  • 81. Data: 2012-01-01 22:08:10
    Temat: Re: znowu pijany skurwysyn
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-01 21:57, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2012-01-01 21:41, J.F. pisze:
    (...)

    > http://img91.imageshack.us/img91/6632/0514resize9qz.
    jpg

    > Nadal masz wątpliwości?

    Tu jeszcze raz:

    http://www.tzelvis.pl//galeria/foto/27-12-2009_10-31
    -19skanuj0022.jpg

  • 82. Data: 2012-01-01 22:12:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-01-2012 20:51, Artur Maśląg pisze:
    > Ironia zdaje się zbędna - 2 promile. Po butelce wina wypitej

    No tak, z alkoholem nie ma żartów ;)

    > w godzinkę miałbym z promil. Musiałbym się postarać, by całą
    > tak szybko wypić.

    No jak widać jest sporo takich którzy posiadają taką umiejętność.

    --
    Paweł

  • 83. Data: 2012-01-01 22:18:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-01-2012 19:38, ToMasz pisze:
    > jeszcze niestaranne? Dałbyś 500? może byś dał, ale nie trzy razy tyle.
    > To jest właśnie praca dla... bezrobotnych! Tak! tych mas, które raz w
    > miesiącu idą odwalić wizytę w urzędzie, a potem do roboty na czarno.
    > U mnie w mieście zamkniętych kopalni na 5 sklepach w centrum miasta są
    > ogłoszenia: "zatrudnię...". PRaca za minimum, ciężka, nieciekawa...
    > chętnych brak.

    A ty byś zap..lał za 500PLN czy 800PLN?

    --
    Paweł

  • 84. Data: 2012-01-01 22:33:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 01 Jan 2012 21:57:20 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > Cóż, nie najebałem się w Sylwestra itd. Skoro Safrane wjeżdżała na
    > skrzyżowanie to zdaje się nie ma innej opcji, że to ten jadący od dołu.

    A nie mogl miec pierwszenstwa ten jadacy z dolu ?

    > http://img91.imageshack.us/img91/6632/0514resize9qz.
    jpg
    > Nadal masz wątpliwości?

    Teraz nie.

    > Nie jestem przekonany - wymuszają jadąc na czerwonym.

    Czyli na trzezwo tez tam o wypadek latwo ?

    Choc musze przyznac ze oznakowanie prawidlowe i wyrazne.

    J.

  • 85. Data: 2012-01-01 22:39:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 01 Jan 2012 20:23:13 GMT, to napisał(a):
    > Nie, nie bez zmian, bo jak mi taki artysta z "półubezpieczeniem" zrobi
    > rysę, to będę musiał tracić kilka godzin na wzywanie policje zamiast
    > załatwić sprawę w kwadrans oświadczeniem, a za nieściągalne odszkodowania
    > zapłacę we własnej składce.

    Moze byc tak zorganizowane ze nie odczujesz roznicy, albo delikwent od razu
    wypisze ci czek.

    J.

  • 86. Data: 2012-01-01 22:47:07
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F.

    > Moze byc tak zorganizowane ze nie odczujesz roznicy, albo delikwent od
    > razu wypisze ci czek.

    Tak, jasne, a jutro nadleci Nibiru.

  • 87. Data: 2012-01-01 22:51:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > a czy ja musze czytać wszystko co jest napisane na grupie?

    Skoro ogłaszasz się na grupie to chyba tak.

    > LOL chyba, ze mówisz o Twoim żałosnym pytaniu o zawartość... w takim
    > razie nawet nie skomentuje.

    Nie pytałem o zawartość, pytałem czy sprzedajesz śmietnikowe kubły także
    z zawartością. Po prostu chciałbym sobie bez stresu pogrzebać, a co
    wygrzebię to moje. Na osiedlu trochę głupio... ;)

    To jak?

  • 88. Data: 2012-01-02 07:37:27
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2012-01-01 13:17, kogutek pisze:
    > Masz rację, można jeździć gdzieś tam jak ma się 0,5. Wyczytałeś w Google i
    > jesteś panisko. Tylko zrób tam wypadek jak masz 0,5. Wtedy się okaże czy można
    > robić wypadki jak ma się 0,5 i czy nie zostanie to uwzględnione przez
    > tamtejszy sąd w podwyższeniu kary.

    I to jest normalne: jestes karany za cos, co zrobiles, a nie za cos, co
    moglbys zrobic.
    Oczywiscie w przypadku zdarzenia zawartosc alkoholu bedzie, czy tez
    raczej MOZE byc okolicznoscia obciazajaca.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 89. Data: 2012-01-02 08:04:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-01 22:33, J.F. pisze:

    > A nie mogl miec pierwszenstwa ten jadacy z dolu ?

    jpg

    > Teraz nie.

    Stąd też warto wcześniej sprawdzić.

    > Czyli na trzezwo tez tam o wypadek latwo ?

    Tego nie napisałem, niemniej takich chcących przeskoczyć
    na czerwonym wcale nie tak mało. Czekam, aż w końcu pojawi
    się powszechnie pojawi się system, który za jazdę na
    czerwonym z automatu strzela mandatami i nie ma przebacz.
    Może z czasem będzie w końcu normalnie.

    > Choc musze przyznac ze oznakowanie prawidlowe i wyrazne.

    Otóż to. Przy 0,5 promila i normalnej jeździe pewnie bez
    problemu do ogarnięcia, za to dla idioty z 2 promilami jak
    widać nie.

  • 90. Data: 2012-01-02 08:12:37
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

> [...]
    > system, który za jazdę na czerwonym z automatu strzela mandatami i nie
    > ma przebacz. Może z czasem będzie w końcu normalnie.

    Zupełnie zbędne, takich wypadków nie ma wcale jakoś specjalnie dużo.
    Jazda "na pomarańczowym" zwiększa przepustowość skrzyżowań bo zmniejsza
    okres pomiędzy cyklami, kiedy wszyscy stoją.

    Chociaż jakichś wariatów jadących na definitywnie czerwonym można by
    wyłapać, ale taki system musiałby "fotkować" tylko tych, co WJECHALI np.
    sekundę po zapaleniu się czerwonego.