  • 31. Data: 2023-02-01 22:51:45
    Temat: Re: Akumulator sodowo-jonowy, produkcja już leci, podobno tak samo dobry a tańszy (docelowo o połowę od li-ion)
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 29.01.2023 o 15:59, Shrek pisze:

    > To jak już jesteś przy "blokerach", "wieśniakach" i "truciu i ekologi"
    > to rdzę uważać, bo wieśniaki ze swoimi domkami i dojazdami do pracy są
    > mniej ekologiczni, więc proponuje ich zjebać a od blokersów się
    > odpierdolić hipokryto.

    Hektar gruntu jest bez wątpienia mniej ekologiczny od metra asfaltu.

  • 32. Data: 2023-02-02 06:13:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.02.2023 o 22:51, io pisze:

    > Hektar gruntu jest bez wątpienia mniej ekologiczny od metra asfaltu.

    A litr piasku cięższy niż dwa metry styropianu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 33. Data: 2023-02-04 10:53:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 1 Feb 2023 22:51:45 +0100, io

    > Hektar gruntu jest bez wątpienia mniej ekologiczny od metra asfaltu.

    Ja byłem 25 lat blokersem, teraz 20 lat jestem wieśniakiem i stwierdzam że
    lepiej pod wieloma względami być wieśniakiem. Ale ja to truskawki z
    cukrem...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 34. Data: 2023-02-04 13:09:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W Twoim wieku tak.
    Ale jakbyś miał za target np. przelecenie 10% lasek z promienia kilometra, lub co
    szóstą spotkaną, to kiepsko na wiosce.

    -----

  • 35. Data: 2023-02-04 19:15:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.02.2023 o 10:53, Myjk pisze:

    > Ja byłem 25 lat blokersem, teraz 20 lat jestem wieśniakiem i stwierdzam że
    > lepiej pod wieloma względami być wieśniakiem. Ale ja to truskawki z
    > cukrem...

    Może i lepiej ale "ekologiczniej" raczej nie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 36. Data: 2023-02-06 19:24:21
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 04.02.2023 o 19:15, Shrek pisze:

    > Może i lepiej ale "ekologiczniej" raczej nie.

    Raczej Ci się coś poluzowało.

  • 37. Data: 2023-02-06 19:31:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2023 o 19:24, io pisze:

    > Raczej Ci się coś poluzowało.

    Nie sądzę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 38. Data: 2023-02-06 20:07:34
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

> [...]
    >
    > Ja byłem 25 lat blokersem, teraz 20 lat jestem wieśniakiem i stwierdzam że
    > lepiej pod wieloma względami być wieśniakiem. Ale ja to truskawki z

    A hektar? Bo mieszkać na wsi to nie zawsze znaczy to samo.