  • 21. Data: 2023-03-16 10:22:30
    Temat: Re: 10 tys. nowych punktów ładowania
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Mar 2023 06:31:45 +0100, Cavallino wrote:

    > Już Ci ktoś napisał - celem Twojego istnienia na grupach jest chyba
    > czepianie się.
    > Czegokolwiek, byle często.
    > EOD

    Czepiam sie kazdego nieuzasadnionego stwierdzenia.

    A wiekszosc jest nieuzasadniona :-)

    J.

  • 22. Data: 2023-03-17 17:13:13
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 16.03.2023 o 09:54, T. pisze:

> [...]
    > kupować używanych elektryków określonej marki i rocznika (chodziło zdaje
    > się o pierwsze nissany leaf). Szukam zatem artykułu porządkującego
    > kwestie baterii. Szczątkowo coś tam czytam, np. ciekawe są testy
    > rzeczywistego zasięgu samochodów, anie teoretycznego. Tylko że te testy
    > często też są z d..., bo koleś np. bierze po jednym aucie do testów i
    > jeździ, a w międzyczasie zmienia się temperatura na dworze (polu :-)).
    >
    > Ps. Nie przymierzam się do kupna używki - to czysta ciekawość. Może teść
    > da się namówić na elektryka, ale to raczej cena będzie decydowała a nie

    Są na yt testy co kilku gości jedzie razem, każdy innym elektrykiem. Ale
    co z tego? Nie dowiesz się z tego jaka jest żywotność baterii. Dowiesz
    się np, że elektryki z mniejszą baterią mają mniejszy zasięg. I co z
    tego? Mnie interesuje samochód do jazd lokalnych i do takich dobrałem
    elektryka. Ciebie też taki interesuje?

  • 23. Data: 2023-03-19 11:03:32
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2023-03-17 o 17:13, io pisze:

> [...]
    > się np, że elektryki z mniejszą baterią mają mniejszy zasięg. I co z
    > tego? Mnie interesuje samochód do jazd lokalnych i do takich dobrałem

    Ja teoretyzuję - lubię być na bieżąco. Nie stać mnie na drugie auto, a
    jako podstawowe elektryk jest dla mnie do d... (no chyba żebym wybrał w
    totka to bym Teslę albo Mustanga kupił i by się sprawdziło).
    Raczej myślę o ładowalnej hybrydzie, bo to by u mnie miało sens, choć
    różnica w cenie w moim przypadku zwracałaby się chyba z 10 lat. :-)
    Ale może teść da się na elektryka namówić - polecam mu springa - tylko
    dlatego, że najtańszy. A on już tylko po mieście jeździ, dalej się nie
    wypuszcza z racji wieku.
    T.

  • 24. Data: 2023-03-19 23:45:34
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 19.03.2023 o 11:03, T. pisze:

> [...]
    > Ale może teść da się na elektryka namówić - polecam mu springa - tylko
    > dlatego, że najtańszy. A on już tylko po mieście jeździ, dalej się nie

    Taka kobyła do miasta?

  • 25. Data: 2023-03-20 10:29:21
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2023-03-19 o 23:45, io pisze: