  • 71. Data: 2023-02-18 14:24:21
    Temat: Re: Bosak & Mentzen odc.3 LEKTURA OBOWIĄZKOWA!
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-16 o 10:45, _Master_ pisze:

    > O życiu. ;-)

    No to pewnie wiele się dowiedziałeś,
    bo normalnie to widać,że jesteś zimny.

    > Odejdź od tvn24.
    >
    > To niejest trudne

    No nie jest. Nawet nic nie muszę robić.
    Za to widzę, że Tobie szkodzi.

  • 72. Data: 2023-02-18 14:25:05
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-16 o 10:46, _Master_ pisze:

    > o to pewnie masz czas napisać coś o netfliksie.
    >
    > szukaj szukaj ;-)

    Nie korzystam, więc znowu musiałbyś się wysilić
    na jakąś zachętę.

  • 73. Data: 2023-02-18 14:26:01
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-16 o 10:44, _Master_ pisze:
    > Szanowne tęęęępe dzidyyyy
    >
    > Jest już nowy numer a Wy nie obejrzeliście starego.
    >
    > O czym tu jeszcze gaworzycie? ;-)

    Z Ciebie się naśmiewamy.

  • 74. Data: 2023-02-18 15:05:29
    Temat: Re: Bosak & Mentzen odc.5 LEKTURA OBOWIĄZKOWA!
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=9BCppesoVMo

  • 75. Data: 2023-02-18 15:06:00
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=9BCppesoVMo

  • 76. Data: 2023-02-18 15:06:21
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=9BCppesoVMo

  • 77. Data: 2023-02-18 18:57:12
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-18 o 15:05, _Master_ pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=9BCppesoVMo

    Bajki to dzieciom swoim puszczaj.
    Ze mną możesz normalnie porozmawiać.
    Nie musisz nic rysować, ja umiem czytać i rozumiem słowo pisane.
    Więc masz coś do zakomunikowania w temacie telefonia.gsm
    czy chcesz przeprosić?

  • 78. Data: 2023-02-18 18:57:50
    Od: cef <c...@i...pl>

  • 79. Data: 2023-02-18 18:58:33
    Od: cef <c...@i...pl>

  • 80. Data: 2023-02-20 15:44:41
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jeśli nie jesteś zainteresowany to wiesz co masz robić.