    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Było - Honda pokazuje jak robić silniki
    Date: Tue, 02 Feb 2010 11:02:22 +0100

    Jacek pisze:

    > Nie rozumiem toku rozumowania.
    > Chcesz, zeby Ci ktos przekonal do wiertarki?
    > Nie chcesz kupowac BMW i na sile sobie argumentujesz, ze BMW kupuje
    > silniki od Peugota? hehe :)

    a jesli tak jest w rzeczywistosci, to co?
    Widac kolega zapozniony nieco.....

    > Kup sobie to auto na F i badz zadowolny ta przestronnoscia, jakoscia
    > materialow, niska awaryjnoscia itd...

    oczywiscie - jestesmy zadowoleni z tych aut.
    Rowniez z faktu, ze taki mit krazy o autach na F. - ma to poniekad
    rowniez swoje plusy.

    Smiejemy sie natomiast z 'Toyot bez kluczy' i niepsujacych sie BMW i VW
    ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)