  • 11. Data: 2023-02-07 22:53:10
    Temat: Re: Bosak & Mentzen odc.3 LEKTURA OBOWIĄZKOWA!
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-07 o 22:45, cef pisze:
    > Nie oglądam filmów ich produkcji.

    Bo jesteś odporny na wiedzę i trudny do zajebania?

  • 12. Data: 2023-02-07 22:56:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-07 o 22:45, cef pisze:
    > bo tak ogólnie to każdy pomysł pisu

    Esencja programu PO.

    Podałem Ci na tacy garść wiedzy.

    Nie udźwignąłeś. Trudno.

    To pogoooglaj sobie gdzie indziej dlaczego będziesz zmuszany za swoje
    pieniądze remontować domy.

    Tego w tvnie nie usłyszysz ;-)

  • 13. Data: 2023-02-08 06:15:30
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-07 o 22:56, _Master_ pisze:

    > Esencja programu PO.
    >
    > Podałem Ci na tacy garść wiedzy.
    >
    > Nie udźwignąłeś. Trudno.

    Jak się przyjrzeć szczegółom, to dokładnie nic nie podałeś.
    To, że film jest propagandowy to wiem bez oglądania - nie muszę klikać w
    każdy link.
    Nie wiadomo o czym jest film i tego biedaku nie udźwignąłeś.
    Już o zdanie Twoje nie pytam nawet skoro nie wiesz
    sam co oglądasz.

    > To pogoooglaj sobie gdzie indziej dlaczego będziesz zmuszany za swoje
    > pieniądze remontować domy.
    >
    > Tego w tvnie nie usłyszysz ;-)

    Nie wiem o co chodzi konkretnie, ale dlaczego niby
    domy miały by być remontowane za czyjeś?
    To jakiś komunistyczny program konfederacji, że ktoś ma płacić komuś?

  • 14. Data: 2023-02-08 10:46:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To jakaś marka telefonu?
    Lepsza od Bang & Olufsen?

  • 15. Data: 2023-02-08 10:52:25
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-07 o 22:53, _Master_ pisze:

    > Bo jesteś odporny na wiedzę i trudny do zajebania?

    Nie. Po prostu decyduję świadomie co obejrzeć
    i filmiki jakiegoś polityka mnie szczególnie nie interesują
    jako takie. Chyba, że dowiem się z różnych źródeł, że warto.
    Np przeczytam gdzieś na www, albo gdzieś wpadnie reklama,
    albo ktoś na newsach napisze, że interesujący materiał, bo
    poruszył temat taki i taki, w taki i taki sposób i że to ciekawe
    spojrzenie, bo inni myślą, że to i tamto. Ale jak tylko, że film
    z Bosakiem i Mentzenem i jeszcze wrzuca to najbardziej znany
    miłośnik homocośtam, to ja nie wiem czy chcę patrzeć
    co oni tam mówią czy robią. I jeszcze wrzuca to na grupie gsm,
    to aż strach kliknąć.

  • 16. Data: 2023-02-08 13:40:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-08 o 10:52, cef pisze:

    > Nie. Po prostu decyduję świadomie co obejrzeć
    > i filmiki jakiegoś polityka mnie szczególnie nie interesują
    > jako takie.

    Po co piszesz pod postem "rekomendującym" obejrzenie filmiku

    Nie powinieneś tu zaglądać skoro jesteś świadomy

    To mają oglądać popaprańcy i lewacy aby trochę zmądrzeli i przestali
    wierzyć propagandzie tvp i tvn

    I jeszcze wrzuca to na grupie gsm,
    > to aż strach kliknąć.

    To zamiast zamilczeć pomyłkowe wysłanie piszesz elaborat?

    A w sumie. Co dziś można pisać o smartfonach?

    Że ludzie zaczęli traktować je jak telewizory i zamiast kupować co 2
    lata to zmieniają co 5-10 lat.

    O spadku sprzedaży?

    PS. A wiesz że wypowiedzi tych panów dotyczą też treści które są
    związane z GSM?

    Dzisiaj dowiedziałem się że UE za pomocą pisu wprowadza ustawę o
    stronach fufufu

    Kto to skrytykował i upublicznił? Konfederacja

  • 17. Data: 2023-02-08 13:45:10
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-08 o 06:15, cef pisze:
> [...]
    > Nie wiadomo o czym jest film i tego biedaku nie udźwignąłeś.
    > Już o zdanie Twoje nie pytam nawet skoro nie wiesz

    po hooooj to napisałeś jak cię nie interesuje z uwagi na autorów

  • 18. Data: 2023-02-08 13:46:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-08 o 06:15, cef pisze:
    > Nie wiem o co chodzi konkretnie, ale dlaczego niby
    > domy miały by być remontowane za czyjeś?

    Dalej piszesz a nic nie wiesz.

    A za swoje pod przymusem Ci pasuje?

    Zdobądź trochę wiedzy i wróć.

  • 19. Data: 2023-02-08 15:25:04
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-08 o 13:40, _Master_ pisze:

    > Po co piszesz pod postem "rekomendującym" obejrzenie filmiku

    Po to, żeby uczyć porządku takich matołków, którzy
    niezależnie od tematu filmu wrzucają go gdziekolwiek
    i nawet nie napiszą o czym jest wrzutka.
    To zwykłe buractwo jest.

  • 20. Data: 2023-02-08 15:28:09
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-08 o 13:45, _Master_ pisze:

    > po hooooj to napisałeś jak cię nie interesuje z uwagi na autorów

    Bo nie interesuje mnie z uwagi na autorów jeśli film jest na grupie gsm.
    Co ciekawego ci panowie mogą mieć do powiedzenia w temacie telefonii?
    I dlatego jeśli nie opiszesz o czym oni tam debatują, to nie ma sensu
    klikać.