  • 11. Data: 2023-03-15 21:34:41
    Temat: Re: Abonament no limit
    Od: Klakier <g...@p...pl>

    PiteR:
    > in <news:29cc10e2-a96d-44d9-b673-ebe0b1c905c6n@googlegr
    oups.com>

    > https://www.pepper.pl/promocje/vectra-telefonia-bezl
    imit-10gb-990-zl-aktywacja-1-zl-bez-zobowiazania-655
    459

    Ciekawe, że nie zrobili z tego ogólnopolskiej kampanii w TV i innych mediach.
    Pasikonik nJu razem z Miśkiem Plushem mogliby tylko zlizywać straty.

  • 12. Data: 2023-03-15 22:15:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Daj linkę.

    -----
    > z tego co slyszalem, to virgin najtaniej = 9 zl/mies = 5h wychodzacych + 15 giga
    przesyl danych

  • 13. Data: 2023-03-15 22:20:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale te 10 GB to raczej nie miesięcznie, lecz 'do wykorzystania"?
    Czyli no limit + lejek.
    Coś jak jeden numer dodatkowy w nju.
    Ciekawe może być działanie na masztach Play, gdy w pobliżu nie ma Orange, jeśli ktoś
    ma akurat taką lokalizację

    -----

  • 14. Data: 2023-03-15 22:28:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tuta5e$11j3r$1@dont-email.me>
    user Klakier pisze tak:

    > Ciekawe, że nie zrobili z tego ogólnopolskiej kampanii w TV i
    > innych mediach.

    bo może to scam.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 15. Data: 2023-03-15 23:58:27
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    środa, 15 marca 2023 o 22:21:03 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    > Coś jak jeden numer dodatkowy w nju.
    > Ciekawe może być działanie na masztach Play, gdy w pobliżu nie ma Orange, jeśli

    Nie wiem co masz na myśli, ja kupiłem z 3 m-ce wczesniej tą ofertę, tylko za 14,99
    PLN i mam co miesiąc 10 GB przy pełnej prędkości. U mnie to ok 150 mbps download i 50
    mbps upload. Miałem zamiar sprawdzić ostatniego dnia cyklu lejek, ale przegapiłem
    termin. Karta jest tak zaprogramowana, że w przypadku zasięgu Play przełącza na sieć
    macierzystą niezależnie od ustawień w telefonie.

    MK

  • 16. Data: 2023-03-16 00:12:29
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.03.2023 o 23:58, Mac Ka pisze:

    > U mnie to ok 150 mbps download i 50 mbps upload.

    Podawanie prędkości przy podłączeniu do BTS bez podania lokalizacji to
    jak podawanie długości prącia bez podania miana. (dla debili czy to w mm
    czy w metrach czy kilometrach).

    Każdy BTS ma inne obciążenie jaki połączenie z routerem nadrzędnym.

    Każdy BTS w zależności od lokalizacji i GODZINY/Obciążenia to loteria a
    często, to zawyżone dane od operatora. Generalnie w 99% to
    kłamstwo...nastawione na max poklasku.

    Nie rób tego więcej.

    Spox, rozumiem reklamę i "spam" :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 17. Data: 2023-03-16 06:21:51
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-03-2023 o 11:33, Liwiusz pisze:

    > Nie zmienia to faktu, że obiektywnie jest to bardzo dobra oferta i
    > właściwie trudno znaleźć osobę, dla której byłoby to nieopłacalne.
    > Wyjątkiem jesteś ty,

    Ja również.
    Telefon głównie odbieram, a net mam w kompie.
    Do tego mam to samo za 0 zł za większość roku, tyle że trzeba się bawić
    w przenoszenie numeru co kilka miesięcy.

    Ale się zastanowię czy jednak w ramach wygody się nie skusić.

  • 18. Data: 2023-03-16 07:51:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jest jakaś sensowna opcja wyboru numeru po drodze?
    Lub przeniesienia tam istniejącego numeru (łatwego do zapamiętania) z karty innego
    opa?

    -----

  • 19. Data: 2023-03-16 12:02:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Mar 2023 06:21:51 +0100, Cavallino wrote:

> [...]
    > w przenoszenie numeru co kilka miesięcy.
    >
    > Ale się zastanowię czy jednak w ramach wygody się nie skusić.

    Przyszlosc Virgin nieokreslona - Play wykupil, własnie ich
    "zintegrował", co sie odbiło na możliwosciach e-bok ...

    J.

  • 20. Data: 2023-03-16 13:16:00
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-03-2023 o 12:02, J.F pisze:

    > Przyszlosc Virgin nieokreslona

    Nie pisałem akurat o Virgin, tylko o innych operatorach w cenie 0 zł za