  • 31. Data: 2023-03-24 22:12:11
    Temat: Karta no limit [było: Abonament no limit]
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    Cześć,
    nie tak dawno temu pisałem o promocji abonamentu no limit za 9,99. Nie każdemu
    pasowało podpisywanie umowy, więc tym razem oferta prepaid. Operator niszowy i nie
    mający najlepszych notowań w posprzedażowej obsłudze klienta, ale szczerze mówiąc
    sieci komórkowe na tyle dobrze działają, że przy standardowym użytkowaniu zwykle nie
    ma potrzeby korzystania z supportu.
    No, więc teraz o samej ofercie...

    Operator Lyca Mobile (działa na infrastrukturze Plusa)
    Cena 10 zł co 30 dni (przez 12 okresów - poźniej standardowa opłata obecnie 20 zł)

    W ramach oferty
    70 GB danych (uwaga! brak lejka po przekroczeniu limitu opłaty naliczane są wg
    cennika) - 5G dostępne
    Nielimitowane krajowe minuty i SMSy
    100 minut do Lyca Ukraina i Kyivstar
    25 minut do innych sieci w Ukrainie
    RLAH na standardowych warunkach

    Szczegóły pod poniższym linkiem
    https://www.lycamobile.pl/pl/ucustomer/pepper-exclus
    ive-s/

    Ciekawostką jest że Lyca nie udostępnia MMS oraz połączeń premium o podwyższonej
    opłacie.

    Pozdrawiam
    MK

  • 32. Data: 2023-03-27 16:02:51
    Temat: Re: Abonament no limit
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    BTW od jakiegoś czasu rzucam qrwami (dziś już parokrotnie) na internet z UPC, zwiechy
    co chwila i wyjątkowo beznadziejne wsparcie, z
    tym że chwilowo nie znajduję konkurencyjnej oferty (300/20 Mbps/50 zł/mies. ze
    stacjonarnym - downloadu po pachy, czasami rzadko by
    się przydał lepszy upload, telewizja mnie nie interesuje).
    Chyba z tej przyczyny jak ogłosili komórki i króciutką promocję to pomyślałem, że z
    qtasami nie będę.
    Vectra stacjonarny 15 zł/mies., ciekawe jak to rozwiązali technicznie (do mieszkania
    wchodzi para, czy VoIP)?

    -----
    > Stara, HFC 1 Gbps z komórką Play nawet za 0 (całość 80PLN/mc), standardowa oferta z
    www kosztowała (i nadal kosztuje) 80 zł. za

  • 33. Data: 2023-03-27 20:05:38
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 27.03.2023 o 16:02, ąćęłńóśźż pisze:

    > Vectra stacjonarny 15 zł/mies., ciekawe jak to rozwiązali technicznie
    > (do mieszkania wchodzi para, czy VoIP)?

    VoIP.

  • 34. Data: 2023-03-28 08:22:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A po czym idzie ten VoIP?

    -----

  • 35. Data: 2023-03-28 15:58:44
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 28.03.2023 o 08:22, ąćęłńóśźż pisze:
    > A po czym idzie ten VoIP?

    Jak to w kablówkach, koncentryk i/lub światłowód.

  • 36. Data: 2023-03-29 20:54:36
    Od: Klakier <g...@p...pl>

    ąćęłńóśźż:
    > A po czym idzie ten VoIP?

    Fizycznie z lokalu zapewne po koncentryku, dalej światłowodzie[1], a
    protokolarnie zapewne po SIP[2].

    [1] https://pl.wikipedia.org/wiki/Hybrid_fibre-coaxial
    [2] https://pl.wikipedia.org/wiki/Session_Initiation_Pro
    tocol

  • 37. Data: 2023-03-30 14:50:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A na którym odcinku Vectra wykorzystuje infrastrukturę innych operatorów (UPC,
    Orange)?

    -----

  • 38. Data: 2023-03-30 17:09:33
    Od: Klakier <g...@p...pl>

    ąćęłńóśźż:
    > A na którym odcinku Vectra wykorzystuje infrastrukturę innych operatorów (UPC,
    Orange)?

    Tzn. czyje włókna dzierżawią i na jakich odcinkach? To już trzeba by pytać ich
    bezpośrednio. O ile w ogóle udzielą odpowiedzi.

  • 39. Data: 2023-03-30 17:28:34
    Od: Klakier <g...@p...pl>

    ąćęłńóśźż:
    > A na którym odcinku Vectra wykorzystuje infrastrukturę innych operatorów (UPC,
    Orange)?

    Chociaż.. podobno ktoś kiedyś powiedział 'Szukajcie, a znajdziecie':
    https://niebezpiecznik.pl/post/pit-uke-punkt-informa
    cyjny-ds-telekomunikacji-mapa/

  • 40. Data: 2023-04-13 19:15:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Niby tylko od 13 marca do 13 kwietnia (czyli do dzisiaj), ale licznik na stronie
    oferty pokazuje że jeszcze dwa dni :-o

    -----