  • 11. Data: 2009-08-06 07:35:47
    Temat: Re: Brak czerwonego...
    Od: Marcin <m...@g...com>

    VSS pisze:

    > z przyjemnościa bym go wymienił ale wtyczka od strony projektora jest tak
    > magiczna, że nawet w chinach takiej zrobić nie umieją :(

    Co znaczy magiczna?? Jaki to jest model tego projektora to sprawdzimy??

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin.

  • 12. Data: 2009-08-07 21:09:51
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    ta wtyczka wygląda jak to górne:

    http://static.howstuffworks.com/gif/dual-dvi.jpg

    ale ma 5 kolumn więcej, szukałem. A projektor to Philips:

    http://www.superwarehouse.com/Philips_bCool_XG1_Mult
    imedia_Projector/LC5341/ps/299608

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 13. Data: 2009-08-12 23:04:19
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>

    > ale ma 5 kolumn więcej, szukałem. A projektor to Philips:

    a nie jest to po prostu VESA M1 ?
    http://www.interfacebus.com/PC_Plug_and_Display_Vide
    o_Bus_Pinout.html