  • 1. Data: 2009-07-08 13:34:20
    Temat: mp3 nietypowe sterowanie playerem
    Od: "Bart" <b...@a...edu.pl>

    Witam szanowne koleżanki i kolegów.
    kupiłem tani mp3 za 10 pln i chciałbym tym sterować za pomocą uC. Napisałem
    sobie już wstępny programik i zbudowałem prototyp ale pojawił sie niespodziewany
    problem. Moje sterowanie "nie wie" czy w danym momencie mp3 gra czy też nie. Czy
    jest jakiś prosty pomysl na sprzężenie zwrotne tak aby moj uklad mogl mieć
    informacje czy ma cykl odtwazania czy tez pauzy?
    Pozdrawiam Serdecznie Bart.

  • 2. Data: 2009-07-08 15:08:40
    Temat: Re: mp3 nietypowe sterowanie playerem
    Od: "Bart" <b...@a...edu.pl>

> [...]
    > jest jakiś prosty pomysl na sprzężenie zwrotne tak aby moj uklad mogl mieć
    > informacje czy ma cykl odtwazania czy tez pauzy?

    Zapomnialem dodać że Player chodzi na ukladzie ATJ8025 ma on kilka portow in out
    ale nie udalo mi sie znaleźć żadnego który zmienialby wartość w zależności od
    stanu urządzenia.

  • 3. Data: 2009-07-08 15:18:24
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

> [...]
    > in out
    > ale nie udalo mi sie znaleźć żadnego który zmienialby wartość w zależności

    budujesz układ za kilkadzisiąt zeta, żeby kontrolować odtwarzacz za dyche?
    może lepiej samemu zrobic caly odtwarzacz...

  • 4. Data: 2009-07-08 16:19:16
    Od: "bart" <b...@a...edu.pl>

    > budujesz układ za kilkadzisiąt zeta, żeby kontrolować odtwarzacz za dyche?
    > może lepiej samemu zrobic caly odtwarzacz...

    moj uklad kontrolujacy to tez kilka PLN atmega + pare rezystorkow i
    kondensatorkow thats all. Budowa odtwarzacza fajne wyzwanie, ale tym razem
    wolalbym sie od tego wyrecic - brak czasu.