  • 291. Data: 2010-08-18 12:11:46
    Temat: Re: 1.000.000,00 dolarów mandatu
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > No i? Zatrzymanie PJ wiąże się z utratą umiejętności prowadzenia?

    no a alkohol i sadowy zakaz oznacza brak umiejetnosci ?

    Nie mowie o patologii w ktorej ktos porosza sie pojazdem bez wymaganych
    uprawnien badz z sadowym zakazem.
    Czy zapis KK, ze nie wowlno zabijac chroni obywateli?? Ginie ich w roznych
    okolicznosciach czasami po kilkadziesiat dziennie. Raz nawet 96 wazniakow,
    ktorych przepisy tez dotyczyly a lali na niecieplym moczem

    I jak pokazuja statystyki to raczej po zakazie albo bez PJ prowadza Ci
    biedni a nie Ci bogaci

    Icek

  • 292. Data: 2010-08-18 12:14:23
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Dokładnie, dziwi mnie tylko to jak mało ludzi to rozumie? Jest ich
    > niewspółmiernie mało z ilością ludzi wykształconych. Czyżby wykształceni
    > ludzie byli w rzeczywistości idiotami posiadającymi tylko papier?

    potrzeba przykladu z "gory". A takiego nie ma. Jest moda na roznej masci
    ograniczenia, ktore powoduja, ze obywatele przyzwyczajeni do do lamania
    "glupich" albo martwych przepisow (patrz meldunek)

    Icek

  • 293. Data: 2010-08-18 12:19:29
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Aug 2010 10:19:23 +0200, Icek wrote:

    >to jest zupelnie realna sytuacja bo CIT jest duzo nizszy niz 2 stawka PIT.

    Ale to juz schodzisz na manowce, bo ostatnio zeszlismy na przypadek
    gdy ktos zarobil/wygral/odziedziczyl, a teraz woli firme sprzedac
    [zdarza sie], schowac gotowke do skarpety i zyc z kupki w doslownym
    sensie. No moze jeszcze dopuscimy posiadanie na nieoprocentowanym
    koncie, bo taki kaprys wlasciciela.
    Nie, to sie nie zdarza.

    Choc akurat skutki podatkowe moga byc podobne - miliardowy majatek, a
    na PIT zero dochodu, po od odsetek bank placi obecnie w Polsce
    ryczaltem..

    >Po co zatem zarabiac i miec jako "kowalski" jak mozna miec udzial w
    >"kowalski sp. z o.o.". Nie placisz podatku od tego, ze Twoja sp. z o.o.
    >nagle jest o 100 milionow wiecej warta

    Podobnie jak nie placisz jesli nieruchomosc jest nagle wiecej warta.

    >ale tu nikt nie mowi o zanizaniu ze wzgledu na mandat. To jest kwestia
    >podatkowa. Lepiej miec zestaw spolek zoo i SA niz wszystko na siebie.
    >Latwiej tym zarzadzac, latwiej placic podatki, latwiej tez ich nie placic,
    >latwiej sprzedac. Sprzedajesz tylko udzial w spolce. Formalnie nie
    >sprzedajesz nieruchomosci, nie musisz zmieniac umow najmu bo sie wlasciciel
    >zmienil

    I co - osobna spolka na kazda nieruchomosc ? I potrojny podatek przy
    zakupie sportowego samochodu na prywatna osobe ? I niemozliwosc
    odliczenia VAT dla nabywcy ? I grozacy prokurator za niegospodarnosc
    we wlasnej spolce ?

    Nie wszystko zloto co sie swieci - czyli kazde rozwiazanie ma swoje
    wady :-) Dywersyfikacja jest oczywiscie znana i stosowana w biznesie.

    J.

  • 294. Data: 2010-08-18 12:29:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Aug 2010 10:31:11 +0200, Icek wrote:

    >no i sobie poszaleje. Za 3 wykroczeniem straci PJ i po temacie

    Na obecnych polskich przepisach ? Nie straci, nie tak wprost.

    Poza tym moglby skoczyc za granice, nie ze tam limitow nie ma, tylko
    ze skoczy, poszaleje, wroci, zaplaci - a PJ zostanie.

