  • 11. Data: 2022-01-15 16:14:02
    Temat: Re: 3500 zł mandatu za brawurowe wyprzedzanie
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    LordBluzg(R) w
    <news:61e2d8c0$0$552$65785112@news.neostrada.pl>:

> [...]

    los-od-tragedii-3500-zl-mandatu-za-brawurowe-wyprzed
    zanie-wideo/esj9e8d,79cfc278
    > Zapomniałeś o art 24 p7/3 :)

    Na filmie widać, że nikogo na przejściu i skrzyżowaniu nie wyprzedzał, nie
    widać, żeby najechał na podwójną ciągłą.

    To, że motorowerzysta sygnalizował zamiar skrętu też jest nieistotny, bo
    byli na dwóch różnych pasach.

    Wyprzedzał natomiast bezpośrednio przed przejściem i za to dostał 1500 i 10
    pkt. oraz 2000 i 6pkt. za spowodowanie zagrożenia brd.

    --
    'Tom N'

  • 12. Data: 2022-01-15 17:26:27
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    https://www.fotosik.pl/zdjecie/af589f0d44f6c964

    > To, że motorowerzysta sygnalizował zamiar skrętu też jest nieistotny, bo
    > byli na dwóch różnych pasach.

    To nie jest ulica jednokierunkowa. Najpierw zjechał na lewy pas a na
    zdjęciu widać iż nadal na nim jest, będąc w obrębie skrzyżowania.

    > Wyprzedzał natomiast bezpośrednio przed przejściem i za to dostał 1500 i 10
    > pkt. oraz 2000 i 6pkt. za spowodowanie zagrożenia brd.

    Na zdjęciu wyraźnie widać, że wyprzedza na skrzyżowaniu.

    "2. OBRĘB SKRZYŻOWANIA DRÓG - obszar skrzyżowania obejmujący drogi
    dolotowe i wylotowe wg znaków linii ciągłych P-2(pojedyncza),
    P-4(podwójna) ,P7b(krawędziowa) a przy ich braku do 10 m od wyjścia łuku
    w prostą lub 10 m od przejścia dla pieszych czy też przejazdu dla
    rowerów tzn odpowiednio wg obowiązującego zakazu zatrzymywania i postoju.

    https://www.prawko-kwartnik.info/sprawy/obreb.jpg

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 13. Data: 2022-01-15 17:42:23
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    LordBluzg(R) w

    > https://www.fotosik.pl/zdjecie/af589f0d44f6c964

    > To nie jest ulica jednokierunkowa. Najpierw zjechał na lewy pas a na
    > zdjęciu widać iż nadal na nim jest, będąc w obrębie skrzyżowania.

    I co w związku z tym? Ja piszę o tym, że nie musiał kierownik samochodu
    oglądać się na kierunkowskazy motorowerzysty, bo byli na różnych pasach i
    liczba kierunków nie ma znaczenia.

    > Na zdjęciu wyraźnie widać, że wyprzedza na skrzyżowaniu.

    Kogo? Bo nie motoryniarza.

    --
    'Tom N'

  • 14. Data: 2022-01-15 17:47:46
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.01.2022 o 17:42, TomN pisze:

    > Kogo? Bo nie motoryniarza.

    No to chyba ślepy jesteś i nie widzisz, że jest na zdjęciu obok
    motoryniarza/równolegle, czyli za LINIĄ P7b(krawędziowa) która określa
    że jest to już obręb skrzyżowania.
    CBDU

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 15. Data: 2022-01-15 17:48:22
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.01.2022 o 11:24, Janusz pisze:
> [...]
    > solidny mandat.
    >
    > https://www.onet.pl/informacje/onetpoznan/gostyn-o-w
    los-od-tragedii-3500-zl-mandatu-za-brawurowe-wyprzed

    Ciebie za byle g...o ukarzą tak samo, więc nic z tego dobrego nie wynika.

