  • 61. Data: 2023-02-13 21:20:18
    Temat: Re: Bosak & Mentzen odc.3 LEKTURA OBOWIĄZKOWA!
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.02.2023 o 18:47, cef pisze:

> [...]
    __________

    Uważaj, rozmawiasz z czterema debilami naraz. To niebezpieczne :D

    Oni wiedzą :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 62. Data: 2023-02-13 22:37:31
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-13 o 21:10, _Master_ pisze:

    > Masz następny wątek. Założyłem Ci abyś netfliksa obrabiał

    Nie trafiłem na to, ale jak nie dałeś
    jakiegoś powodu, żeby obejrzeć, to trudno.

  • 63. Data: 2023-02-13 22:41:12
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-13 o 21:20, LordBluzg(R)?? pisze:

    > __________
    >
    > Uważaj, rozmawiasz z czterema debilami naraz. To niebezpieczne :D
    >
    > Oni wiedzą :D

    Objawiły się w tym wątku raptem trzy, cztery osoby -
    więc raczej ten sposób docierania do ludzi się nie sprawdza.
    Żal mi autora trochę...

  • 64. Data: 2023-02-13 23:15:16
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.02.2023 o 22:41, cef pisze:

    > Objawiły się w tym wątku raptem trzy, cztery osoby -

    To jego rozczwożenie jaźni :D

    > więc raczej ten sposób docierania do ludzi się nie sprawdza.
    > Żal mi autora trochę...

    Chcesz dotrzeć do Majstra? Buehehe. Prędzej lepszy efekt wywołasz, jak
    nasikasz na Giewont i zrobisz sikiem dziurę na drugą stronę planety.

    Spox, za jakiś czas (stracony) przekonasz się, że lepiej było iść na
    spacer albo podłubac w nosie.

    Od wielu lat, Majster stoi na szczycie drabiny i puka w dno od spodu. Ja
    już zaspawałem na zawsze ten dekiel i nigdy nie odspawam :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 65. Data: 2023-02-14 08:44:04
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-13 o 23:15, LordBluzg(R)?? pisze:
    > Od wielu lat, Majster stoi na szczycie drabiny i puka w dno od spodu. Ja
    > już zaspawałem na zawsze ten dekiel i nigdy nie odspawam ?

    Co trzy dni jednak mi odpisujesz a przecież jesteś WOLNY i nie musisz ;-)

    Cfel to inna sprawa. On ma płacone ;-)

    Inaczej nie dmuchałby pomylonego wątku.

    Tu nikt na niego nie zwraca uwagi. Może się wykazać w statystykach

  • 66. Data: 2023-02-14 08:45:26
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-13 o 22:37, cef pisze:
    nie dałeś
    > jakiegoś powodu, żeby obejrzeć, to trudno.

    Dałem powód.

    Ciekawe czy się powstrzymasz? ;-)

  • 67. Data: 2023-02-14 09:21:08
    Od: cef <c...@i...pl>

    > To jego rozczwożenie jaźni :D

    > Chcesz dotrzeć do Majstra? Buehehe.

    Naprawdę tak to zinterpretowałeś?

    Cóż, mnie Master bawi.
    Reaguję, bo jak się nudzę, to wiem, że on
    zawsze na życzenie napisze coś głupiego.

  • 68. Data: 2023-02-16 10:44:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Szanowne tęęęępe dzidyyyy

    Jest już nowy numer a Wy nie obejrzeliście starego.

    O czym tu jeszcze gaworzycie? ;-)

  • 69. Data: 2023-02-16 10:45:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-13 o 16:16, cef pisze:
    > czym jest materiał.

    O życiu. ;-)

    Odejdź od tvn24.

    To niejest trudne

  • 70. Data: 2023-02-16 10:46:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-13 o 16:17, cef pisze:
    > Zachęcaj, zachęcaj a nie obrzydzasz.

    o to pewnie masz czas napisać coś o netfliksie.

    szukaj szukaj ;-)