    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: [Ankieta] Czemu jeździsz tak wolno?
    Date: Tue, 4 Oct 2022 13:03:17 +0200

    Wczoraj jechałem Twizy dwupasmową krajówką i ... jadąc te 85 km/h nie
    byłem wyprzedzany. Rodzi się pytanie, dlaczego kierowcy jeżdżą tak
    wolno. Przecież ten postęp w postaci asfaltowych dróg i samochodów po to
    jest, by poruszać się sprawniej. Gdybyśmy tego nie chcieli to nadal
    jeździlibyśmy konno po drogach nieutwardzonych. I tak się zastanawiam co
    konkretnie motywuje ludzi do snucia się jak smród po gaciach? Gdyby
    chcieć zrobić ankietę nt powodów to jakie powinny być opcje?