  • 41. Data: 2023-04-13 23:56:53
    Temat: Re: Abonament no limit
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    czwartek, 13 kwietnia 2023 o 19:16:00 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Niby tylko od 13 marca do 13 kwietnia (czyli do dzisiaj), ale licznik na stronie
    oferty pokazuje że jeszcze dwa dni :-o

    IV. Postanowienia końcowe
    1. Dostawca Usług zastrzega sobie, w trakcie obowiązywania Promocji, możliwość zmiany
    czasu jej trwania, określonego w pkt. II (wydłużenie lub skrócenie terminu
    zakończenia promocji, w związku z uwarunkowaniami organizacyjnymi, technicznymi).

    Aktualny zapis w pkt. II
    Promocja oferowana jest od dnia 13.03.2023 r. do 15.04.2023 roku.

    MK

  • 42. Data: 2023-04-14 08:33:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    SMS mi nie chce dojść (ten potwierdzający numer przenoszony).
    Z tym że numer przenoszony jest w miarę świeży chyba ze stycznia Mini9 z Virgin i nie
    byłem w salonie (obsługuje ich Play) dla
    potwierdzenia rejestracji (myślałem, że kurier mnie rejestruje skoro sprawdzał
    dowód).
    Dostałem w styczniu od Virgin maila z imieniem nazwiskiem adresem.
    Nie zarejestrowany?
    Pytanie:
    Czy baza opa sprawdza w jakiejś ogólnej bazie, czy przenoszony numer ma potwierdzoną
    rejestrację?
    OIDP gdy dzwoniłem na dezinfolinię to mówili, że numer "nieaktywny".
    No w ch... nieaktywny jesli normalnie działa od stycznia (dzwonisz, odbierasz, dane
    idą).
    Dezinfolinia twierdzi, że od 1 marca coś zmieniali w rejestracjach i każdy musi do
    salonu.
    Upierdliwe z tym Virgin, bo w salonie Play mówią "nie mamy Pańskiego płaszcza bo to
    nie my" a na dezinfolinii mówią "to nie nasz
    salon i co nam Pan zrobisz".
    Olałbym przenoszenie, ale akurat fajny łatwy do zapamiętania numer dało się w Virgin
    wybrać.

    -----

  • 43. Data: 2023-04-15 15:33:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Rejestracja mogła nie mieć nic do rzeczy :-/, odwiedziłem osobiście salon i na drugi
    dzień się nic nie zmieniło z nieodebranym od
    Vectry SMS-em.
    Dziwne, SMS potwierdzający przenoszony numer nie chciał przejść do smartwatcha
    (dziecięcego), ten konkretny smartwatch nie ma
    możliwości odczytu ani wysyłania SMS, tym niemniej przychodzące na ten numer SMS-y
    odczytywałem bez problemu w aplikacji
    rodzicielskiej.
    A na drugi niemal identyczny smartwatch dziecięcy tyle że mający natywną możliwość
    odbierania SMS-ów wiadomość z kodem doszła,
    odczytałem ją zresztą nie w zegarku (z braku mikroskopu ;)) lecz w tej samej
    aplikacji rodzicielskiej, tyle że tamten zegarek był
    wówczas nie w Virgin (Play), lecz w innej sieci nju (orange), co również może mieć
    znaczenie.
    Czyli gdzieś w smartwatchach jest flaga oznaczająca, czy dany zegarek może odebrać
    SMS-a czy nie może i nie przepuszczająca
    niektórych SMS-ów wysłanych z numerów specjalnych "Can't reply to this short code" (w
    tym przypadku z Vectra S.A.)?
    Do SMS-a podczepiona była reklama Vectry, może to była pułapka która jakoś nie
    przechodziła przez chińską chmurę (ze smartwatcha
    dziecięcego na apkę rodzicielską).
    Tak czy inaczej musiałem przełożyć SIM do wolnego slotu normalnego telefonu i wówczas
    poszło z SMS-em potwierdzającym.

    -----

  • 44. Data: 2023-05-18 10:04:31
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Ciekawi mnie, czy jak chcesz mieć i UPC (internet) i Vectrę (telefon), to z piwnicy
    do mieszkania pakują ci jeden, czy dwa
    koncentryki?

    -----

  • 45. Data: 2023-06-05 12:13:48
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Jeśli będziesz miał kiedyś coś podobnego od tego lub innego opa, to dawaj znać ;-)
    Z Twojego wpisu przenieśliśmy do tej oferty parę familijnych numerów, ale jeden się
    zaciął na jakimś paragrafie 22 (przenoszony
    numer był zarejestrowany na JDG "niezgodność danych i nie mamy pańskiego płaszcza
    mając Pana głęboko tam, gdzie Pan wie", nie ma z
    kim rozmawiać.

