmu w calosci, https://youtu.be/ctAZwNS2sYs

    Stoja 2 samochody, piesi zeszli z pasow, ruszaja... tuz po ruszeniu kolejne 2 osoby
    wlazly na pasy.
    Trudno mowic w tej sytuacj o wyprzedzaniu, obaj rowno ruszyli... jak wg ciebie maja
    jechac. Idealnie rowno? z jaka dokladnoscia? Jeden ma poczekac, az drugi za pasy
    przejedzie? Zawsze ktos kogos bedzie wyprzedzal...
    Dlatego m.in. wg Konwencji Wiedenskiejnie nie jest to wyprzedzanie (jada 2 pasy
    samochodow, kazdy swoim tepem...)
    Po prostu pech... wg mnie piesze popatrzyly, ze samochody stoja i po chwili wlazly,
    kierowca sprawdzil, ze piesi zeszli, pasy puste i ruszyl...

  • 30. Data: 2019-11-07 14:29:24
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 07-11-2019 o 14:10, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie.

    Wyrazy szacunku za bycie mistrzem dobrych manier.

    > Zapewne na cmentarzu jest osobna alejka dla potrąconych niechcący.

    Moim zdaniem to większość potrąceń nie jest zrobiona specjalnie, tylko
    właśnie niechcący (przez zagapienie, nieuwagę, słabszy refleks,
    niedostrzeżenie na czas).

    yabba