  • 291. Data: 2022-06-15 10:59:45
    Temat: Re: Będzie hejt!
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-06-2022 o 10:21, cef pisze:

    > Nie jeżdżę po Polsce dużo, więc
    > nie wiem, ale akurat na tym kierunku to
    > czymkolwiek się jedzie tyle czasu.

    W sensie że za wolno?
    Tam masz kilkadziesiąt km drogi w budowie, jeden pas dla kierunku, bez
    możliwości wyprzedzania (z zakazem).
    Jedziesz więc w tempie tirów.

    Różnica może taka, że na autostradzie ice jechałbyś szybciej, więc
    zaoszczędziłbyś może z 10 minut.
    Faktycznie - powalająca różnica, więc dyskwalifikująca wręcz. ;-)

    > i na elektryka, którym z Wrocławia dojechałbym w 6 godzin do Hanoweru
    > czy Monachium mnie nie stać a tańszym nie zamierzam się mordować.
    > I tyle. Ale skoro stwierdzenie takiego faktu czyni mnie hejterem,

    Nie - za to czyni Cię nim ciągłe pierdzielenie o tym, w tematach o bev.

    > Oczywiście,

    Ale uznałeś, że jednak to spisek i dają fałszywe świadectwo (czyli
    kłamią, żeim się podoba)?

    > Tak.

    No właśnie.
    I nie bardzo Ci wychodzi.
    Stąd hejt.

  • 292. Data: 2022-06-15 11:03:45
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-06-2022 o 10:12, cef pisze:

    > Dla mnie taka jazda z kilkunastoma postojami na kilkaset km to męka.

    A kto jeździ kilkaset km z kilkunastoma postojami, bo może coś mnie ominęło?

    Fakt, rok temu miałem ice z lpg, więc zasięg był nieduży, wymuszał
    częstsze postoje i szukanie tańszego lpg.
    Z elektrykiem tego problemu nie mam, zasięg ma większy, ceny prądu mogę
    poznać przed wyjazdem w każdym interesującym mnie punkcie, więc wiem
    gdzie muszę (albo chcę) się zatrzymać żeby doładować auto.

    Zazwyczaj chcę, bo na trasach które robię nie musiałbym w ogóle się
    zatrzymywać.

    > Ale możesz dalej sobie pisać.
    > Zauważ, że ja nie napisałem, że elektryk jest do dupy, tylko, że na
    > razie mi
    > nie odpowiada.

    Ale po co wiele razy to napisujesz?
    Napisz raz i wróć do tematu, gdy już się to zmieni.
    Albo w ogóle nie pisz, bo co kogo obchodzi, co Tobie odpowiada?

  • 293. Data: 2022-06-15 11:12:04
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 15.06.2022 o 08:18, Cavallino pisze:

    > LOL !!!
    > I to jest właśnie klasyczyny przykład ciasnego łba.
    > Nie wiesz, nie jeździłeś, nie ogarniasz, ale wiesz lepiej jak się jeździ
    > elektrykiem niż jego stali użytkownicy.

    Ciągle powtarzasz ten oczywisty błąd logiczny co świadczy, że masz z tym
    jakiś problem - nie trzeba czegoś mieć, żeby wyrobić sobie tym czymś zdanie.
    Nie muszę mieć x-boxa, żeby wiedzieć że bardziej mi pasuje Playstation
    (na x-boxa nie ma God of War), nie muszę mieć elektryka (na razie), żeby
    wiedzieć że spalinówka *mi* bardziej odpowiada (elektryk nie pozwoli mi
    przejechać 600 km bez zatrzymywania się) - itd.

    > A jak się Twoje wydymane z ciasnego łba teoryjki nie zgadzają z ich
    > odczuciami, no to znaczy że spisek.

    No nawet nie muszę się wysilać, żeby zauważyć, że piszesz o swoich
    wypowiedziach.

    > Co tu więcej komentować?
    > Generalnie to jest wspaniałe podsumowanie tematu i pobudek hejterów.

    W punkt! :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 294. Data: 2022-06-15 11:14:12
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-06-15 o 11:03, Cavallino pisze:
    > W dniu 15-06-2022 o 10:12, cef pisze:

    > Ale po co wiele razy to napisujesz?
    > Napisz raz i wróć do tematu, gdy już się to zmieni.
    > Albo w ogóle nie pisz, bo co kogo obchodzi, co Tobie odpowiada?

    Dokładnie z tego samego powodu Ty piszesz.
    Nie możesz siedzieć cicho?

  • 295. Data: 2022-06-15 11:14:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Jun 2022 11:03:45 +0200, Cavallino wrote:

    > A kto jeździ kilkaset km z kilkunastoma postojami, bo może coś mnie ominęło?
    >
    > Fakt, rok temu miałem ice z lpg, więc zasięg był nieduży, wymuszał
    > częstsze postoje i szukanie tańszego lpg.

    tanszego LPG wsrod LPG, czy LPG w ogole, bo tanszy od benzyny ?

