  • 21. Data: 2023-05-21 03:25:16
    Temat: Re: Aparat fotograficzny czy komórka ?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-05-20, Universis <u...@w...pl> wrote:
    > czwartek, 18 maja 2023 o 23:03:23 UTC+1 Marcin Debowski napisał(a):
    > [..]

    > Czy mogłbyś zamieścić jeszcze jakiś link do fotki wykonanej tym A12 -
    > lub jeśli nie sprawi Ci to kłopotu to dwa linki, jeden do nocnej fotki
    > jeśli takową posiadasz ?

    https://photos.app.goo.gl/ygXrdNcqnv3NsTqA8
    Dwa ostatnie A33, reszta A12.

    > Czym jest lepsze 5G od 4G, ale tak użytkowo w czym jest to odczuwalne,
    > bo to że jest szybsze to wiem - ja komórki nie używam do ściągania
    > filmów, a nawet fotografii.

    Z p. widzenia użytkownika jak ja, 5G nie jest istotnie lepsze w niczym.
    Owszem, jak jest sygnał to wyniki testów prędkości np. na ookla
    (speedtest.net) robią autentycznie wrażenie (u mnie ponad 0.5Gbps), ale w
    codziennym użytkowaniu nie widzę żadnej różnicy. Po prawdzie, to z 3G
    byłem całkiem zadowolony. A komórki używam głownie do komunikatorów,
    poczty, radia np. rmffm, muzyki z domowego serwera, okazjonalnie www, i
    zdjęć.

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2023-05-22 11:19:59
    Od: Universis <u...@w...pl>

    niedziela, 21 maja 2023 o 02:27:18 UTC+1 Marcin Debowski napisał(a):
    [..]
> [...]
    > byłem całkiem zadowolony. A komórki używam głownie do komunikatorów,
    > poczty, radia np. rmffm, muzyki z domowego serwera, okazjonalnie www, i
    OK - myślę że temat wyczerpany. Dziękuję za pomoc.

  • 23. Data: 2023-05-28 13:36:02
    Od: Universis <u...@w...pl>

    Sorry - troch pospieszyłem z tym końcem wątku. A12 są trudno dostępne na Ebay,
    znalazłem jednak, tyle tylko że w kolorze niebieskim. Jak coś to kupię nioebieski,
    ale uwagę moją przyciągnął "bliźniaczy" numer Samsung Galaxy A13.
    Cena porównywalna i co podejrzane jest nawet trochę tańszy przy nieco lepszych
    parametrach - więcej modów pracy Wi-Fi, trochę więcej pixeli i chyba 5G posiada. Nie
    wiem jednak co z jakością fotek - fotki nocne (miejskie) i jak z naświetleniem kadrów
    zarówno w nocy jak i w dzień ? Prosze napiszcie kilka słow o tym.

  • 24. Data: 2023-05-28 14:28:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-05-28, Universis <u...@w...pl> wrote:
> [...]
    > jakością fotek - fotki nocne (miejskie) i jak z naświetleniem kadrów
    > zarówno w nocy jak i w dzień ? Prosze napiszcie kilka słow o tym.

    A13 kupiłem z intencją zastąpienia A12 i bardzo szybko się go pozbyłem,
    właśnie ze względu na jakość zdjęć. Może miałem pecha i coś było nie tak
    z tym egzemplarzem, ale balans bieli i jakość zdjęć była dużo gorsza.
    Na amazon.co.uk czegoś nie znajdziesz?

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2023-05-28 18:01:00
    Od: Universis <u...@w...pl>

    niedziela, 28 maja 2023 o 13:30:13 UTC+1 Marcin Debowski napisał(a):
    [..]
> [...]
    > właśnie ze względu na jakość zdjęć. Może miałem pecha i coś było nie tak
    > z tym egzemplarzem, ale balans bieli i jakość zdjęć była dużo gorsza.

    Wyrobię sobietam konto i spróbuję. Dzięki.

  • 26. Data: 2023-05-29 01:13:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-05-28, Universis <u...@w...pl> wrote:
    > niedziela, 28 maja 2023 o 13:30:13 UTC+1 Marcin Debowski napisał(a):
    > [..]
    >
    > Wyrobię sobietam konto i spróbuję. Dzięki.

    Nie musiasz się rejestrowac, aby poprzeglądać oferty. Niestety poza
    amazonem nie znam rynku UK. A jak bywasz od czasu do czasu w Polsce to
    Allegro ma nadal spory wybór.

    --
    Marcin