  • 11. Data: 2010-03-04 08:31:06
    Temat: Re: 3 letnie opony "nowe".
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    mateusx6 wrote:

    > Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > hmm ale to dziwne, ja kupowalem przez internet i mialem oponki z data
    > produkcji zgodna z data zamowienia :)

    Hm, a ile czekałeś na realizację zamówienia? ;-)
    Toż to fizycznie niemożliwe przy rozsądnym okresie tego oczekiwania.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 12. Data: 2010-03-04 08:33:47
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 3 Mar, 14:46, "mateusx6" <m...@w...pl> wrote:
    > U ytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisa w wiadomo
    cinews:hmlpel$2mr$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > hmm ale to dziwne, ja kupowalem przez internet i mialem oponki z data
    > produkcji zgodna z data zamowienia :)

    Co w tym dziwnego? Krzysiek napisal ze _zwyczajowo_ przyjmuje sie - to
    nie oznacza ze zawsze kupujac opony przez net dostajesz trzyletnie
    sztuki, zatem Twoj przypadek nie jest zaprzeczeniem poprzedniego
    postu.
    Inna sprawa - co znaczy data produkcji zgodna z data zamowienia? Ze
    jesli zamowiles opone np 26 stycznia 2010 to dostales opone z 4.
    tygodnia 2010 roku?

  • 13. Data: 2010-03-04 10:18:10
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Jest tam zapisany jakis wymog dla producenta opon ze takie trwale
    > powinien wyprodukowac, czy to tylko taki luzny przepis, zeby przepisom
    > stalo sie zadosc ? :-)

    normy sa nieobowiazkowe - firma sie moze do nich stosowac ale nie musi

  • 14. Data: 2010-03-04 10:23:03
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hmnto3$jan$...@p...wsisiz.edu.pl...

    > normy sa nieobowiazkowe - firma sie moze do nich stosowac ale nie musi

    Jesli masz na mysli normy ISO to oczywiscie masz racje. Ale sa tysiace norm
    branzowych, do których musza sie stosowac...

    --
    ml

  • 15. Data: 2010-03-04 11:55:40
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Tomek pisze:

    > w przypadku zakupu niestacjonarnego do 10 dni od daty zakupu masz prawo
    > zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyn. Warunkiem jest,
    > że towar nie może mieć śladów używania (czyli np.nie zwrócisz
    > rozfoliowanej płyty CD nawet jeśli nie włożyłeś jej do odtwarzacza)

    Nie "na przykład" tylko właśnie płyty CD i chyba inne foliowane utwory są
    wyjątkiem wymienionym w ustawie, kiedy to naruszenie OPAKOWANIA produktu
    uniemożliwia jego zwrot (a intencją tego jest ochrona praw autorskich).

    W innych przypadkach, zdjęcie opakowania nie oznacza wcale niemożliwości
    oddania towaru, choć sprzedawcy próbują tak niekiedy wmawiać.
    To sam towar ma nie nosić znamion używania, a nie jego pudełko, którego
    otwarcie mieści się w pojęciu normalnego "zarządu". Przecież intencją
    przepisów ustawy było to, żeby klient mógł się zapoznać z produktem,
    (w zwykłym sklepie ma do tego prawo) a nie pooglądać pudełko.

  • 16. Data: 2010-03-04 14:15:59
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Ĺťona zamĂłwiĹ&#65533;a opony w jednym ze sklepĂłw internetowych.
    >
    > Problem w tym, Ĺźe po dostawie okazaĹ&#65533;o siÄ&#65533;, iĹź opony sÄ&#65533; z
    14 tyg. 2007.

    > Sprzedawca oferuje wymianÄ&#65533; na inny model (za naszÄ&#65533;
    dopĹ&#65533;atÄ&#65533;) lub rabat 7%.

    > Ĺťona jeĹşdzi maĹ&#65533;o, wiÄ&#65533;c opony wystarczÄ&#65533; na 4-5lat.
    >
    > ZostawiÄ&#65533; te opony, czy oddaÄ&#65533;?
    A teraz napisz jaki świetny zrobiła interes. Za opony może zapłaciła z pięć
    złotych taniej od sztuki. Za to przesyłka nie była wcale taka tania. I tak musi
    jechać żeby je założyli na felgi i oczywiście za to zapłacić. Dobry interes
    robią ci co sprzedają. Kupują opony którym resurs fabryczny albo się skończył
    albo zaraz skończy. Takie nowe stare opony jak najbardziej nadają się do
    używania w transporcie. Po zmieleniu jako dodatek do asfaltu. Realna wartość to
    kilka złotych. Jak by kupiła za 1/4 ceny nowych to by zrobiła dobry interes.
    Przy siedmio procentowej bonifikacie jest sporo w plecy. Oddać nie warto bo za
    przesyłkę trzeba zapłacić. Są rzeczy których nie kupuje się przez internet.

  • 17. Data: 2010-03-04 15:03:32
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    Użytkownik "mateusx6" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > hmm ale to dziwne, ja kupowalem przez internet i mialem oponki z data
    > produkcji zgodna z data zamowienia :)

    panowie troche wyobrazni... piszac data mialem na mysli tylko i wylacznie
    rok z tej daty :) Bo z jakiego tygodnia one byly to nie pamietam.

  • 18. Data: 2010-03-04 17:04:02
    Od: BagMan <b...@p...fm>

    Witaj Miecio,
    nie wiem co to za opony i ile za nie twoja żona, w sumie, dała.
    ALE weź pod uwagę to że:
    1) za zwrot pewno zapłacisz tyle co za zboże, bo hurtownia pewno w innym
    mieście.
    2) sprzedawca oferuje jakiś mały zwrocik
    3) one DZIŚ są dobre, będą dobre za rok i za rok kolejny też będą dobre
    4) ile lat ma to auto do którego są te opony i czy nie zdążysz już go
    sprzedać zanim nie upłynie te 5lat?

    Patrząc na twoją sytuację z boku stwierdzam że na twoim miejscu wziąłbym
    zwrocik od sprzedawcy i poszedł na piwo.
    A na przyszłość DZWONIŁ SAM w kwestii zakupu opon. Jak chcesz to mogę ci
    polecić kilka dobrych sklepów gdzie sam od paru lat już robie zakupy i
    jestem zadowolony.

    pozdrawiam
    BagMan

  • 19. Data: 2010-03-04 17:20:02
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    kogutek pisze:
> [...]
    > przesyłkę trzeba zapłacić. Są rzeczy których nie kupuje się przez internet.

    3-letnie opony to szmelc ?

    Producenci opon Ci placa za takie opowiesci czy tak se plumkasz w sieci
    dla przyjemnosci ?

    KJ