    > Z elektrykiem tego problemu nie mam,

    No jak to nie - nie szukasz tanszego prądu ? :-)

    > zasięg ma większy, ceny prądu mogę
    > poznać przed wyjazdem w każdym interesującym mnie punkcie, więc wiem
    > gdzie muszę (albo chcę) się zatrzymać żeby doładować auto.

    No i pieknie ... ciekawe, czemu stacje paliwowe sie tego nie dorobily.

    > Zazwyczaj chcę, bo na trasach które robię nie musiałbym w ogóle się
    > zatrzymywać.

    Czyli szukasz okazji do zatrzymania?
    I co cie przyciaga - tani prąd, dobra kuchnia, piekne widoki?

    > Ale po co wiele razy to napisujesz?
    > Napisz raz i wróć do tematu, gdy już się to zmieni.
    > Albo w ogóle nie pisz, bo co kogo obchodzi, co Tobie odpowiada?

    A co kogo obchodzi co ile km chcesz sie zatrzymywac? :-P

    Napisz jaki masz teraz samochod, ile mozna przejechac na pelnej
    baterii, ile mozna przejechac na autostradzie z predkoscia 120,
    ile czasu sie laduje do 80% :-)

    J.

  • 296. Data: 2022-06-15 11:17:00
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-06-15 o 10:59, Cavallino pisze:

    > No właśnie.
    > I nie bardzo Ci wychodzi.
    > Stąd hejt.

    I żeby tę tezę podeprzeć musiałeś się posłużyć takim
    subtelnym cięciem cytatu :-)

  • 297. Data: 2022-06-15 11:17:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Jun 2022 10:59:45 +0200, Cavallino wrote:

> [...]
    > zaoszczędziłbyś może z 10 minut.
    > Faktycznie - powalająca różnica, więc dyskwalifikująca wręcz. ;-)

    Budowe kiedys skoncza, i bedzie mozna jechac 120. A moze nawet 147 :-)
    I co wtedy napiszesz?

    > Nie - za to czyni Cię nim ciągłe pierdzielenie o tym, w tematach o bev.

    Bylo lepiej napisac, ze gdyby mial Tesle, to juz w Goerlitz jest
    szybka ladowarka i do Hanoweru pojedzie 40 minut dluzej :-)

    A innymi BEV ?

    J.

  • 298. Data: 2022-06-15 11:20:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Jun 2022 09:28:12 +0200, Cavallino wrote:

    > Jasne.
    > Ale czy to powód do hejtu, czy do stwierdzenia, że coś jest nie dla
    > Ciebie, więc o tym zapominasz?
    >
    > Bo jak dla mnie to drugie.
    > To że mnie nie stać na Ferrari, nie oznacza że muszę co tydzień o nim
    > pisać i je hejtować.

    Ferrari oprocz zalet ma tez wady. Mozna o nich pisac, zeby komus nie
    wywietrzaly.

    Ale jakbym kupil Ferrari a na swiatlach wyprzedzila mnie Teskla za
    cwierc ceny ... zażądać zwrotu pieniedzy w salonie ? :-)

    J.

  • 299. Data: 2022-06-15 11:27:15
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-06-2022 o 11:12, Mirek Ptak pisze:

    > Ciągle powtarzasz ten oczywisty błąd logiczny co świadczy, że masz z tym
    > jakiś problem - nie trzeba czegoś mieć, żeby wyrobić sobie tym czymś
    > zdanie.

    Problem polega na tym, że to w przypadku elektryków to się nie sprawdza.
    Wielu tak myślących po przejażdżce zmieniło zdanie i zdecydowało się
    zdjąć klapki, zmienić własne potrzeby i dostosować je do aktualnych
    możliwości finansowych, żeby tylko już więcej nie jeździć spaliniakiem.

    > No nawet nie muszę się wysilać, żeby zauważyć, że piszesz o swoich
    > wypowiedziach.

    Nie wietrzę żadnym spisków.
    Wręcz przeciwnie - rozumiem co Wami kieruje.
    https://pieknoumyslu.com/strach-przed-nieznanym-jede
    n-z-najczestszych-lekow/
    Ludzka rzecz, aczkolwiek nie należy jej ulegać.

  • 300. Data: 2022-06-15 11:28:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-06-2022 o 11:14, cef pisze:

    > Dokładnie z tego samego powodu Ty piszesz.

    Jest różnica między normalnym pisaniem, a hejtem.
    Ja niosę kaganek oświaty, ktoś musi tą trudną rzecz wykonywać....

    I to nie jest negatywne, w przeciwieństwie do hejtu.