  • 21. Data: 2022-01-15 18:36:42
    Temat: Re: 3500 zł mandatu za brawurowe wyprzedzanie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2022 o 14:01, JDX pisze:

    > Zdrowy rozsądek nakazuje się upewnić, ale niekoniecznie prawo, więc o
    > winie motocyklisty raczej nie ma mowy.

    Powiedziałbym raczej że przeciwnie:P

    Art. 4 PoRD - ,,zasada
    > ograniczonego zaufania" zgodnie z którą motocyklista miał prawo liczyć
    > na to, że nikt w tym miejscu (przejście, ciągła, skrzyżowanie) nie
    > będzie wyprzedzał.

    No ale przepis przy skręcaniu nakazuje się upewnić:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 22. Data: 2022-01-15 18:46:53
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.01.2022 o 18:29, TomN pisze:

    > Jeden obok drugiego wcale nie znaczy, że są równolegle do siebie

    A nie są? Są. Obaj jadą w tym samym kierunku, obok siebie NA TYM SAMYM
    PASIE!
    https://www.fotosik.pl/zdjecie/af589f0d44f6c964 zdjęcie wyraźnie to
    pokazuje.

    > Bo z filmu wynika, że motorowerzysta był na kursie kolizyjnym, a gdybyś
    > skończył podstawówkę, to być wiedział, że dwie równolegle proste przeciąć
    > się nie mogą w geometrii euklidesowej.

    Bredzisz, To nie motorowerzysta był na kursie kolizyjnym, lecz
    samochodziarz, który MUSIAŁ najpierw przekroczyć podwójną ciągłą, przed
    przejściem dla pieszych (co jest zabronione), żeby wyprzedzić tego z
    kamerą a następnie na skrzyżowaniu, na którym wyprzedzanie jest
    ZABRONIONE był na kursie kolizyjnym z motorzystą :]

    > Widać że wcisnąłeś pauzę w myśleniu, wyprzedzanie jest czynnością dynamiczną
    > i na podstawie jednego zdjęcia nie da się wyciągnąć wniosków

    Dziwne, że na zdjęciu i filmie wyraźnie widać, że to samochodziarz
    wyprzedza a nie motoryniarz.

    > Jest dowodem, żeś nieogar!

    Nie uda ci się tego zmanipulować :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 23. Data: 2022-01-15 18:55:11
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.01.2022 o 18:36, Shrek pisze:

    > No ale przepis przy skręcaniu nakazuje się upewnić:P

    No to się upewniaj...jeśli jednak to robisz ale znajduje się kozak, co
    zapierdala powyżej prędkości światła to go nie widzisz. To jest fizyka.
    Światło działa tak, że z naszej strony pada na jakiś przedmiot i się od
    niego odbija i wtedy widzimy odbite światło. Jak ktoś jedzie szybciej to
    fizycznie jest bliżej nas niż światło, które jest wolniejsze a jeszcze
    musi się odbić. Niektórzy powiedzą: A ja, ma włączone światła mijania?

    Niestety to nic nie daje. Włączone światło mijania świeci z prędkością
    światła a skoro pojazd porusza się szybciej, to te światła świecą później.

    A tak inaczej? Nie raz się rozglądałem i jechał debil >200km/h i go
    kurwa nie było widać jak patrzyłem a pojawił się w 2 sekundy.

    Kto wie jak było na tym filmie, może wcześniej pojeb wyprzedzał kilka
    pojazdów pod rząd a że zapierdalał to widać.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 24. Data: 2022-01-15 18:59:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2022 o 18:55, LordBluzg(R) pisze:

    > No to się upewniaj...

    Raczej nie przesadzam z tym upewnianiem się. Szczególna ostrożność i te
    rzeczy ale porzecież nie paranoja. Zresztą kiedyś już się oparło o sąd
    najwyższy i wypowiedział się on z korzyścią dla skręcającego.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 25. Data: 2022-01-15 19:05:17
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    LordBluzg(R) w

    > A nie są? Są. Obaj jadą w tym samym kierunku, obok siebie NA TYM SAMYM
    > PASIE!
    > https://www.fotosik.pl/zdjecie/af589f0d44f6c964 zdjęcie wyraźnie to
    > pokazuje.

    Pokaż "zdjęcie" sekundę wcześniej...

    > Bredzisz,

    Nie, brednie wypisujesz ty!

