  • 11. Data: 2023-05-07 12:53:25
    Temat: Re: Auta elektryczne z zakazem wjazdu na parking warszawskiego basenu
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 7 May 2023 12:38:33 +0200, w <ctuf65aurgt3$.dlg@myjk.org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Sun, 07 May 2023 12:00:37 +0200, r...@k...pl

    > Jak dasz jakieś rzetelne źródło, to może i poczytają.
    > Odsyłanie do scamerskiego portaliku to tylko ty mogłeś rzucić.

    Twoje fobie mało mnie interesują -- jak je masz, to sam je ogarnij, wsiadaj w
    auto, jedź na basen i poczytaj sobie regulamin.

  • 12. Data: 2023-05-07 12:57:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 7 May 2023 12:44:40 +0200, w <u37vd6$mu2$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Dla tych którzy nie doczytali przyczyn - są nimi zbyt niskie stropy,
    > uniemożliwiające ewakuację w razie czego (wzięcie auta na lawetę lub do
    > kontenera).

    W Niemczech też mają za niskie stropy?
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=727590941576
    9177&set=p.7275909415769177&type=3

  • 13. Data: 2023-05-07 13:02:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 07 May 2023 12:53:25 +0200, r...@k...pl

    > Twoje fobie mało mnie interesują -- jak je masz, to sam je ogarnij, wsiadaj w
    > auto, jedź na basen i poczytaj sobie regulamin.

    Ale się podnieciłeś. Codziennie jak rano wstajesz to siadasz do kompa
    sprawdzić jak dojebali użytkownikom elektryków i jeszcze brandzlujesz się
    przy tym? Pytam z przekory, bo twoje fobie mało mnie interesują -- jak je
    masz, to sam je ogarnij. Na koniec sobie popatrz jak się gasi już dzisiaj
    elektryki (z przebitą baterią trakcyjną, co stanowi promil pożarów BEV) i
    przestań jęczeć, bo te zakazy to mocno przejściowe są, wynikają głównie z
    głupoty i niewiedzy (historia zna pełno takich przypadków):

    https://youtu.be/24jzA5zrRgU

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 14. Data: 2023-05-07 15:02:42
    Od: zzz <M...@...pl>

    W dniu 2023-05-07 o 09:02, Cavallino pisze:

    > A dokładnie na prom JEDNEJ linii na świecie, do tego mało popularnej

    Z LPG to też był proces.

    Ocieplenie klimatu to też proces ;-)

  • 15. Data: 2023-05-07 15:10:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-05-07 o 09:55, Myjk pisze:
    > Nie wiem dla kogo te debilne zakazy, skoro w naszym zapyziałym elektrycznie
    > grajdołku jest 0,004 elektryka na osobę. Inna sprawa, że ten znak zniknął
    > szybciej niż się pojawił, a ty dalej powielasz bzdury.

    Bo lemingi opierają się na wierze i na strachu.

    Postraszysz ich trudnym do ugaszenia pożarem i masz...

    Postraszysz ich ociepleniem klimatu i im odpierdala

    Ważne żeby tak kierować strachem aby nasze firmy zarabiały ;-)

  • 16. Data: 2023-05-07 15:13:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-05-07 o 12:38, Myjk pisze:
    > Jak dasz jakieś rzetelne źródło, to może i poczytają.
    > Odsyłanie do scamerskiego portaliku to tylko ty mogłeś rzucić.

    Po co Ci źródło?

    Jest powszechny konsensus naukowy poparty praktyką.

    Nie wierzysz NAUCE? ;-)

  • 17. Data: 2023-05-07 15:15:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-05-07 o 12:44, Cavallino pisze:
    > Także ten - z tym hejtem, to ostrożniej, rozumiem że się cieszysz jak
    > małe dziecko, że ktoś będzie miał trudniej, ale żeby się nie okazało, że
    > zabraknie dla Twojego diesla tego zabranego miejsca na powierzchni....

    Gaziarze to jakoś przełknęli to i "elektrycy" się pogodzą z
    rzeczywistością. ;-)

  • 18. Data: 2023-05-07 15:25:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2023 o 15:15, _Master_ pisze:

    > Gaziarze to jakoś przełknęli to i "elektrycy" się pogodzą z
    > rzeczywistością. ;-)

    gaziarze mają to w dupie. No ale gaziarze nie są motocelebrytami i
    podobnie jak oni się nie chwalą swoim LPG tak cały swiat ma ich w dupie,
    bo nikogo to nie interesuje:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 19. Data: 2023-05-07 15:51:13
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-05-07 o 13:02, Myjk pisze:
> [...]
    >
    > Ale się podnieciłeś. Codziennie jak rano wstajesz to siadasz do kompa
    > sprawdzić jak dojebali użytkownikom elektryków i jeszcze brandzlujesz się

    Jakoś inni jeżdżą EV i się tak nie afiszują z tym.
    Jak płaczą to we własnym gronie. A Ty wiecznie
    chcesz uszczęśliwić wszystkich prądem :-)

  • 20. Data: 2023-05-07 16:40:54
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-05-2023 o 12:57, r...@k...pl pisze:

    > W Niemczech też mają za niskie stropy?

    A jaki to ma związek z tym co powiedział prezes basenu w Warszawie?

    Tak w ogóle to nie wiem o co Ci chodzi?
    Że elektryki się czasem palą?
    To jest poza dyskusją.

    Mniej niż spaliniaki oczywiście, ale zdarza się.

    Czy że głupota ludzka jest podatna na robienie im wody z mózgu i
    bezkrytycznie łyka wszystko co im dowolny hejter zapoda?
    To też jest poza dyskusją.

    Nic nie dzieje się bez przypadku - opór przed zmianami jest duży i wielu
    ma interes, żeby do nich nie doszło.
    I żeby nadal mogli zarabiać swoja kasę na truciu środowiska na potęgę.....