  • 11. Data: 2021-11-15 13:29:28
    Temat: Re: Blachosmrody
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-15-listopada-2021 o 12:50, Myjk pisze:
    > Może jak ktoś nie ma sprawnego nosa,

    W covidzie nie czujesz. Znaczy jesteś zdrowy. Są i pozytywy ;-)

  • 12. Data: 2021-11-15 14:13:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Nov 2021 09:10:25 +0000, K wrote:

    > Tych ktorzy maja powycinane katy, dpfy itd. Normalny sprawny samochod
    > ciezko wyczuc.

    No nie wiem - katalizatora nigdy nie wycinalem. Nie bylo potrzeby.
    Ale czy on po ...nastu latach jeszcze cos dziala?

    Zaraz ... a moze ja go nie mialem fabrycznie :-)

    Teraz moj dieselek wypala dpf co pewien czas, wiec chyba dpf ma.
    Ale przy tym wypalaniu smierdzi i dymi mocno :-)

    J.

  • 13. Data: 2021-11-15 14:28:55
    Od: K <n...@e...com>

    On 15/11/2021 13:13, J.F wrote:

> [...]
    >
    > Teraz moj dieselek wypala dpf co pewien czas, wiec chyba dpf ma.
    > Ale przy tym wypalaniu smierdzi i dymi mocno :-)

    no jak wypala to musi smierdziec, co zrobic. na szczescie ceny
    elektrykow leca na leb na szyje ;)

    https://www.autotrader.co.uk/car-details/20211114956
    0652?make=Polestar&postcode=sw1a1aa&include-delivery
    -option=on&onesearchad=New&onesearchad=Nearly%20New&
    onesearchad=Used&sort=relevance&radius=1501&advertis
    ing-location=at_cars&page=1

  • 14. Data: 2021-11-15 14:39:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-11-2021 o 20:24, J.F. pisze:

    > Jako ze Wroclaw ostatnio mocno rozkopany i korki bywaja gigantyczne ...
    > zaczal mi doskwierac smrod spalin.
    > Smierdza te samochdy.

    A jak Ci to pisałem, to się burzyłeś....

  • 15. Data: 2021-11-15 15:29:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Nov 2021 14:39:13 +0100, Cavallino wrote:

    > A jak Ci to pisałem, to się burzyłeś....

    No widzisz, przez poprzednie ... 30 czy wiecej lat, to mi tak nie
    smierdzialy.

    J.

  • 16. Data: 2021-11-15 15:33:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    > No nie wiem - katalizatora nigdy nie wycinalem. Nie bylo potrzeby.
    > Ale czy on po ...nastu latach jeszcze cos dziala?
    > Zaraz ... a moze ja go nie mialem fabrycznie :-)

    W Lanosie działał do końca - zawsze przechodził swoje Euro 4.

    > Teraz moj dieselek wypala dpf co pewien czas, wiec chyba dpf ma.
    > Ale przy tym wypalaniu smierdzi i dymi mocno :-)

    :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2021-11-15 15:35:38
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-11-2021 o 15:29, J.F pisze:

    > No widzisz, przez poprzednie ... 30 czy wiecej lat, to mi tak nie
    > smierdzialy.

    No mnie kiedyś też.
    I też nie wiem, czy śmierdzą teraz bardziej, czy jednak mniej, więc się
    odzwyczajam od tego smrodu i dlatego go bardziej czuję w miejscach korków.

  • 18. Data: 2021-11-15 20:37:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.11.2021 o 10:10, K pisze:

    > Tych ktorzy maja powycinane katy, dpfy itd. Normalny sprawny samochod
    > ciezko wyczuc.

    Mojego jak go odpalam na benzynie to jak stoję przy bagażniku to czuję.
    Jak przełączy się na LPG to już nic nie czuć. Inna sprawa że na PB
    chodzi na zimno to wtedy kat po prostu jeszcze nie robi.

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2021-11-15 22:40:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:619185d2$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    user Irek.N. pisze tak:

    > Mam to samo w domu, śmierdzą mi kotły węglowe u sąsiadów jak mam
    > uchylone okno. Co ciekawe 35 lat mieszkam w jednym miejscu,
    > niewiele się zmieniło w okolicy, a jakoś nie pamiętam tego
    > problemu z "młodości". To raczej nie kwestia gorszego węgla, czy
    > gorszych kotłów. Mniej też sąsiadów ogrzewa domy węglem, ale i tak
    > przeszkadza mi to bardziej niż kiedyś. Może to kwestia świadomości
    > problemu?

    To już starość.
    Na starość wszystko irytuje.

    Dziś pytałem kolegę po covidzie
    czy naprawdę traci się węch i smak.

    no traci się

    Rozmarzyłem się żeby tak stracić słuch
    i nie słyszeć pierdolenia przez komórkę na balkonach.

    mieć taki prztyczek mute on/off ;)

    --
    Piter

    kto mieszkał w Polsce
    w cyrku się nie śmieje

  • 20. Data: 2021-11-16 07:11:59
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 15.11.2021 14:13, J.F wrote:
    > Teraz moj dieselek wypala dpf co pewien czas, wiec chyba dpf ma.
    > Ale przy tym wypalaniu smierdzi

    Może

    i dymi mocno:-)

    A to nie dobrze