  • 191. Data: 2012-01-03 11:30:32
    Temat: Re: znowu pijany skurwysyn
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-01-01 22:47, to pisze:
    > begin J.F.

    > Tak, jasne, a jutro nadleci Nibiru.

    Przecież zmiana ma dotyczyć rozliczeń TU-ubezpieczony, a nie TU-poszkodowany!

    Ty nie będziesz wcale wiedział, jakie gość ma warunki polisy, tak samo jak
    nie wiesz obecnie ile ma składki/zniżek.

  • 192. Data: 2012-01-03 11:36:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stanislaw Polak" napisał w wiadomości grup
    W dniu 02.01.2012 10:28, WW pisze:
> [...]
    agedia-na-pomorzu-pijany-wjechal-w-5-osobowa-rodzine
    ,1741015

    >Według prokuratury:
    >"umyślne naruszenia zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym poprzez
    >wymuszenie pierwszeństwa i niedostosowanie prędkości do panujących
    >warunków atmosferycznych". Ponadto znalazłem coś takiego:

    Ale tak to kazdemu pisza. Co mieliby innego napisac ?

    >Przemysław W. znany jest już wymiarowi sprawiedliwości. Mężczyzna na
    >swoim koncie ma już dwa wyroki za jazdę z nadmierną prędkością.

    Czytaj: dwa razy go zlapal FR, ewentualnie mial watpliwosci co do
    pomiaru, ale sad jak zwykle stwierdzil ze funkcjonariusz ma zawsze
    racje :-)

    J.

  • 193. Data: 2012-01-03 11:37:08
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-01-02 14:01, J.F pisze:

    > Ale wieznia przeciez nie posadzisz na stacji benzynowej.

    Myślisz że już nie mamy tyle pracy nakładczej w kraju?
    Jak składał cokolwiek zamiast Chińczyka, a taniej, to zleceniodawcy się chyba znajdą.

    (Ceterum censeo, nieciekawy to pomysł)

  • 194. Data: 2012-01-03 11:52:29
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-01-02 17:49, Icek pisze:

    > realnie: brak oświelonego pieszego, brak odblasków, brak pobocza, brak
    > chodzenia gęsiego,

    Zadałeś sobie trud choć zerknięcia na zdjęcia ze skutków zdarzenia, na
    temat którego próbujesz się udzielać?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 195. Data: 2012-01-03 11:55:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Myślisz że już nie mamy tyle pracy nakładczej w kraju?
    >Jak składał cokolwiek zamiast Chińczyka, a taniej, to zleceniodawcy
    >się chyba znajdą.
    >(Ceterum censeo, nieciekawy to pomysł)

    Musisz im placic minimalna place krajowa, wiec nie wiadomo. :-) A
    niezadowoleni pracownicy zle pracuja.

    Co jest swoja droga ciekawe - znam przypadek gdy firma zlecala
    wiezieniu, byla nawet z jakosci zadowolona, byla sklonna zlecac im
    wiecej i nawet placic wiecej - ale nie, przepisy okreslaja ze wolno
    minimalna krajowa, wiecej nie.
    No i sie zastanawiam - czy wiezien zrozumie ze to dodatkowa kara za
    przestepstwo, czy raczej wyciagnie wniosek ze ciezka (no - bardziej
    zmudna niz ciezka) praca na zycie nie zarobi :-)
    A dalszy ciag ... wyjdzie na wolnosc, przyjdzie do fabryki, a tam "nie
    ma dla pana pracy, tylko dla wiezniow" :-)

    J.

  • 196. Data: 2012-01-03 12:03:41
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-01-02 10:14, Axel pisze:

    > A ja znam niejedna osobe, ktora dostaje malpiego rozumu bez alkoholu.
    > Mozesz wyciagnac z tego jakies rownie swiatle wnioski?

    Że nie wiem, czy się przyznawać do znajomości z tobą? ;P

    Pozdr,

  • 197. Data: 2012-01-03 13:35:32
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "LEPEK" <n...@n...net> wrote in message

    > Ze nie wiem, czy sie przyznawac do znajomosci z toba? ;P

    O Tobie akurat tym razem nie myslalem :-PPPP

    --
    Axel

  • 198. Data: 2012-01-03 13:50:57
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Pytane brzmiało: "A ja jeszcze dopytam: czy jest szansa na
    > obciążenie
    > sprawcy kosztami wypłaty rent dla poszkodowanych?"

    No fakt :-). Ja to zrozumiałem raczej jako wydzielony
    "fundusz" w postaci np. polisy OC, z której byłyby pokrywane
    koszty. A nie wspólnego, społecznego wora :-).

  • 199. Data: 2012-01-03 14:14:25
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > Od policjantów dowiedzieliśmy się, że Przemysław W. to znany pirat
    > drogowy. Był wielokrotnie zatrzymywany przez funkcjonariuszy z drogówki,
    > a pięć razy został ukarany za przekroczenie prędkości. Trzy razy
    > otrzymał za to mandat, a dwa razy odmówił przyjęcia go i został ukarany
    > grzywną przez sąd."

    no to super materiał dowodowy. Na pewno jest winny ;P

    Icek

  • 200. Data: 2012-01-03 15:03:57
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    RadekNet wrote:

    > No toc pisze, ze debilna jazda, ale takiej jazdy mozna spodziewac sie po
    > debilu, ktory laduje sie w klopoty z powodu alkoholu.

    Ale nie wygląda mi na to, że się władował w kłopoty (a przede wszystkim w
    ludzi!) z powodu alkoholu -- w wielu krajach spełniałby normę (w tym AFAIR na
    wyspach). On się władował z powodu debilnej jazdy. Jechał jak debil i zabił
    dziecko idące chodnikiem a inne ciężko ranił.

    Normalny człowiek może wypić wino czy piwo do obiadu i jakiś czas potem jechać.
    Nie widzę w tym nic specjalnie idiotycznego. Debilizm jest wg mnie niezależny od
    wypicia niewielkiej ilości alkoholu, po której kierujący mieści się w "normach
    psychotechnicznych". W Warszawie parę lat temu jakiś artysta wjechał do metra
    (wpakował się na schody prowadzące na stację, oddzielone sporym kawałkiem
    chodnika od jezdni). Był trzeźwy.

    \SK