  • 21. Data: 2023-01-15 17:12:30
    Temat: Re: Akumulator sodowo-jonowy, produkcja już leci, podobno tak samo dobry a tańszy (docelowo o połowę od li-ion)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2023 o 17:10, J.F pisze:

    > On ma blisko - jeden wystarczy.

    To tym bardziej nie ma czego hejtować:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 22. Data: 2023-01-15 17:37:49
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > On ma blisko - jeden wystarczy.

    Raczej kanapki tylko, bo postój po drodze latem nie jest potrzebny.
    Jak wyjadę rano, to na obiad już dawno jestem na daczy....

  • 23. Data: 2023-01-15 17:52:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2023 o 17:37, Cavallino pisze:

    > Raczej kanapki tylko, bo postój po drodze latem nie jest potrzebny.

    Hejter!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 24. Data: 2023-01-16 13:12:39
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2023-01-13 o 14:01, Cavallino pisze:

    > Inni mają dokładnie odwrotne obserwacje o tym kanale.
    >
    > Tutaj też ściemnia,np.. nie był łaskaw wspomnieć, o dwa razy mniejszej
    > gęstości energii.
    > Co daje przełożenie na dwa razy więcej baterii w samochodzie i dwa razy
    > wyższą jej masę.
    >
    > Skutków chyba nie trzeba tłumaczyć......

    Mówił o ty. Ale nie 2 razy, a 20 proc.
    T.

  • 25. Data: 2023-01-26 23:09:34
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.01.2023 o 17:29, nadir pisze:

    > Nie prawda, większość ludzi w tym kraju mieszka w blokach/mieszkaniach,
    > w których sobie elektryka nie doładują.

    Hejter.

  • 26. Data: 2023-01-26 23:10:26
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.01.2023 o 21:33, Shrek pisze:

    > To czyni z ciebie hejtera:P

    Mówią, że pół na pół a on, że większość. No to hejter.

  • 27. Data: 2023-01-26 23:14:04
    Od: ii <i...@o...invalid>

> [...]
    > Głównie ze względu na ich braki, w tym zasięg też rzecz jasna.
    >
    > Dlatego pomysł powrotu to takiego sprzed 10 lat łatwo mogę z

    200km do jazd lokalnych to dużo za dużo. 400km do jazd po Polsce to za mało.

  • 28. Data: 2023-01-26 23:17:37
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.01.2023 o 12:58, m4rkiz pisze:

    > ja? nie

    Więc raczej nie wiesz o czym mówisz.

    > zastanawiałem się intensywnie rok temu ale zostałem przy 5.7 z lpg

    Spoko.

    > następne podejście zrobię jeżeli cena lpg przestanie być przyzwoita,
    > albo sytuacja z prądem się ustabilizuje, bo nie mam w zasadzie żadnego
    > zapasu z fotowoltaiki

    Ja z gniazdka ładuję.

    > no chyba że nie będę miał co z kasą zrobić, to wtedy dołożę z 15kWp i
    > poszukam elektryka jeszcze raz

    Jw

  • 29. Data: 2023-01-29 15:37:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 14 Jan 2023 17:29:58 +0100, nadir

    > Nie prawda, większość ludzi w tym kraju mieszka w blokach/mieszkaniach,
    > w których sobie elektryka nie doładują.

    Znowu łżesz jak bura suka. Po pierwsze to jest średnio pół na pół (choć po
    pierwsze w ostatnich 3 latach, począwszys od pandemii zaczęło się przesuwać
    w stornę własnych domów, po drugie ostatnio wyszły dane że okolice miliona
    mieszkań stoi pustych), po drugie blokersi też mają garaże, i to całkiem
    sporo, po trzecie nic nie stoi na przeszkodzie aby poustawiać ładowarki na
    ulicach/parkingach (na zachodzie się tak robi), po czwarte blokersi jeżdżą
    znacznie mniej niż "wieśniaki" z domami, więc mniej (czyli rzadziej i
    zadowolą się ładowaniem na mieście albo w trasie) ładowania potrzebują.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 30. Data: 2023-01-29 15:59:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.01.2023 o 15:37, Myjk pisze:

> [...]
    > znacznie mniej niż "wieśniaki" z domami, więc mniej (czyli rzadziej i
    > zadowolą się ładowaniem na mieście albo w trasie) ładowania potrzebują.

    To jak już jesteś przy "blokerach", "wieśniakach" i "truciu i ekologi"
    to rdzę uważać, bo wieśniaki ze swoimi domkami i dojazdami do pracy są
    mniej ekologiczni, więc proponuje ich zjebać a od blokersów się
    odpierdolić hipokryto.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!