  • 21. Data: 2023-02-08 15:28:30
    Temat: Re: Bosak & Mentzen odc.3 LEKTURA OBOWIĄZKOWA!
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-08 o 13:46, _Master_ pisze:

    > Dalej piszesz a nic nie wiesz.
    >
    > A za swoje pod przymusem Ci pasuje?
    >
    > Zdobądź trochę wiedzy i wróć.

    Na razie się dowiedziałem, że jesteś spamerem.

  • 22. Data: 2023-02-09 22:15:37
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-08 o 15:25, cef pisze:
    > To zwykłe buractwo jest.

    I myślisz że im więcej piszesz w pomylonym wątku to tym bardziej
    naprawiasz świat?

    Jesteś ułomny? mam Ci podlinkować stenogram? Ale... musiałbym wtedy
    streścić dla matołka co będzie pod tym linkiem ;-)

  • 23. Data: 2023-02-09 22:17:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-08 o 15:28, cef pisze:
    > to nie ma sensu klikać.

    dlatego napisz jeszcze i jeszcze i jeszcze o tym jak bBARDZO nie
    będziesz w filmik klikać

    Ale skoro lubisz to wolny socjalistyczny kraj ;-)

  • 24. Data: 2023-02-09 22:18:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-08 o 15:28, cef pisze:
    > że jesteś spamerem.

    dowiedziałeś się że na starość zdarza mi się pomylić grupy.

    Więcej się nic nie dowiedziałeś bo nie umiesz obejrzeć 10 sekund filmu.

    czego jeszcze nie umiesz i dlaczego będziesz się światu chwalić swoją
    niewiedzą?

  • 25. Data: 2023-02-10 14:33:25
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-09 o 22:15, _Master_ pisze:

    > I myślisz że im więcej piszesz w pomylonym wątku to tym bardziej
    > naprawiasz świat?

    Jeśli uważasz, że się pomyliłeś wklejając to tutaj,
    to napisz krókie "przepraszam" i sprawa rozwiązana.
    Nikt by nie grzebał w tym. O ile Cię stać na odrobinę
    takiej normalności.

    > Jesteś ułomny? mam Ci podlinkować stenogram? Ale... musiałbym wtedy
    > streścić dla matołka co będzie pod tym linkiem ;-)

    Nie potrzebowałem streszczenia, tylko krótkiej informacji.

  • 26. Data: 2023-02-10 14:34:56
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-09 o 22:17, _Master_ pisze:

    > dlatego napisz jeszcze i jeszcze i jeszcze o tym jak bBARDZO nie
    > będziesz w filmik klikać
    >
    > Ale skoro lubisz to wolny socjalistyczny kraj ;-)

    Przecież dobrze wiesz, że piętnuję Twoją głupotę.

  • 27. Data: 2023-02-10 14:35:52
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-09 o 22:18, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > Więcej się nic nie dowiedziałeś bo nie umiesz obejrzeć 10 sekund filmu.
    >
    > czego jeszcze nie umiesz i dlaczego będziesz się światu chwalić swoją

    Powtarzam: jeśli uważasz, że się pomyliłeś wklejając to tutaj,

  • 28. Data: 2023-02-10 14:47:52
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.02.2023 o 14:35, cef pisze:

    > Powtarzam: jeśli uważasz, że się pomyliłeś wklejając to tutaj,
    > to napisz krókie "przepraszam" i sprawa rozwiązana.

    To niereformowalne bydle. Od wielu lat, na wszystkich grupach tak robi.
    Ja to widzę tak:
    https://images92.fotosik.pl/647/8449bd8b402fd193gen.
    jpg :)

    Polecam.
    BTW, odpisuje nawet bedąc spląkowanym :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 29. Data: 2023-02-10 17:38:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-10 o 14:47, LordBluzg(R)?? pisze:
    > Ja to widzę tak:

    I Twoje życie jest prostsze.

    A cef się dalej produkuje ;-)

  • 30. Data: 2023-02-10 17:39:38