  • 21. Data: 2021-11-29 22:51:27
    Temat: Re: Aktywny split sygnału RGB
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 29/11/2021 21:34, heby wrote:

    > Hmmm ale ja tam mam 75Ohm. Nijak zero nie wyjdzie.

    > Niewykluczone, tylko czy warto?

    > To ma być splitter na dwa odbioniki po 75Ohm.

    Na pewno znajdziesz cos dla siebie:

    https://www.analog.com/media/en/technical-documentat
    ion/application-notes/an57fa.pdf

    c.

  • 22. Data: 2021-11-29 23:05:27
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 29/11/2021 22:51, Cezar wrote:
    > Na pewno znajdziesz cos dla siebie:
    > https://www.analog.com/media/en/technical-documentat
    ion/application-notes/an57fa.pdf

    Tak, przeglądałem ten dokument, nawet zrobiłem taki wzmacniacz lata temu
    na walającym sie w szufladzie LT1260 (troche w innym, ale podobnym
    celu), rozglądam się za jakas alternatywą - miałem z tym scalakiem
    troche kłopotu, mimo prawidłowego wyjścia i połaczenia jak w pdfie, były
    odbicia i szumy, pewnie z mojej winy (i pcb).

    Albo te 100MHz to już nie przelewki i liczy się każdy zakręt, albo
    popełniłem jakiś gruby bład.

    Wiem, że są wzmacniacze bez elementów pasywnych, przeznaczone do video.
    Jeden miał wręcz 8 nóg (3 wzmacniacze i zasilanie) bez regulacji, ale
    nie pamiętam już co to było.

    Chętnie dowiem sie czy są jakies alternatywy dla AD.

  • 23. Data: 2021-11-30 12:00:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W Samsungu przy strojeniu naziemnych kanałów masz wybór Analogue or/and Digital.

    -----

  • 24. Data: 2021-11-30 17:23:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 30 Nov 2021 12:00:22 +0100, ąćęłńóśźż<...@...pl> wrote:
    > W Samsungu przy strojeniu naziemnych kanałów masz wybór
    > Analogue or/and Digital.

    Lol

    --
    Marek

  • 25. Data: 2021-11-30 17:55:37
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 30/11/2021 12:00, ąćęłńóśźż wrote:
    > W Samsungu przy strojeniu naziemnych kanałów masz wybór Analogue or/and
    > Digital.

    To nie to samo, co wejście Composite, S-Video czy RGB.

  • 26. Data: 2021-11-30 19:47:54
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    czy taki "nadajnik"

    https://www.canford.co.uk/Products/90-5521_DATABAY-A
    VE-301T-VIDEO-PLUS-AUDIO-EXTENDER-TRANSMITTER-VGA-mo
    no-audio-1x-Cat5E-output-port
    plus dwa lub więcej odbiorników sygnału zadziała?

    ToMasz

  • 27. Data: 2021-11-30 20:00:22
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 29 listopada 2021 o 17:40:19 UTC+1 heby napisał(a):

    > 1200.

    To Amiga 1200 potrafi wyksztusić 1024*768 w 60+Hz i to non-interlaced?
    Taka ze sztancy bita czy hackowana?
    Z dodatkowej karty graficznej - więc i z osobnego wyjścia - o ile A1200 ma możliwość
    włożenia karty - to jeszcze bym zrozumiał (cała amiga wysiadała przy najbiedniejszym
    S3Trio64, a jakim cudem było to trio na zorro-3), ale z tego samego co do
    telewizorni?
    Hmmm, mój dekoder DVB-T ma SCART - jak wybierzesz RGB to wyjście tylko 576i, ale na
    CVBS podobmo potrafi i 1080p - choć w to nie wierzę.
    Nie testowałem jak to wygląda z HDMI, nie mam kabla, a na kupowanie szkoda pieniędzy.

  • 28. Data: 2021-11-30 20:35:59
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 30/11/2021 20:00, Dawid Rutkowski wrote:

    > To Amiga 1200 potrafi wyksztusić 1024*768 w 60+Hz i to non-interlaced?

    "[...] AGA lacks flicker free higher resolution modes, being only able
    to display 640 × 480 at 72 Hz flicker-free operation. 800 × 600 mode is
    rarely used as it can only operate at a flickering 60 Hz interlaced
    mode. In contrast, higher-end PC systems of this era can operate 1024 ×
    768 at 72 Hz with a full 256-color display. AGA's highest resolution is
    1440 × 580 (262 144 colors) in interlaced 50 Hz PAL mode, when overscan
    is used. [...]"

    Ogólnie AGA potrafi wygenerować bardzo szeroki zakres sygnału Video na
    złaczu, od PAL po VGA i sporo "dziwnych" które nie mieszczą się w
    obecnie znanych zakresach.

    Jednak PAL i VGA są standardowo dostępne z poziomu systemu operacyjnego,
    a AGA przełaczy sygnały w locie i jeśli monitor się nie połapie, to nic
    nie zobaczysz. Potrafią to monitory multisync i *niektóre* monitory
    przypadkowo (poza oficjalną specyfikacją) akcpetujące sygnał PAL na
    wejściu VGA. Zdecydowana większość wyświetli "out of range" itp.
    Monitory akcpetujace PAL na wejśiu VGA stanowią cenny nabytek i bardzo
    cieżko dostać je na rynku wtórnym, więc sobie darowałem.

    Sztuczka polega na tym, aby podpiąc oba sygnały jednoczesnie, i używać
    sygnału sterujacego na SCART do przełaczenia z VGA na PAL i odwrotnie. I
    to działa znakmicie, gdyby nie zakłócenia, dla pasywnego spięcia drutów.
    Trzeba separować i do tego potrzebny zestw 3*2 wzmacniaczy video +
    prosta logika detektujaca częstotliwośc odchylania poziomego.

    > Taka ze sztancy bita czy hackowana?

    Goła.

  • 29. Data: 2021-11-30 20:39:27
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 30/11/2021 19:47, ToMasz wrote:
> [...]
    VE-301T-VIDEO-PLUS-AUDIO-EXTENDER-TRANSMITTER-VGA-mo
    no-audio-1x-Cat5E-output-port
    > plus dwa lub więcej odbiorników sygnału zadziała?

    Nie wiem, ale spore to i pewnie za darmo nie dają ;) Prawdę mówiąc
    liczyłem, że zmieszczę się w środku wtyczki DB23 ;)

  • 30. Data: 2021-11-30 21:51:20
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2021-11-30 20:35, heby wrote:
    (ciaaap)
> [...]
    > Trzeba separować i do tego potrzebny zestw 3*2 wzmacniaczy video +
    > prosta logika detektujaca częstotliwośc odchylania poziomego.

    Mam nadzieję, że sprawdziłeś jakość(budowę) kabla SCART.

    Włodek