    -----
    > Cześć,
    > chciałem się z Wami podzielić promocją jaką znalazłem w sieci. Otóż wirtualny
    operator Vectra działający na infrastrukturze Play
    > oraz Orange umożliwia podpisanie bezterminowej umowy na telefonie komórkową. Oferta
    zawiera nielimitowane rozmowy, SMS/MMS oraz
    > pakiet 10GB Internetu. PO wykorzystaniu limitu danych włączany jest "lejek", ale
    nie tak jak w przypadku innych operatorów 32

  • 46. Data: 2023-06-07 23:45:18
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    poniedziałek, 5 czerwca 2023 o 12:13:52 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    > numer był zarejestrowany na JDG "niezgodność danych i nie mamy pańskiego płaszcza
    mając Pana głęboko tam, gdzie Pan wie", nie ma z

    Za 10 PLN to juz chyba tylko Lyca, bez lejka, ale 70 GB do wykorzstania. Sam
    korzystałem z usług tego operatora wiele lat temu, jeszcze przed pandemia. Teraz
    ludzie piszą, że działa znacznie lepiej chociaż sama obsługa klienta do bani. Zaletą
    jest to, że można w dnia na dzień zrezygnować, więc dużego ryzyka nie ma.
    https://www.lycamobile.pl/pl/ucustomer/pepper-exclus
    ive-s/

    Abonament na takich warunkach jak w Vectrze jest jest w ograniczonym zakresie
    dostępny dla klientów posiadających usługi w UPC, ale
    1/ trzeba zadzwonić na infolinie i powiedzieć, że się chce abonament za 10 PLN
    2/ wyrazić zgodę na przetwarzanie danych we wszystkich możliwych celach, w tym na
    profilowanie (to chyba także będzie pozwalało na przetwarzanie danych z dekoderów tv)
    3/ wybrać fakturę elektroniczną i opłacać terminowo
    4/ umowa terminowa na 24 m-ce
    Powiedzą, że mają ograniczoną liczbę voucherów na tą ofertę i trzeba szybko
    podejmować decyzję (ale oferta jest od dawna, choć nie jest promowana).

    Jak ktoś akceptuje nieco wyższą cenę to obecnie Vectra ma ofertę na nielimitowane
    połaczenia/SMS/MMS + 30 GB danych za 19,99PLN/m-c, bez zobowiązania terminowego i z
    lejkiem 1 mbps po wykorzystaniu limitu danych.
    https://www.vectra.pl/oferta/7007/
    do tego jak pisałem przy poprzedniej ofertcie 100 PLN cashbacku od goodie
    https://goodie.pl/marka/vectra

    MK

  • 47. Data: 2023-06-13 15:14:36
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Tego nie umiałem przejść.
    Waham się jeszcze nad Oranżem cośtam cośtam z dwoma fizycznymi kartami SIM z tym
    samym jednym numerem (tablet 4G + zegarek 4G)
    bodajże 30 zł/mies. (chyba pierwsze 3 mies. "za darmo" przy przeniesieniu numeru z
    innej sieci) za 30GB/mies. (no i dwa SIM-y, co
    ułatwia dzwonienie), bo dzieciak wysączy 10GB w jeden mig filmami (sam oglądałem
    finał Igi Świątek za całe 4GB).

    BTW gdy ktoś dzwoni do mnie w Vectrze i jestem poza zasięgiem (winda, garaż), to nie
    dostaje od Vectry SMS-a o próbie połączenia do
    mnie. U poprzednich opów taki SMS był. Już miałem z tym kłopot ("dzwoniliśmy do
    Pana").

    -----

  • 48. Data: 2023-06-14 13:28:40
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    wtorek, 13 czerwca 2023 o 15:14:40 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    nie dostaje od Vectry SMS-a o próbie połączenia do
    > mnie. U poprzednich opów taki SMS był. Już miałem z tym kłopot ("dzwoniliśmy do

    Musisz włączyć przekierowanie, jeśli chcesz tylko w sytuacji kiedy będziesz poza
    zasięgiem wprowadź na klawiaturze kod
    *62*790998725#
    będziesz otrzymywał powiadomienia. To się nazywa "Notka SMS".
    https://blogplay.pl/2010/08/notka-sms/

    MK