  • 21. Data: 2023-03-17 21:43:53
    Temat: Re: Abonament no limit
    Od: gtoni <g...@g...com>

    czwartek, 16 marca 2023 o 13:16:02 UTC+1 Cavallino napisał(a):
> [...]
    Nie spijcie tylko czuwajcie bo oferta jest jak kameleon !! Zenada.
    Jeszcze wczoraj byla do 14.04 i czas umowy nieokreslony, dzis oferta juz tylko do
    niedzieli i na 12 miesiecy a aktywacja za 1 zl.
    Dzis juz tylko dla pierwszej karty. Jak sie przespicie to moze juz byc umowa na 1
    miesiac a potem stara cena bez mozliwosci zerwania !!
    Czytac regulaminy, szybciej sie zmieniaja niz sie je pisze - kpina siec !

  • 22. Data: 2023-03-17 23:15:31
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 16.03.2023 o 07:51, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jest jakaś sensowna opcja wyboru numeru po drodze?
    > Lub przeniesienia tam istniejącego numeru (łatwego do zapamiętania) z
    > karty innego opa?

    <https://www.vectra.pl/przeniesienie-numeru?parent=1
    28>

  • 23. Data: 2023-03-18 10:38:24
    Od: gtoni <g...@g...com>

    No i nowy kwiatek dzis na infolinii dowiedzialem sie ze ta promocja jest TYLKO na
    nowy nr.
    Choc na stronie wszedzie pisza o PRZENIESIENIU NR to faktycznie tylko nowy nr jest w
    promocji - kpina z regulaminow i oferty

  • 24. Data: 2023-03-18 10:46:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Napisz proszę cos więcej o tej konfiguracji i jak skorzystać, bo mi się chyba nie
    udaje:
    https://www.vectra.pl/?utm_source=CubeGroup&utm_medi
    um=afiliacja_link_Goodie_&utm_campaign=homepage_good
    ie&affid=375800&transactionid=

    -----
    https://goodie.pl/marka/vectra.
    > Wtedy masz 10 m-cy korzystania z telefonu za free, nie licząc opłaty aktywacyjnej.
    > Oczywiście to wszystko przy założeniu stabilności cen i odpowiedniej konfiguracji
    przeglądarki aby cashback się zaliczył

  • 25. Data: 2023-03-18 10:48:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Piszesz o ofercie weekendowej /6869/
    Wejdź we wrzuconą przez Mac Ka ofertę /6806/

    -----

  • 26. Data: 2023-03-18 12:37:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Leguramin:
    https://sprzedaz.vectra.pl/dokument?n=668ed76bb78dca
    7c274a69d5ec006773

    Mnie się chyba udało, on-line wg linku Mac Ka (z przeniesieniem numeru, choć nie wiem
    czy warto bo nowy mógłby być łatwiejszy?? -
    czy pojawia się opcja wyboru numeru z zadanej puli, z wpisaniem pożądanej sekwencji
    cyfr?):

    "Dziękujemy!
    Twoje zamówienie trafiło już do realizacji!
    Potwierdzenie zamówienia zostało przesłane na adres: *****@*****
    W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszą infolinią 601 601 601.
    Szczegóły zamówienia
    Numer umowy #******/ES/2023
    K MVNO BEZLIMIT 10 GB BZ NK eSales *****
    9,99 zł
    ZACHĘCAMY DO OCENY ZAKUPU ON-LINE WYPEŁNIAJĄC ANKIETĘ DOSTĘPNĄ TUTAJ!"

    Moje PYTANIE do wczytywaczy w regulaminy i cenniki:
    Jak płatne są PRZEKIEROWANIA z tej Vectry?
    Bo w njumobile przekierowania (gdy np. numer masz poza zasięgiem, w garażu lub z
    wyczerpaną baterią) nie wliczają się w połączenia
    bezpłatne, a koszą jak za zboże wg cennika połączeń (ostatnio zapłaciłem kilkanaście
    złotych za dwie sztuki przekierowań, gadałem
    nieświadomie że to przekierowanie ponad godzinę).

    -----

  • 27. Data: 2023-03-19 10:50:35
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...com>

    > Tyle bym nie wykorzystał. Dlatego taniej mi wychodzi "na kartę" w Virgin.
    > Co najwyżej dokupię raz w miesiącu czegoś tam za 5 zł.

    virgin to droga oferta, ja zmieniłem taryfę na fakt
    tanie i wygodne, bo środki zostały

  • 28. Data: 2023-03-21 13:03:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 14 Mar 2023 12:12:50 -0700 (PDT), w
    <29cc10e2-a96d-44d9-b673-ebe0b1c905c6n@googlegroups.
    com>, Mac Ka
    <m...@i...pl> napisał(-a):

    > Cześć,
    > chciałem się z Wami podzielić promocją jaką znalazłem w sieci. Otóż wirtualny
    operator Vectra działający na infrastrukturze Play oraz Orange umożliwia podpisanie
    bezterminowej umowy na telefonie komórkową. Oferta zawiera nielimitowane rozmowy,
    SMS/MMS oraz pakiet 10GB Internetu. PO wykorzystaniu limitu danych włączany jest
    "lejek", ale nie tak jak w przypadku innych operatorów 32 kbps, ale 1 mbps. Abonament
    kosztuje 9,99 PLN miesięcznie + jednorazowo 1 PLN za aktywację karty.
    > Szczegóły pod piniższym linkiem
    > https://www.vectra.pl/oferta/6806/
    >
    > MK

    Mam to samo w UPC, ale chyba trzeba być abonentem.

  • 29. Data: 2023-03-23 19:53:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ciekawe, bo nie widać takiej oferty (najtaniej 35 zł/mies.):
    https://moje.upc.pl/dla-ciebie/play
    może jakaś stara gdy chcieli wejść na rynek komórek?

    -----

  • 30. Data: 2023-03-24 14:04:45
    Od: Klakier <g...@p...pl>

    ąćęłńóśźż:
    > Ciekawe, bo nie widać takiej oferty (najtaniej 35 zł/mies.):
    > https://moje.upc.pl/dla-ciebie/play
    > może jakaś stara gdy chcieli wejść na rynek komórek?
    >

    > -----

    Stara, HFC 1 Gbps z komórką Play nawet za 0 (całość 80PLN/mc), standardowa
    oferta z www kosztowała (i nadal kosztuje) 80 zł. za sam 1 Gb/s Interneta.
    Przy niższych prędkościach było afair 10 zł dopłaty za komórkę Play.
    Może regulaminy tych promocji jeszcze obowiązują, trzeba by konsultantów zapytać
    bezpośrednio.