    > To nie motorowerzysta był na kursie kolizyjnym, lecz
    > samochodziarz, który MUSIAŁ najpierw przekroczyć podwójną ciągłą,

    To przekroczenie podwójnej ciągłej to masz zapewne na innym zdjęciu

    > następnie na skrzyżowaniu, na którym wyprzedzanie jest
    > ZABRONIONE był na kursie kolizyjnym z motorzystą :]

    Uff, czyli nie jechali równolegle, czyli Euklides sie nie mylił, a ty jesteś
    idiotą?

    > Dziwne, że na zdjęciu i filmie wyraźnie widać, że to samochodziarz
    > wyprzedza a nie motoryniarz.

    Żaden z tych dwóch się nie wyprzedza wzajemnie

    > Nie uda ci się tego zmanipulować :]

    Tego czyli czego, że wyprzedzania nie było, bo sie kierunki przecinały, co
    sam przyznałeś!?

    --
    'Tom N'

  • 26. Data: 2022-01-15 19:10:26
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.01.2022 o 18:59, Shrek pisze:

    > Raczej nie przesadzam z tym upewnianiem się. Szczególna ostrożność i te
    > rzeczy ale porzecież nie paranoja. Zresztą kiedyś już się oparło o sąd
    > najwyższy i wypowiedział się on z korzyścią dla skręcającego.

    https://ki24.info/pl/11_wiadomosci/5462_wyprzedzal-g
    dy-droge-zajechal-mu-radiowoz-kto-dostal-mandat.html

    Co prawda to nie jest skrzyżowanie...ale zobacz jak inni interpretują.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 27. Data: 2022-01-15 19:16:56
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    LordBluzg(R) w

    > https://ki24.info/pl/11_wiadomosci/5462_wyprzedzal-g
    dy-droge-zajechal-mu-radiowoz-kto-dostal-mandat.html

    > Co prawda to nie jest skrzyżowanie...ale zobacz jak inni interpretują.

    Jakiś bełkot o wyprzedzaniu, którego nie mogło być zgodnie z Pord i
    geometrią euklidesową...

    --
    'Tom N'

  • 28. Data: 2022-01-15 19:20:09
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.01.2022 o 19:05, TomN pisze:
    > LordBluzg(R) w

    > Pokaż "zdjęcie" sekundę wcześniej...

    A dlaczego nie tydzień wczesniej? Kurwa! TEN SAM CZAS TO SAMO MIEJSCE!

    Jebie Cię równo?

    > Nie, brednie wypisujesz ty!

    > To przekroczenie podwójnej ciągłej to masz zapewne na innym zdjęciu

    No nie mam, wyszedł z podprzestrzeni, z nadświetlnej i pojawił się na
    lewym pasie z innej galaktyki.

    W panią od logiki rzucałeś kamieniami w szkole, pewnie.

    > Uff, czyli nie jechali równolegle, czyli Euklides sie nie mylił, a ty jesteś
    > idiotą?

    Jechali równolegle bo do kolizji nie doszło, Szerloku :]
    Mylisz kurs kolizyjny z kolizją, pewnie jesteś idiotą :]

    > Żaden z tych dwóch się nie wyprzedza wzajemnie

    Bynajmniej nie ma tam omijania. Oba pojazdy są w ruchu, będąc RÓWNOLEGLE
    względem siebie. Motorzysta zwalnia/odbija aby nie doszło do kolizji.

    > Tego czyli czego, że wyprzedzania nie było, bo sie kierunki przecinały, co
    > sam przyznałeś!?

    Wyprzedzanie było a kierunki się przecinały w kursie. Czego nie rozumiesz?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 29. Data: 2022-01-15 19:21:01
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.01.2022 o 19:16, TomN pisze:
    > LordBluzg(R) w

    dy-droge-zajechal-mu-radiowoz-kto-dostal-mandat.html

    > Jakiś bełkot

    No bełkoczesz :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 30. Data: 2022-01-15 19:25:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2022 o 19:10, LordBluzg(R) pisze:

    > https://ki24.info/pl/11_wiadomosci/5462_wyprzedzal-g
    dy-droge-zajechal-mu-radiowoz-kto-dostal-mandat.html

    > Co prawda to nie jest skrzyżowanie...

    No co prawda... To akurat sporo zmienia.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.