  • 31. Data: 2022-06-21 10:36:13
    Temat: Re: Autostrada śmierci A4 - jak wykupić bilet, trasa Wałbrzych-Opole
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello cef,

    Monday, June 20, 2022, 9:31:46 PM, you wrote:

    > Jak można w prosty sposób zdobyć informację jakie odcinki są płatne
    > jeśli nie wiem za bardzo gdzie będę zjeżdżał.
    > Tzn czy muszę korzystając z którejś aplikacji podawać dokładne odcinki?

    Przy AutoPay nie musisz. Przy pełnej państwowej e-toll też nie musisz
    ale możesz się zabić próbując ją odpalić w czasie jazdy - za dużo
    czynności.

    > Ze wszystkich krajów gdzie muszę kupić jakąś opłatę, to akurat tej polskiej
    > nie jestem w stanie rozgryźć bez zewnętrznej pomocy - tzn czytania
    > forów, grup, dodatkowych dyskusji.

    AutoPay ogarniesz bez pomocy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 32. Data: 2022-06-21 10:38:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Tuesday, June 21, 2022, 8:40:01 AM, you wrote:

    > Z opisu wynika, ze nie trzeba wlaczac, w odroznieniu od panstwowego
    > e-toll.

    Aplikacja musi być uruchomiona. Sama się nie uruchamia, i dobrze.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 33. Data: 2022-06-21 12:50:12
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > Aplikacja musi być uruchomiona. Sama się nie uruchamia, i dobrze.

    Zwłaszcza jak jesteś pasażerem ;)
    Trzeba o tym pamiętać w takich przypadkach.
    Poza tym oczywiście zgoda - AutoPay jest o niebo lepszy i przyjaźniejszy
    dla użytkownika niż e-toll.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 34. Data: 2022-06-21 12:54:43
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Krótko - paranoję da się leczyć.

    Czyją? Napisał Ci dokładnie dlaczego.

    > A życie można sobie uprzykrzać na
    > wiele sposobów w imię ,,ochrony danych".

    Chyba prywatności.

    > Nawet przyjmując Twój tok myślenia, AutoPay nie jest najgorszym
    > rozwiązaniem - takim jest zdecydowanie państwowa aplikacji, proces jej
    > rejestrowania oraz bardzo niebezpieczny sposób użytkowania. Nie
    > potrafię sobie wyobrazić, jak można byłoby zrobić cokolwiek gorszego.
    >
    > Żeby wypowiadać się na temat rozwiązań, to trzeba je wypróbować.
    > Przy Twoim podejściu - nie wypróbowałeś ich i nie wiesz, jak działają
    > oraz jaki zakres informacji musisz udostępnić.

    Na pewno większy niż przy kupowaniu biletu.

    Akurat podzielam zdanie poprzednika. Tak sporadyczne korzystanie nie
    zasługuje na zrobienie czegokolwiek więcej niż kupienie biletu. A te
    kwestie bezpieczeństwa to już w ogóle kładą te wszystkie "rozwiązania".
    Przykładowo zgoda na lokalizację. Nawet jeśli podczas używania aplikacji
    to co .. w domu sobie nie mogę odpalić by nie zostać namierzonym przez
    zupełnie obcy mi system? Te kwestie bezpieczeństwa są eskalowane w
    każdej organizacji i tylko osoby indywidualne bagatelizują zagrożenie.

  • 35. Data: 2022-06-22 00:25:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 21 Jun 2022 09:34:05 +0200, w
    <17xtxkpoa3p6d.1cf7wyhh5h00c$.dlg@40tude.net>, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ok, moze opis był mylący, albo dotyczy innej autostrady.
    > Na "panstwowych" faktycznie:
    > "na odcinkach A2 Konin - Stryków oraz A4 Bielany Wrocławskie -
    > Sośnica. Przejazdy w usłudze e-TOLL realizowane są na podstawie GPS.W
    > związku z powyższym aplikacja Autopay musi być uruchomiona
    > (przynajmniej w tle) podczas przejazdu."

    Potem pojedziesz jako pasażer i też zapłacisz.
    Jednak proponuję kupno biletu w apce.

  • 36. Data: 2022-06-22 00:28:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 21 Jun 2022 10:19:30 +0200, w <4083683037$20220621101933@squadack.com>,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(-a):

    > Ano właśnie. A AutoPay włączasz i masz resztę w odwłoku.

    Pierwszy raz włączyłem i tak gapiłem się w nią i nic.
    Że nie działała, to widziałem, bo GPS w komórce nie sygnalizował włączenia.

    Potem z kolei ładnie działała i drenowała baterię.
    W końcu ją uśmierciłem dla własnego dobra.

  • 37. Data: 2022-06-22 07:07:52
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 22.06.2022 o 00:25, r...@k...pl pisze:
    > Potem pojedziesz jako pasażer i też zapłacisz.

    Nie dramatyzuj - wystarczy wyłączyć.

    > Jednak proponuję kupno biletu w apce.

    Mniej uniwersalne, trzeba wiedzieć gdzie się zjeżdża, a jak Cię złapie
    korek za Opolem w kierunku Gliwic, i zechcesz objechać to jesteś w plecy
    parę zł ;)

  • 38. Data: 2022-06-22 08:56:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Radekp,

    Wednesday, June 22, 2022, 12:28:04 AM, you wrote:

    > Pierwszy raz włączyłem i tak gapiłem się w nią i nic.
    > Że nie działała, to widziałem, bo GPS w komórce nie sygnalizował włączenia.

    Za pierwszym razem opcje trzeba powłączać, powyłączać.

    > Potem z kolei ładnie działała i drenowała baterię.

    Nie używasz w samochodzie ładowarki podczas pracy aplikacji?

  • 39. Data: 2022-06-22 14:01:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Jun 2022 00:25:27 +0200, r...@k...pl wrote:
    > Tue, 21 Jun 2022 09:34:05 +0200, w
    > <17xtxkpoa3p6d.1cf7wyhh5h00c$.dlg@40tude.net>, "J.F"

    > Potem pojedziesz jako pasażer i też zapłacisz.

    W zasadzie nie, chyba ze wlaczysz, albo zostanie włączona po
    poprzednim .

    > Jednak proponuję kupno biletu w apce.

    Jak widac - wszystko ma zady i walety :-)

    J.

  • 40. Data: 2022-06-28 13:46:02
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 16.06.2022 o 21:59, r...@k...pl pisze:

    > Kup sobie bilet po podróży. Masz na to 3 dni (w zasadzie 2). Ja kupiłem po
    > podróży w apce Autopay.
    Jest gdzieś w regulaminach napisane, że mozna zapłacić PO przejeździe?