  • 21. Data: 2021-11-08 20:12:25
    Temat: Re: 2 dyski, GPT i MBR na jednym kompie
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 8 lis 2021 o 19:59, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Trudno też opisać penflaszki i karty pamięci,
    > na których są masy partycji systemowych...

    Mam też partycje systemowe (W95, W98, WME, WXP) zrzucone
    różnorako na CD i DVD oraz różne (32 i 64) W10 zrzucone
    na zewnętrzne HDD, które można wrzucić na wewnętrzne...

    Nie potrafię policzyć: CD, DVD, flaszek, a nawet HDD, na
    których mam partycje systemowe, tym bardziej nie umiem
    policzyć tych partycji...

    Ogólnie traktuję partycje (systemowe też) jak
    pliki -- kopiuję, modyfikuję, wykorzystuję, kasuję...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 22. Data: 2021-11-10 08:35:48
    Od: trybun <L...@j...cb>

    > Różnie -- mam:
    >  - 3 laptopy rzeczywiste, ale trzykroć więcej do nich dysków
    >  - kilka (nie umiem policzyć, może kilkanaście, to zmienia się
    >    szybko...) virtualnych komputerów
    >

    > Najmniejszy komputer, atomowy netbook ma dysk z 10 systemami:
    >  - 3 W7S spreparowany przeze mnie (tam jest VBox Innoteka)
    >  - 3 W7S czystszy niż ów spreparowany przeze mnie
    >  - 4 32W10,
    > ale to nie jest jedyny dysk z systemowymi partycjami tego
    > netbooka; teraz wstawiony jest tam inny dysk...

    O ja cię kręcę...

> [...]
    >

    > Mam jeszcze inne rzeczywiste komputery, ale ich nie używam...
    > Tam też są virtualne komputery...
    >

    > Trudno mi opisać komputery virtualne...
    >
    > Trudno też opisać penflaszki i karty pamięci,
    > na których są masy partycji systemowych...
    >
    > -=-
    >
    > Potrzebna mi systemowa do testowania -- klonuję, testuję
    > i albo klonuję, albo kasuję, albo testuję nadal... ;) Do
    > tego ciągnę kompletne obrazki ISO/IMA itp. -- modyfikuję
    > je, testuję, wywalam, wykorzystuję...
    >
    > Mam tego masy mas...
    >
    > Bardzo rzadko instaluję, ale przytrafia ;) się...

    Niestety, na tą chwilę nie wiem.