  • 61. Data: 2014-08-20 03:37:58
    Temat: Re: "Budżetowy" telewizor
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message
    news:lsdcpb$528$1@node2.news.atman.pl...
    > co chyba swiadczy o tym że leją na klienta końcowego wszyscy jak leci.
    >
    > Od dawna wierzylem że glupszych programistów niż ci od elektroniki
    > samochodowej nie spotkam. Okazało się że znalazłem ich w tv i można zejśc
    > poniżej dna.

    Problemem jest to, że elektroników jak ja czy Ty wśród klientów
    kupujących TV jest ułamek promila... Nie liczymy się jako głosujący!
    Przeciętny klient ma problemy z "rozgryzieniem" pilota i używa
    2% funkcji TV jakie fabryka dała... Nie ma szans zauważyć błędu
    w firmware: po prostu uzna że tak ma widocznie być :-)
    Producent to wie i nie przykłada się do takich "szczegółów",
    szybko wypuszcza aktualną wersję i jeszcze szybciej przerzuca
    "zasoby" (czytaj programistów i testerów) na nową, "lepszą" wersję
    którą ma wypuścić jeszcze przed Gwiazdką w tym roku...