  • 16. Data: 2022-01-15 17:51:49
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.01.2022 o 11:44, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    zanie-wideo/esj9e8d,79cfc278

    > Nie grubo a w normie w sumie.
    > Jest szansa, że wielu, którzy nie widzą w tym czegoś groźnego dopatrzy
    > się jednak że zagrożenie jest wielkie...mandatem o wysokości wypłaty.
    >
    > Lepiej tak niż w ogóle. Ostatnio nawet fajnie się jeździ. Zaczynają
    > zwalniać i nie wyprzedzają w terenie zabudowanym (mowa o
    > międzymiastówkach) czy na podwójnej ciągłej. W mieście praktycznie bez
    > zmian. Co fajne, jako pieszy, to dochodząc na spacerze z psem do pasów,
    > mogę bezpieczniej przechodzić. Dotąd musiałem przebiegać.

    No i na autostradach jeżdżą jak cioty.

  • 17. Data: 2022-01-15 17:56:03
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    LordBluzg(R) w

> [...]

    > No to chyba ślepy jesteś i nie widzisz, że jest na zdjęciu obok
    > motoryniarza/równolegle, czyli za LINIĄ P7b(krawędziowa) która określa

    Do udowodnienia to było to, że nie znasz przepisów, i to stało się faktem!
    Manipulujesz twierdząc, że na zdjęciu są równolegle oba pojazdy.

    Nie można mówić o wyprzedzaniu na podstawie zdjęcia, a na podstawie filmu
    wręcz widać, że wyprzedzania nie było

    --
    'Tom N'

  • 18. Data: 2022-01-15 18:06:18
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.01.2022 o 17:56, TomN pisze:

    > Do udowodnienia to było to, że nie znasz przepisów, i to stało się faktem!
    > Manipulujesz twierdząc, że na zdjęciu są równolegle oba pojazdy.

    https://www.fotosik.pl/zdjecie/af589f0d44f6c964

    Nie, kłamiesz :) Na zdjęciu które załączam, są równolegle, jeden obok
    drugiego :)

    > Nie można mówić o wyprzedzaniu na podstawie zdjęcia,

    Niby dlaczego? Zdjęcie jest zrobione na podstawie filmu. To MOJE zdjęcie.

    > a na podstawie filmu
    > wręcz widać, że wyprzedzania nie było

    Widać, trzeba wcisnąć pauzę w filmie w odpowiednim momencie, kłamco!

    Właśnie dlatego wykonałem wcześniej zdjęcie z filmu, żeby było dowodem,
    iż manipulujesz :) Zwyczajnie jestem też PROROKIEM :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 19. Data: 2022-01-15 18:08:48
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.01.2022 o 17:51, ii pisze:

    los-od-tragedii-3500-zl-mandatu-za-brawurowe-wyprzed
    zanie-wideo/esj9e8d,79cfc278

    > No i na autostradach jeżdżą jak cioty.

    Nie zauważyłem, nadal jeżdżą z nieograniczoną. Jak mam 140km/h to mnie
    wyprzedzają.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 20. Data: 2022-01-15 18:29:27
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    LordBluzg(R) w

    > https://www.fotosik.pl/zdjecie/af589f0d44f6c964
    > Nie, kłamiesz :) Na zdjęciu które załączam, są równolegle, jeden obok
    > drugiego :)

    Jeden obok drugiego wcale nie znaczy, że są równolegle do siebie

    > Niby dlaczego? Zdjęcie jest zrobione na podstawie filmu. To MOJE zdjęcie.

    Bo z filmu wynika, że motorowerzysta był na kursie kolizyjnym, a gdybyś
    skończył podstawówkę, to być wiedział, że dwie równolegle proste przeciąć
    się nie mogą w geometrii euklidesowej.

    Samochod jechał równolegle do linii (nawet sam taką czerwoną narysowałę,
    równoległą do pasów przejscia), a motorowerzysta tą wirtualną czerwoną
    przeciął, więc nie mógł jechać równologle do niej.

    > Widać, trzeba wcisnąć pauzę w filmie w odpowiednim momencie, kłamco!

    Widać że wcisnąłeś pauzę w myśleniu, wyprzedzanie jest czynnością dynamiczną
    i na podstawie jednego zdjęcia nie da się wyciągnąć wniosków

    > Właśnie dlatego wykonałem wcześniej zdjęcie z filmu, żeby było dowodem,

    Jest dowodem, żeś nieogar!

    --
    'Tom N'