    Dobrze jest byc bogatym :-)

    J.

  • 295. Data: 2010-08-18 12:42:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Icek pisze:

    > to zajebisty problem bo jak masz dlugi i pare akcji PZU to komornik pojdzie
    > do PZU zabrac np. monitor z biura ?
    > Udzial w spolce to co innego niz dochod/zysk/mienie spolki. Moze zajac
    > udzialy i je zlicytowac. Nie zmienia to postaci rzeczy, ze nie ma w polsce
    > indekcu jak jestes bogaty. Mozesz zatem miec spolke z miliardem w
    > nieruchomosciach i na PIT miec 1000 zlotych miesiecznie (1000 czy 10 tys
    > niewiele juz zmienia bo i tak jakos nie koresponduje to z miliardem)

    Jaki zwiazek z powyzszym ma miliarder z wlasnymi nieruchomosciami?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 296. Data: 2010-08-18 12:44:46
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > zakupie sportowego samochodu na prywatna osobe ? I niemozliwosc
    > odliczenia VAT dla nabywcy ? I grozacy prokurator za niegospodarnosc

    jaki potrojny podatek? Podaj gdzie widzisz placenie 3 razy

    > Nie wszystko zloto co sie swieci - czyli kazde rozwiazanie ma swoje
    > wady :-) Dywersyfikacja jest oczywiscie znana i stosowana w biznesie.

    ja tu jakos wad nie dostrzegam. Podtrzymuje dalej, ze mozesz miec kilka
    spolek z majatkiem miliard i na PIT miec kwote relatywnie do miliarda niska
    czyli jak przyjdzie Ci do zaplaty mandat i sprawdza ile masz na PIT to
    zaplacisz malo pomimo, ze jestes miliarderem

    Tak kazde rozwiazanie ma wady i zalety jednak nie dostrzegam zalet
    posiadania nieruchomosci za miliard na osobe fizyczna.

    Icek

  • 297. Data: 2010-08-18 12:44:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Icek pisze:

    > no a alkohol i sadowy zakaz oznacza brak umiejetnosci
    > Nie mowie o patologii w ktorej ktos porosza sie pojazdem bez wymaganych
    > uprawnien badz z sadowym zakazem.

    Alkoholu w to nie mieszaj, mowimy o utracie PJ za punkty.
    Zabieraja PJ, wsiadasz i jezdzisz dalej - w czym problem?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 298. Data: 2010-08-18 12:48:13
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    >
    > Poza tym moglby skoczyc za granice, nie ze tam limitow nie ma, tylko
    > ze skoczy, poszaleje, wroci, zaplaci - a PJ zostanie.

    straci. Za przekroczenie ponad 50km/h (a bylo o ferrari 220/130) dostajesz
    10 punktow.

    Tak, dobrze byc bogatym. Chcialbym.

    Tak, skoczy do szwajcarii ;)

    Icek

  • 299. Data: 2010-08-18 12:50:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Icek pisze:

    > dobre. Nie zrozum tego zle ale jests dziwny. Nie moge sie zgodzic z takim
    > twierdzeniem

    Czym sie ta ow dziwnosc objawia i z czym sie nie zgadzasz?
    Ktos cie zmusza do popelnienia przestepstwa?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 300. Data: 2010-08-18 12:58:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Aug 2010 12:44:46 +0200, Icek wrote:
    >jaki potrojny podatek? Podaj gdzie widzisz placenie 3 razy

    Spolka od zysku zaplaci CIT, a ty PIT w wysokiej stawce.
    A mogles zaplacic liniowy pit dla przedsiebiorcow :-)

    >ja tu jakos wad nie dostrzegam.

    No coz, kilka wymienionych powyzej.

    >Podtrzymuje dalej, ze mozesz miec kilka
    >spolek z majatkiem miliard i na PIT miec kwote relatywnie do miliarda niska

    I tu sie zgadzamy.

    >czyli jak przyjdzie Ci do zaplaty mandat i sprawdza ile masz na PIT to
    >zaplacisz malo pomimo, ze jestes miliarderem

    Kwestia liczenia podatkow. Na przyklad czy mozna sobie kupic na firme
    male dostawcze Porsche :)

    J.