  • 371. Data: 2022-09-02 07:02:51
    Temat: Re: Będzie hejt!
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-09-01 o 22:45, ii pisze:
    > ..

    > To wiem, ale jaki jest powód jak nie to?

    A jaki może być powód czytania wywodów gdzie pojawiają się argumenty
    obraźliwe?
    Jeśli tak definiujesz korzystanie z ładowarki ogólnie dostępnej,
    to nie przypinaj łatki złodzieja każdemu kto z tego korzysta.
    Jeśli na początek wyjaśnisz, że tak rozumiesz pojęcia złodziej i kradzież,
    to dalej już będzie jasne, ile Twoje wypowiedzi są warte.

    > Wydawanie jak wydawanie. Jeden kupuje smrody a drugi perfumy. Każdy coś
    > w swoim widzi.

    I po Twoim definiowaniu pojęć widać czym pachniesz.

  • 372. Data: 2022-09-07 20:08:24
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 02.09.2022 o 07:02, cef pisze:

> [...]
    > Jeśli na początek wyjaśnisz, że tak rozumiesz pojęcia złodziej i kradzież,
    > to dalej już będzie jasne, ile Twoje wypowiedzi są warte.

    Moje wypowiedzi są bezcenne.

    > I po Twoim definiowaniu pojęć widać czym pachniesz.

    Chcesz mnie obrazić?

  • 373. Data: 2022-09-07 21:30:36
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-09-07 o 20:08, ii pisze:

    > Moje wypowiedzi są bezcenne.

    To prawda jest.

    > Chcesz mnie obrazić?

    Sam się tak oceniasz?
    Ja nie sugerowałem czym pachniesz: może perfumy a może smród.
    Czy może sam uznałeś, że Twoje definiowanie jest bliżej tej opcji, która
    ładnie nie pachnie?

  • 374. Data: 2022-09-10 20:08:55
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 07.09.2022 o 21:30, cef pisze:

> [...]
    > Ja nie sugerowałem czym pachniesz: może perfumy a może smród.
    > Czy może sam uznałeś, że Twoje definiowanie jest bliżej tej opcji, która

    Chcesz mnie pochwalić?