  • 11. Data: 2010-02-17 11:56:33
    Temat: Re: Avensis kombi 2,0 147 KM - opinie
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jacek" <m...@s...pl> wrote in message
    news:hlghv0$ofq$1@node2.news.atman.pl...

    > Ciekawe, na wlasne oczy widzialem jak ten samochod palil 13,4 litra (60
    > letni kierowca - TRASA!)
    > Pytalem o to tego kjieroce, poniewaz ludzie w necie (autocentrum) pisali,
    > ze to ma kosmiczne spalanie...

    60 lat, wzrok juz nie ten, moze nie zauwazyl ze samochod ma wiecej niz 2
    biegi?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 12. Data: 2010-02-17 12:10:55
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    kamil pisze:
    > "Jacek" <m...@s...pl> wrote in message

    > 60 lat, wzrok juz nie ten, moze nie zauwazyl ze samochod ma wiecej niz 2
    > biegi?
    '
    Nie lubie glupiego kpiarstwa

  • 13. Data: 2010-02-17 12:17:31
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jacek" <m...@s...pl> wrote in message

    > '
    > Nie lubie glupiego kpiarstwa

    A ja bajek. Jesli 1.8 w trasie emerytowi pali 13.4 litra, znaczy ze pora
    odwiedzic serwis. 2.5 litra turbo AWD w trasie pali ponizej 10.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 14. Data: 2010-02-17 13:14:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    kamil wrote:

    > A ja bajek. Jesli 1.8 w trasie emerytowi pali 13.4 litra, znaczy ze pora
    > odwiedzic serwis.

    To prawda.

    > 2.5 litra turbo AWD w trasie pali ponizej 10.

    Chyba tempem emeryckim.

    --
    cokolwiek

  • 15. Data: 2010-02-17 13:39:27
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message news:4b7bddc2$1@news.home.net.pl...

    > To prawda.

    > Chyba tempem emeryckim.

    Tempem normalnym bez potrzeby gonienia kazdego rozklekotanego golfa, ktory
    za punkt honoru obral sobie udowodnienie wszystkim, ze jest najszybszy.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 16. Data: 2010-02-17 13:43:36
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 17 Lut, 11:51, Jacek <m...@s...pl> wrote:

    > Ciekawe, na wlasne oczy widzialem jak ten samochod palil 13,4 litra (60
    > letni kierowca - TRASA!)

    Widziales na wlasne oczy, tzn byles przy przejechaniu calego baku?
    Wskazanai kompa zignoruj

    > Pytalem o to tego kjieroce, poniewaz ludzie w necie (autocentrum)
    > pisali, ze to ma kosmiczne spalanie...

    czytajac www.avensis.info odnosze wrazenie ze moj egzemplarz ma
    spalanie raczej wieksze niz mniejsze :)

  • 17. Data: 2010-02-17 13:50:53
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-16 22:27, Michal pisze:

    > duzo okolo 200-300 ml /1000km
    > za duzo to powyzej :-)
    > w sam raz = zero / śladowo

    Ale z tego co się orientuję, to ludziom w Toyocie pali nawet 0,5 do 1l
    oleju na 1000km. Więc 200-300ml to jest za dużo? Hmm..

  • 18. Data: 2010-02-17 14:04:16
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Filip KK" <n...@n...pl> wrote in message

    > Ale z tego co się orientuję, to ludziom w Toyocie pali nawet 0,5 do 1l
    > oleju na 1000km. Więc 200-300ml to jest za dużo? Hmm..

    Teraz praktycznie kazdy producent podaje 1l/1000km jako norme.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 19. Data: 2010-02-17 14:42:33
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-17 14:04, kamil pisze:

    > Teraz praktycznie kazdy producent podaje 1l/1000km jako norme.

    To jest zabezpieczenie dla producenta. Ale czy 200 ml można uznać za "za
    dużo" ?

    A wiesz jaka jest norma spalania oleju dla BMW i Porsche?

  • 20. Data: 2010-02-17 15:45:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    kamil wrote:

    > Tempem normalnym bez potrzeby gonienia kazdego rozklekotanego golfa,
    > ktory za punkt honoru obral sobie udowodnienie wszystkim, ze jest
    > najszybszy.

    To po co 2,5T do takiej jazdy?

    --
    cokolwiek